Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, fiole skrev:

Jeg skjønner hva du mener :), men alle eventuelle positive trekk ble for meg overskygget av at han overlater sitt skittne undertøy til andre. Her har jeg ingen toleransegrense.

Det er jo ikke verdens undergang :P Han kan jo ikke å vaske selv

Videoannonse
Annonse
Gjest Axl Rose
Skrevet
2 timer siden, fiole skrev:

Jeg skjønner hva du mener :), men alle eventuelle positive trekk ble for meg overskygget av at han overlater sitt skittne undertøy til andre. Her har jeg ingen toleransegrense.

Ikke alle kan vaske klær. Får være glad det blir gjort av noen. 

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Ikke alle kan vaske klær. Får være glad det blir gjort av noen. 

Jeg hadde sikkert prøvd å fått noen til å gjøre det med :hoho:Jeg er kanskje snill og hyggelig men jeg er også ganske lat :P

Gjest Axl Rose
Skrevet
5 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg hadde sikkert prøvd å fått noen til å gjøre det med :hoho:Jeg er kanskje snill og hyggelig men jeg er også ganske lat :P

Ja vaske er det siste jeg gjør også :P 

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Ja vaske er det siste jeg gjør også :P 

Med vaskemaskin går det greit men den måten de gjør det på ser grusomt kjedelig ut 😬

Skrevet
14 timer siden, Jacklost skrev:

Jeg liker Lothepus, han virker som en omtenksom og artig fyr :)

Men  så hjelpesløs da! Synes synd på ham! Han greier seg jo ikke selv!

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, tirben skrev:

Vlrker som at han klarer seg bra :)

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 minutt siden, tirben skrev:

:dry:

Skrevet
6 minutter siden, Jacklost skrev:

Vlrker som at han klarer seg bra :)

Ja, hvis han får noen andre til gjøre dagligdagse gjøremål for seg. Ikke kan  han vaske, ikke kan han lage mat. Hva hvis han blir dumpet/ skilt/ enkemann? Han er en type som kan bli en gammel,  skitten mann som sulter  ihjel hjemme. Alltid godt å kunne basisting som gjør at en klarer seg selv. 

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet

Ja, hvis han får noen andre til gjøre dagligdagse gjøremål for seg. Ikke kan  han vaske, ikke kan han lage mat. Hva hvis han blir dumpet/ skilt/ enkemann? Han er en type som kan bli en gammel,  skitten mann som sulter  ihjel hjemme. Alltid godt å kunne basisting som gjør at en klarer seg selv. 

Da kan han ringe Jarl og spørre om han kan ta klesvasken :biggrin:

Gjest Axl Rose
Skrevet
2 minutter siden, tirben skrev:

Hvordan i helvete kan du vite hva som skjer i hjemmet? 

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Kanskje hun er kona? :ninja: Neida :P

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Kanskje hun er kona? :ninja: Neida :P

:fnise: ja kvinnfolk liker å klage, men tror ikke kona klager så voldsomt over sin egen mann. 

Skrevet
23 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Fordi han sier det selv? Han sier jo at han aldri har gjort " kvinnfolkting, og han bryr seg ikke om å lære sånne ting. Dette har han selv sagt.  

• Liker 5
Gjest Axl Rose
Skrevet

Fordi han sier det selv? Han sier jo at han aldri har gjort " kvinnfolkting, og han bryr seg ikke om å lære sånne ting. Dette har han selv sagt.  

Er ikke det naturlig da at damene tar seg av vasking? Har jeg alltid vert vant med :) Men å sulte ihjel trenger du ikke si. Må man lage mat selv så må man. Men så lenge det er kvinnfolk i hus så går det bra. 

Skrevet
3 timer siden, Citronella skrev:

Dette har ikke noe med Farmen å gjøre, men det kan kanskje være greit å være obs på at det kan være brukere med f.eks Asperger, lett autisme eller annet som kanskje ikke fanger opp nyanser i språket på samme måte som f.eks dere to.

Greit å ha dette i minne før man begynner å kose seg med småmobbing her inne.  

Mobbing er en stygg ting!

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 13.1.2017 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Mobbing er en stygg ting!

Anonymkode: dfeae...3f1

Jeg skal ikke ha det på meg at jeg mobber!

H*n kan jo ta en titt på hva AB4c0 og AB751 skriver her inne som jeg har rapportert gang på gang. Det er å henge ut folk som ikke har mulighet til å forsvare seg eller risikere barna til farmen-deltagerne kan lese om deres foreldre. 

Anonymkode: 6a118...75e

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for brukerdebatt
Gjest Surfrukt
Skrevet (endret)
På 13.1.2017 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke ha det på meg at jeg mobber!

H*n kan jo ta en titt på hva AB4c0 og AB751 skriver her inne som jeg har rapportert gang på gang. Det er å henge ut folk som ikke har mulighet til å forsvare seg eller risikere barna til farmen-deltagerne kan lese om deres foreldre. 

Jeg nevnte det på generelt grunnlag. Har sett tendenser i andre tråder, men nå så ble dere eksempel på hvordan man ikke bør oppføre seg. Tenke seg om før man skriver noe. At noen kan bli lei seg. Det kan være krevende for mange å lese nyasner i språket. Også for meg, som skriver og forstår godt norsk, men ikke har det som morsmål.

Jeg har ikke oversikt over hva resten av tråden handler om.

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for brukerdebatt i sitat
Skrevet
33 minutter siden, Citronella skrev:

Jeg nevnte det på generelt grunnlag. Har sett tendenser i andre tråder, men nå så ble dere eksempel på hvordan man ikke bør oppføre seg. Tenke seg om før man skriver noe. At noen kan bli lei seg. Det kan være krevende for mange å lese nyasner i språket. Også for meg, som skriver og forstår godt norsk, men ikke har det som morsmål.

Jeg har ikke oversikt over hva resten av tråden handler om.

Da syns jeg du burde fått med deg hele bildet, før man retter pekefingeren mot noen. Ellers er jeg enig i at mobbing er en uting. 

Gjest Surfrukt
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da syns jeg du burde fått med deg hele bildet, før man retter pekefingeren mot noen. Ellers er jeg enig i at mobbing er en uting. 

Jeg mener jeg har fått med meg bildet. Det isolerte bildet i tråden da jeg ikke har oversikt over tråden. Og jeg beklager om du ble støtt. Vi avsporer nå, så mulig jeg skal opprette en egen tråd. 

Og du. Takk for din høflighet og real måte å håndtere dette på. En god natt til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...