Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror? Hva betyr det? Hvem på Farmen Kjendis som er troende? Tja.. hun Lotto-vertinna, kanskje?

Anonymkode: 80cea...36a

Spurte ikke deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er litt redd han velger Petter. Jeg på sett og vis har ikke tro på at han velger Tore. Selv om det selvfølgelig kan være sjokk for deltakerne , mtp slik han har tatt seg av han de siste dagene. Er det vi eller deltakerne som blir sjokket ?

Endret av Purple
Skrevet

Et sted tidlig i denne tråden skrev jeg at jeg har hatt med Jarl å gjøre, og at seg satt igjen med inntrykk av at han er skikkelig usympatisk. Da fikk jeg litt motbør, for han virker jo så hyggelig, og ikke minst kjekk. Jeg gikk litt i meg selv og tenkte at jeg muligens ikke forsto fyren, eller at jeg møtte han på et uheldig tidspunkt i livet hans. Men nå har jeg fått bekreftet at antennene mine virker! Nasty fyr, ass...

Anonymkode: 23d65...e08

• Liker 11
Skrevet
47 minutter siden, Jacklost skrev:

Hvem tror du han velger?

Tja.. et "stort sjokk" må nesten bety Lothepus, Lavrans eller Petter. Tore er alt annet enn sjokk og Lars er vel ikke et veldig sjokkerende valg, heller.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et sted tidlig i denne tråden skrev jeg at jeg har hatt med Jarl å gjøre, og at seg satt igjen med inntrykk av at han er skikkelig usympatisk. Da fikk jeg litt motbør, for han virker jo så hyggelig, og ikke minst kjekk. Jeg gikk litt i meg selv og tenkte at jeg muligens ikke forsto fyren, eller at jeg møtte han på et uheldig tidspunkt i livet hans. Men nå har jeg fått bekreftet at antennene mine virker! Nasty fyr, ass...

Nå får det være nok! Jarl Goli er en hedersmann! Han ble "fritt vilt" etter Portveien 2, som ung mann. Slikt kan gå til hodet på folk, men Jarl har talket det helt fint! Ikke enkelt!

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, Kenta skrev:

Tja.. et "stort sjokk" må nesten bety Lothepus, Lavrans eller Petter. Tore er alt annet enn sjokk og Lars er vel ikke et veldig sjokkerende valg, heller.

Blir det Lothepus og han taper så slutter jeg å se på i hvert fall

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du fortelle på hvilken måte du har hatt med han å gjøre og hvorfor du syns han virker usympatisk? Kjenner du han privat eller jobber du i butikk hvor han er kunde eller noe? Jeg har alltid syntes han har virket hyggelig, men er kanskje barndommen med Portveien 2 som sitter igjen, hehe. :) I farmen derimot virker han skikkelig slu, særlig i onsdagens episode og som han sa selv, det er nå det begynner, så blir spennende å se om Portveien 2-mannen er en ulv i fåreklær. :) Han er veldig kjekk til å være såpass oppe i åra ja, men hjelper jo ikke det om han er usympatisk. 

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, Purple skrev:

Jeg er litt redd han velger Petter. Jeg på sett og vis har ikke tro på at han velger Tore. Selv om det selvfølgelig kan være sjokk for deltakerne , mtp slik han hat tatt seg av han de siste dagene. Er det vi eller deltakerne som blir sjokket ?

Hvis han bare ser oppholdet på farmen som en del av ett spill, tror jeg han velger en "lett" motstander. 

Petter, Lavrans, Lothe og Barmen har enten mye styrke, kunnskap eller begge deler. Jeg kan ikke se at Tore har noe av det. Ikke det jeg har sett på farmen, men jeg kjenner heller ikke til bakgrunnen hans og hva Tore er kjent for. Men jeg håper jo virkelig at jeg tar feil. Tore virker så innmari søt☺

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror? Hva betyr det? Hvem på Farmen Kjendis som er troende? Tja.. hun Lotto-vertinna, kanskje?

Nå får det være nok! Du skjønte godt hva han mente.

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Jacklost skrev:

Blir det Lothepus og han taper så slutter jeg å se på i hvert fall

Heilt sikker på det? For min del, som hev fleire kjentsfolk frå Odda, så kan det vera eg sluttar å sjå på.

Skrevet
42 minutter siden, Salka skrev:

Vil du fortelle på hvilken måte du har hatt med han å gjøre og hvorfor du syns han virker usympatisk? Kjenner du han privat eller jobber du i butikk hvor han er kunde eller noe? Jeg har alltid syntes han har virket hyggelig, men er kanskje barndommen med Portveien 2 som sitter igjen, hehe. :) I farmen derimot virker han skikkelig slu, særlig i onsdagens episode og som han sa selv, det er nå det begynner, så blir spennende å se om Portveien 2-mannen er en ulv i fåreklær. :) Han er veldig kjekk til å være såpass oppe i åra ja, men hjelper jo ikke det om han er usympatisk. 

Jeg kjenner han ikke, jeg hadde litt å gjøre med han i forbindelse med en jobb. Litt mer enn butikken der han handler, men likevel ikke nok til at jeg syntes jeg trengte å vite hva han syntes om nøkkelpersoner i livet sitt. Særlig ikke siden det han hadde å si om dem var mindre enn pent. Og jeg syntes det var slitsomt å høre om hvor vondt og vanskelig livet hans var, når jeg egentlig skulle jobbe. Skikkelig "dyp" fyr.

