Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Er det bare en av de som blir igjen?

Ja 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Linni Meister og Marna Haugen kommer inn på gården!!!!!

Marna er vel ikke akkurat kjendis? Hun er vel mer kona til en kjendis.....

Fleire av dem som allerede befinner seg på Kjendis-Farmen er jo temmelig ukjente da...

En eller annen ukjent "kjendis" til, spiller vel ikke noen stor rolle. :P

Anonymkode: 27412...466

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fleire av dem som allerede befinner seg på Kjendis-Farmen er jo temmelig ukjente da...

En eller annen ukjent "kjendis" til, spiller vel ikke noen stor rolle. :P

Marna er kjendisblogger, dette er det media definerer henne som. Så selv om ikke alle følger nok med til at de vet hvem der er så er de fremdeles kjendiser 😊

En kjendis definerer som en kjent person som omtales i media, TV, radio osv. For meg er det kun ei jeg ikke viste hvem var, hu Lotto dama for det ser jeg ikke på. 

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Marna er vel ikke akkurat kjendis? Hun er vel mer kona til en kjendis.....

Nei, faktisk er det slik at det er "komikaren", hennar mann, som er kjend for å vera mannen til ho som er kjent for å vera gift med ein komikar.. Mest som "fotballfrue", ingen hadde visst kven Lars.. etleranna er utan den bloggen.

• Liker 5
Skrevet

Noen som har peiling på hvordan finale uke skal se ut, denne sesongen?

0g hvor lenge er det til programmet er ferdigsendt på tv?

Skrevet

Gjest Jacklost
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om en måned 

Skrevet

Marna, er det hun som var med på Masterchef eller noe sånt? I så fall er hun kjempesøt og flink til å lage mat. Kanskje Barmen ryker ut og de trenger en ny kokk? 

Anonymkode: 23d65...e08

• Liker 1
Skrevet

Heia Marna, hun er rå! Lothe kommer til å få gjennomgå nå, for Marna Haugen kommer til å sette han skikkelig på plass! 

Anonymkode: bd9f0...4c0

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heia Marna, hun er rå! Lothe kommer til å få gjennomgå nå, for Marna Haugen kommer til å sette han skikkelig på plass! 

Anonymkode: bd9f0...4c0

Tror nok Marna og lothepus kommer til å komm godt overens jeg 😊 håper i hvertfall det trio med Petter, lothepus og marna hadde vært perfekt 😊

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Marna, er det hun som var med på Masterchef eller noe sånt? I så fall er hun kjempesøt og flink til å lage mat. Kanskje Barmen ryker ut og de trenger en ny kokk? 

Anonymkode: 23d65...e08

Første gang hun var på TV var vel i 2005 da hun var en av deltagerne i første sesong av Scandinavia's Next Top Model.

Anonymkode: f8a65...4bc

• Liker 1
Skrevet

Lett å vite hvem av de som blir. De som har dem på snap. Jeg vet. Ene bloggeren innrømmet det også.

Anonymkode: ae06b...adf

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lett å vite hvem av de som blir. De som har dem på snap. Jeg vet. Ene bloggeren innrømmet det også.

Hva da?

Anonymkode: 792bf...1d7

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg skuffa altså! 

Ser at under innspillingen er det flere av deltakerne som har jukset. En hadde med telefon inn, en annen sigaretter og en alkohol. Synes tv2 kunne sagt hvem det var. For ingen sv de fortjener å vinne. Alle bør ha samme utgangspunkt mener jeg. 

Skrevet
1 minutt siden, ♥Missy♥ skrev:

Nå ble jeg skuffa altså! 

Ser at under innspillingen er det flere av deltakerne som har jukset. En hadde med telefon inn, en annen sigaretter og en alkohol. Synes tv2 kunne sagt hvem det var. For ingen sv de fortjener å vinne. Alle bør ha samme utgangspunkt mener jeg. 

Mobilen var Aylar. Alkohol og sigaretter var flere som var på fisketur som fikk av Moen de traff utpå havet, jeg er litt usikker hvem dette var. Men forsto det slik at de ikke hadde alkohol på gården men fikk utpå havet og at noen prøvde å levere til alle deltakerne på gården (men de mener de ikke hadde noe med det å gjøre). 

Skrevet

Vil ikke spoile. Men google i bloggene til de to. Ingen lang pause hos noen av de. 👍

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mobilen var Aylar. Alkohol og sigaretter var flere som var på fisketur som fikk av Moen de traff utpå havet, jeg er litt usikker hvem dette var. Men forsto det slik at de ikke hadde alkohol på gården men fikk utpå havet og at noen prøvde å levere til alle deltakerne på gården (men de mener de ikke hadde noe med det å gjøre). 

Ser jeg var litt rask. De fikk alkohol som du sier, men noen hadde med seg sigaretter og penger de kunne bruke til bestikkelser.

http://www.seher.no/kjendis/deltakere-smuglet-inn-alkohol-pa-kjendis-farmen/66585179

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke spoile. Men google i bloggene til de to. Ingen lang pause hos noen av de. 👍

Hvem to??

Skrevet
7 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Nå ble jeg skuffa altså! 

Det har stått i avisen. http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-kjendis-aylar-tatt-med-telefon-lothepus-fikk-alkohol/a/23894023/

Anonymkode: f8a65...4bc

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, dette har gått meg hus forbi. Synd at Aylar vil ha stempel som en som lurer og lyver. Synes jeg husker en annen skandale med henne for noen år siden. En som jukser og svindler til seg for oppmerksomhet har ikke jeg noe til overs for. Trodde hun hadde forandra seg!

Lothe fortjener heller ikke å vinne, han har det KUN i kjeften og spiller umoralsk. UT med han!!

At noen gidder å ødelegge for andre... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...