Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare Tore. Vendela er eneste jenta som tar seg av han. Ida er altfor selv opptatt, og vil bare ha ros fordi hun er så flink..  Ingen andre som får slippe til med bakingen, kan jo hende flere synes det er gøy, selv om de ikke er så flinke.

Tore er en av de få jeg ønsker skal vinne :)

Anonymkode: 792bf...1d7

Han har seilt opp som min favoritt også :)  Vendela virker som et veldig inkluderende og varmt menneske, og det er godt å se at hun og Tore omgås og har en fin tone. Han var vel litt sammen med Aylar også i starten? Fikk ikke med meg om det ble noe krøll der etterhvert for det var en episode jeg ikke så. Jeg forventet nesten at de eldre machoene skulle oppføre seg sånn mot ham, men det overrasker meg at de unge (også kvinnene) også henger seg på. Jeg trodde faktisk de skulle være mindre fordomsfulle. Kan ikke skjønne annet enn at det er legningen hans de har problemer med, for han virker som en veldig ok mann spør du meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måten Tore blir behandlet på er på grensen til mobbing. Ignorert og utfryst av de fleste. Håper han vinner hele driten. 

Anonymkode: 3e2fa...061

Nå får det være nok! Det er ingen som mobber Tore! Hvem da mener du?

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måten Tore blir behandlet på er på grensen til mobbing. Ignorert og utfryst av de fleste. Håper han vinner hele driten. 

Enig, Forstår ikke hvorfor de behandler ham slik. Han virker som en veldig snill og hyggelig person, hadde vært flott om han vant.

Skrevet
33 minutter siden, Salka skrev:

Helt enig. Håper han ikke lar det gå for mye innpå seg. Tore virker som en herlig fyr og fortjener virkelig å vinne. 

Hva for noe? Hvorfor i all verden fortjener liksom han å vinne? Fordi han er homofil? På samme måte som at mange mente Hillary Clinton fortjente å vinne presidentvalget i USA fordi hun er kvinne? Så urteit!

• Liker 5
Skrevet

Kan det være at Tore trives best med jentene? Det er jo mye klipp og lim, så det kan jo hende at det ikke har vært interessant nok å vise. Vi så jo heller ikke noe til hvor slitsom Jarl var før gårsdagens episode. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva for noe? Hvorfor i all verden fortjener liksom han å vinne? Fordi han er homofil? På samme måte som at mange mente Hillary Clinton fortjente å vinne presidentvalget i USA fordi hun er kvinne? Så urteit!

Er du dum eller later du som? Legningen hans har selvfølgelig ingenting å si! Og hvorfor sammenlikner du han med Hillary? Jeg har ikke vært borti noen som hun har ment at hun hadde fortjent å vinne presidentvalget fordi hun er kvinne, men fordi de syntes hun var en bedre kandidat enn Trump. Nå var det jo Trump som vant uansett da...

Tore fortjener å vinne fordi han virker som en snill, flott, sympatisk og morsom person. Han tar seg av dyrene og er flink med dem. Om han er homo eller hetero har ingen betydning. Det finnes både hyggelige folk og idioter blant både heterofile og homofile. Skjønner ikke hva du drar inn legningen hans for. Den er helt urelevant i denne sammenheng. Erru homofob eller? Hæææææ?

• Liker 4
Skrevet

Nå får det være nok av folk som sier Nå er det nok! 

Jeezes, gå en annen plass, du/dere er irriterende.

Anonymkode: 57960...2c2

• Liker 10
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Jarl velger Petter. 

Hvorfor bruker hun flink pike-dama så innmari mye mascara? Det ser skikkelig dumt ut. 

Anonymkode: 6c7e3...c51

Nå må du gi deg. Ida er en engel og ville sett like vakker ut med eller uten mascara. 

Håper hun vinner hele greia.

I alle fall må Jarl ryke ut snart. Lei av å se at han igler seg innpå Ida med de skitne ekle fingrene sine.

Anonymkode: ce9d9...b28

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk klipp på nettet når Lothepus forteller de andre om Malta/Alta reisen :fnise:

• Liker 4
Gjest Axl Rose
Skrevet

Nå må dere gi dere her. Ingen som har mobbet, ignorert, og utfryst Tore. Har dere enda ikke forstått at de ikke viser alt på tv? 