Når det er sagt, han har utseendet med seg! Jeg hadde aldri hørt om fyren før, men jeg husker at jeg syntes han var slående vakker...

• Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, Kalender skrev:

Hvis han bare ser oppholdet på farmen som en del av ett spill, tror jeg han velger en "lett" motstander. 

Petter, Lavrans, Lothe og Barmen har enten mye styrke, kunnskap eller begge deler. Jeg kan ikke se at Tore har noe av det. Ikke det jeg har sett på farmen, men jeg kjenner heller ikke til bakgrunnen hans og hva Tore er kjent for. Men jeg håper jo virkelig at jeg tar feil. Tore virker så innmari søt☺

Helt sant. 

De sier vell at det skal komme som et sjokk, men det kan like gjerne være at å velge Tore er et sjokk for andre deltakerne, er ikke sikkert det blir sjokk for oss. Han sa jo han skulle velge han tenker jeg på. Men vi får se. Kjenner ikke mye til Tore jeg heller annet enn på farmen men han virker som en kjernekar 😊

Skrevet
4 minutter siden, Purple skrev:

Helt sant. 

De sier vell at det skal komme som et sjokk, men det kan like gjerne være at å velge Tore er et sjokk for andre deltakerne, er ikke sikkert det blir sjokk for oss. Han sa jo han skulle velge han tenker jeg på. Men vi får se. Kjenner ikke mye til Tore jeg heller annet enn på farmen men han virker som en kjernekar 😊

Hvorfor skulle det være er kjempesjokk for de andre om han velger den svakeste?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner han ikke, jeg hadde litt å gjøre med han i forbindelse med en jobb. Litt mer enn butikken der han handler, men likevel ikke nok til at jeg syntes jeg trengte å vite hva han syntes om nøkkelpersoner i livet sitt. Særlig ikke siden det han hadde å si om dem var mindre enn pent. Og jeg syntes det var slitsomt å høre om hvor vondt og vanskelig livet hans var, når jeg egentlig skulle jobbe. Skikkelig "dyp" fyr.

Når det er sagt, han har utseendet med seg! Jeg hadde aldri hørt om fyren før, men jeg husker at jeg syntes han var slående vakker...

Nå får der være nok! Anonyme påstander som Jarl Goli ikke kan forsvare seg mot!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. :) Uff, hørtes slitsomt ut å måtte høre på sånt når du skulle jobbe. Mulig han var deprimert siden han la ut om hvor vanskelig livet hans var til en fremmed, men hadde han like slu oppførsel som på farmen virker han ikke spesielt sympatisk, nei, deprimert eller ikke. På farmen spiller han jo et spill, men er han likedan i virkeligheten er det ikke veldig bra, nei. Ingen god egenskap å baksnakke personene i livet sitt heller, spesielt ikke til en vilt fremmed. Dyp ja, den samtalen med Tore gjorde meg rett og slett flau og jeg syns Tore så litt ukomfortabel ut. Jeg likte ham helt frem til onsdag, da syntes jeg han ble slu og fæl. Kjenner ikke igjen Barne-TV-onkelen fra da jeg var liten, hehe. 

Ja, så absolutt! Han er virkelig kjekk. Skal ikke klage om min samboer ser sånn ut når han blir 60. :) Kanskje jeg skal se et par episoder av Portveien 2 igjen, haha. :biggrin:

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får der være nok! Anonyme påstander som Jarl Goli ikke kan forsvare seg mot!

Sant nok, men slapp av, det blir sikkert moderert vekk :)

Og Goli klarer fint selv å ødelegge omdømmet sitt på Kjendis Farmen. Og Se&Hør....

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok, men slapp av, det blir sikkert moderert vekk :)

Og Goli klarer fint selv å ødelegge omdømmet sitt på Kjendis Farmen. Og Se&Hør....

Ja, helt sikkert. Her inne modereres det meste. :P 

Helt enig, han har klart å ødelegge det gode inntrykket jeg hadde av ham ihvertfall. Og blir han enda mer slu blir han ufyselig der inne. Vel, håper han vil skape litt liv da. :) Det er jo viktig på et sånt program. Blir kjedelig om alle bare er snille og sympatiske. Så gleder meg til å se videre hva han finner på. :) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle det være er kjempesjokk for de andre om han velger den svakeste?

For han har tatt seg sånn av han siste uken osv, er liksom blitt han lille prosjekt å få han inkludert osv. Bare derfor jeg kan tenke meg de muligens kan bli litt sjokket. Sa ikke at de kom til å bli det  

Men jeg er ikke så sikker på han velger Tore da.

Skrevet
12 timer siden, Jacklost skrev:

Jeg liker Lothepus, han virker som en omtenksom og artig fyr :)

Jeg skjønner hva du mener :), men alle eventuelle positive trekk ble for meg overskygget av at han overlater sitt skittne undertøy til andre. Her har jeg ingen toleransegrense.

• Liker 2
Gjest Surfrukt
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får skrive (humor) neste gang jeg syns jeg skriver noe morsomt da😂 Og plusse på en smiley for å være sikker. 

Anonymkode: 6a118...75e

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok tryggest! :nigo:

Anonymkode: ba588...7f3

Dette har ikke noe med Farmen å gjøre, men det kan kanskje være greit å være obs på at det kan være brukere med f.eks Asperger, lett autisme eller annet som kanskje ikke fanger opp nyanser i språket på samme måte som f.eks dere to.

Greit å ha dette i minne før man begynner å kose seg med småmobbing her inne.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...