Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så trist at Aylar måtte trekke seg. Hadde håpet at hun skulle vinne hele greia,

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke til å savne nedlatende Tonje 😏

Anonymkode: 8dbea...89b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Bohemia skrev:

Synes Petter er god på å parkere Lothe, Petter er mye mer moden og klarer det sosiale samspillet på gården 1000 ganger bedre enn Lothe. Petter er faktisk en veldig bra støttekontakt for pusekatten! 

Ja for Petter hadde klart seg helt fint på en gård. Det er vell heller Lothepus som er støttekontakt som faktisk lærer opp Petter, ja nå lærte Lothepus klesvask av Petter men eller har det nok vært lothepus som har stått for læringa i det samspillet der. 

Anonymkode: b00b8...83d

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja for Petter hadde klart seg helt fint på en gård. Det er vell heller Lothepus som er støttekontakt som faktisk lærer opp Petter, ja nå lærte Lothepus klesvask av Petter men eller har det nok vært lothepus som har stått for læringa i det samspillet der. 

Det er ikke bare bygninger og jord på en gård. Det finnes folk der også. 10-12 stk av dem i nåværende stund inne på Farmen. Det sosiale samspillet blir for avansert for Lothe, han er selvopptatt og grandios, takler ikke samarbeid og blir gretten når ting ikke går hans veg, skikkelig barnehageunge. Lothe har mye å lære av Petters humor og sosiale evner. Lothe rekker ikke Petter til anklene engang. Det eneste Lothe klarer er å stå med pipa i kjeften og snakke skit til folk. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bohemia skrev:

Det er ikke bare bygninger og jord på en gård. Det finnes folk der også. 10-12 stk av dem i nåværende stund inne på Farmen. Det sosiale samspillet blir for avansert for Lothe, han er selvopptatt og grandios, takler ikke samarbeid og blir gretten når ting ikke går hans veg, skikkelig barnehageunge. Lothe har mye å lære av Petters humor og sosiale evner. Lothe rekker ikke Petter til anklene engang. Det eneste Lothe klarer er å stå med pipa i kjeften og snakke skit til folk. 

Tror ikke du ser hele episoden av farmen, eller så har du bare virkelig bestemt deg for å hate Lothepus. 

Han skryter av deltakerne når de er flinke, har vist omsorg flere ganger. Bare i denne episoden gir han Vendela en klem og sier hun ikke trenger å være med på slaktinga. Han har et godt samspill med de andre deltakerne, i hvert fall ut fra det som vises på min skjerm. 

• Liker 6
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du ser hele episoden av farmen, eller så har du bare virkelig bestemt deg for å hate Lothepus. 

Han skryter av deltakerne når de er flinke, har vist omsorg flere ganger. Bare i denne episoden gir han Vendela en klem og sier hun ikke trenger å være med på slaktinga. Han har et godt samspill med de andre deltakerne, i hvert fall ut fra det som vises på min skjerm. 

Lothepus virker som en flott fyr :) Vurderer til og med å endre stemmen fra Jarl over til han :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Driter i denne lothefiguren, han hører hjemme i en Ivo Caprino-film, men gøy å harselere med noen i kjendis-Farmen og lothe er selvskrevent offer siden han er den dummeste innpå der. Skjønner at du har en crush på denne lothe og har bestemt deg for å idealisere han, kanskje du kjenner deg igjen og er på samme nivå som han? Isåfall, kondolerer til omgivelsene dine. Å wow, han gir en deltaker en klem. Hvor mange klemmer har ikke de andre gitt hverandre? Han var også den eneste som ikke gav Kari en klem når hun dro. Smålig type. Han sutrer og klager på alle, at han en sjelden gang har noe positivt å si blir såklart lagt merke til nettopp fordi de er unntaket fra regelen. Ut med lothe, inn med ei ny ku!

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet

Endra stemme nå. Heia Lothepus :D Liker fortsatt Jarl veldig godt men det skjer ikke mye rundt han. Lothepus har stukket seg ut mest og jeg har fått et bedre syn på han nå :)

Skrevet
31 minutter siden, Jacklost skrev:

Må si jeg er veldig stolt over Aylar, etter den sykdommen hun hadde så har hun klart å komme seg igjennom den og blitt sterk og bra :)

Hvilken sykdom har hun hatt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Bohemia skrev:

Driter i denne lothefiguren, han hører hjemme i en Ivo Caprino-film, men gøy å harselere med noen i kjendis-Farmen og lothe er selvskrevent offer siden han er den dummeste innpå der. Skjønner at du har en crush på denne lothe og har bestemt deg for å idealisere han, kanskje du kjenner deg igjen og er på samme nivå som han? Isåfall, kondolerer til omgivelsene dine. Å wow, han gir en deltaker en klem. Hvor mange klemmer har ikke de andre gitt hverandre? Han var også den eneste som ikke gav Kari en klem når hun dro. Smålig type. Han sutrer og klager på alle, at han en sjelden gang har noe positivt å si blir såklart lagt merke til nettopp fordi de er unntaket fra regelen. Ut med lothe, inn med ei ny ku!