Gjest CecilieX
Skrevet

Det er interessant hvordan klipp og lim gjør at inntrykket av deltakere endrer seg. Denne uka har jo Jarl fremstått som en usympatisk type. Dette er basert på hva Vendela sa om om, hva han selv sier om å spille spill, samtalen med Tore der han leker psykolog og lirer av seg tomme floskler, for så å skulle velge Tore. Antar det er klippen som gjør det og hvor mye tid de vier den enkelte deltaker.

Mange er relativt lite i fokus og dermed anonyme. 

Så langt fremstår Vendela, Tore, Barmen og (overraskende nok) Petter som sympatiske. Liker Petter sitt engasjement i alle oppdrag og det gode humøret. 

Foreløpig er både Ida, Lavrans og Ingeborg veldig anonyme. 

Skrevet
2 timer siden, CecilieX skrev:

Foreløpig er både Ida, Lavrans og Ingeborg veldig anonyme. 

Lavrans og Ingeborg er anonyme, men Ida har da vært mye i fokus.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Bootyhunter skrev:

Nå må dere gi dere her. Ingen som har mobbet, ignorert, og utfryst Tore. Har dere enda ikke forstått at de ikke viser alt på tv? 

Enig!

På det opptaket om Malta/Alta satt jo Tore sammen med dem, mens gutta sola seg i baris.

Jeg har homofobe kompiser, og de ville ikke engang tort å være i samme rom som min homofile venn uten meg tilstede. Langt mindre i bar overkropp. 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mobbing av værste sort, å bli stille utestengt, ovelatt til seg selv, for ikke å snakke om....Goli en!!!!  Fy å fy:kjefte:Fy Fader!!!!

• Liker 3
Skrevet

Hva har skjedd med Jarl Goli? Den forhenværende stødige barne-tv-onkelen har jo tørna helt. Praten han hadde med Tore, reaksjonen på at Vendela valgte ham som førstekjempe, allianse med "gutta" og frivillig vasking av Lothes bremsespor. Ko-ko!

• Liker 22
Skrevet

Hva skjedde egentlig i siste episode? Jeg så ikke den, for trodde det kun var om stedet eller hva de gjorde. Lite farmen, men begynner å skjønne at jeg gikk glipp av noe her?

Anonymkode: d9d35...d30

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du gi deg. Ida er en engel og ville sett like vakker ut med eller uten mascara. 

Håper hun vinner hele greia.

I alle fall må Jarl ryke ut snart. Lei av å se at han igler seg innpå Ida med de skitne ekle fingrene sine.

Anonymkode: ce9d9...b28

Hvor har du det fra? Tror det bare er i ditt eget hode.

Ellers enig i at Jarl må ryke snart. Liker han ikke. Men at han elger seg innpå Ida er bare piss. 

• Liker 2
Skrevet

Tror nok ikke det er så mye mobbing, i såfall blir det nok mye bedre for Tore har lagt ut bilde sammen med en gjeng fra farmen. Det et ikke alt som vises på TV-skjermen, og det er klipp mens han sitter med de andre gutta også. 

Men det er kjipt han føler han ikke får vist hva han er god for mtp arbeid osv. Han virker som en kul type. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
16 minutter siden, Bohemia skrev:

Hva har skjedd med Jarl Goli? Den forhenværende stødige barne-tv-onkelen har jo tørna helt. Praten han hadde med Tore, reaksjonen på at Vendela valgte ham som førstekjempe, allianse med "gutta" og frivillig vasking av Lothes bremsespor. Ko-ko!

Er da bare bra at noen menn kan vaske trusene til andre. Er det ikke det dere kvinnfolk vil da? At noen menn skal vaske? Vær fornøyd med de som virkelig gjør det :P 

Skrevet
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Er da bare bra at noen menn kan vaske trusene til andre. Er det ikke det dere kvinnfolk vil da? At noen menn skal vaske? Vær fornøyd med de som virkelig gjør det :P 

Du er så tørr og kjedelig er er på ignore fra og med NUH

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...