Han gir ikke bare en deltaker en klem han viser deltakeren omsorg du som mener han ikke er i stand til. Han skryter også veldig mye av de på gården, men dette velger du å faktisk å totalt overse. Jeg ser mer han sier positive ting til de på gården en negative ting. 

Jeg syns han er kul, men har ingen Crush på han for det. Det jeg ramser opp er på ingen på idealisering men fakta. Kari ga heller ikke Aylar klem, hun holder Aylar utenfor når hun sier hun respekterer andre deltakerne. Det var like mye Kari som ikke ga lothepus en klem da men😂

Uansett du kommer med personangrep, overser fakta jeg kommer med og har ingen svar til dette og det tyder bare på du ser du har feil. Og jeg diskuterer ikke når diskusjonen blir slik. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fulgt Paradise Hotel siden Petter vant første sesongen. Jeg har også fulgt trådene her på KG når programmet har gått. Perra er myntet på et yngre "klientell" en Farmen, men jeg kan ikke huske at de trådene har vert så stygge som denne. Dere skriver jo bare en masse med dritt om deltagerens utseende. Hva har det med noe å gjøre? Jeg blir irritert når flere av de siste sidene enten går i utseende eller den helvetes kvinne vs mann diskusjonen. Kan dere i det minste være voksne nok til å holde utseendet til deltagerene utenfor?

Anonymkode: 58fa9...8e0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fulgt Paradise Hotel siden Petter vant første sesongen. Jeg har også fulgt trådene her på KG når programmet har gått. Perra er myntet på et yngre "klientell" en Farmen, men jeg kan ikke huske at de trådene har vert så stygge som denne. Dere skriver jo bare en masse med dritt om deltagerens utseende. Hva har det med noe å gjøre? Jeg blir irritert når flere av de siste sidene enten går i utseende eller den helvetes kvinne vs mann diskusjonen. Kan dere i det minste være voksne nok til å holde utseendet til deltagerene utenfor?

Anonymkode: 58fa9...8e0

Enig!

Hva med å heller diskutere de store begivenheten i dagen episode. Kjipt at både Tonje og Aylar trakk seg, selv om jeg har forståelse for begge. 

Spesielt dumt er det jo for Kari som ble slått ut av Aylar, men kan kan ikke forutse slike ting selvsagt men kjedelig uansett. 

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Til dere som har sett Farmen før. 

Kommer det inn noen nye? Som skal erstatte hun som forlot gården? Er det vanlig praksis i farmen?

Mener å huske at det ikke er vanlig praksis. Kommer kanskje noen utfordrere etterhvert, men om de hadde kommet uansett eller om de kommer fordi noen har trukket seg, vet jeg ikke. 

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Marimba skrev (På 10.1.2017 den 0.06):

Mener å huske at det ikke er vanlig praksis. Kommer kanskje noen utfordrere etterhvert, men om de hadde kommet uansett eller om de kommer fordi noen har trukket seg, vet jeg ikke. 

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

rart da... leste lengre opp at Aylar trekker seg også.. eller. Vet ikke har ikke sett ferdig dagens episode. 

Serien er vell lagt opp med x antall uker, med 1 som forlater hver uke, også står det igjen to i en finale. 
Hvis to stk forlater gården, da blir det jo 2 uker kortere sesong. 
De kan vell ikke holde på slik? Ene sesongen er 10 uker. Den andre 7, en annen er 8. Det går da ikke... Så de må jo ha noen som kommer inn på en eller annen måte. 

Jeg har ikke sett farmen siden sesong 1.
Så vet ikke helt hvordan de gjør ting :fnise:

Det kommer jo ofte 4 utfordrere hvor 2 får bli og  2 ikke, kanskje de gjør det litt annderledes mtp dette ?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 10.1.2017 den 0.10):

Det kommer jo ofte 4 utfordrere hvor 2 får bli og  2 ikke, kanskje de gjør det litt annderledes mtp dette ?

:fnise:

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at Sophie-Elise kommer inn på gården.

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 2
Skrevet

Tror dere mange av (eller noen av) kjendisene har relasjoner til hverandre fra før farmen? Eller har tv2 klart å finne så forskjellige kjendiser at de har unngått det? 

Skrevet
1 time siden, Bohemia skrev:

Så teit du er :fnise:

Her beviser du jo bare at du jo bare det jeg skriver, og du har heller ikke kommet med et eneste konkret eksempel. Foruten om mobbing av utseende, noe som er svært lite hyggelig. De fleste regner jeg er såpass oppegående mennesker at de burde holde seg for god for det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...