Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tilbake til farmen. Hvem tror dere blir ukas storbonde? Jeg vet faktisk ikke, men vil kanskje tro at det blir ei jente, og at det er Ida, eller Ingeborg.

Anonymkode: d9d35...d30

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tilbake til farmen. Hvem tror dere blir ukas storbonde? Jeg vet faktisk ikke, men vil kanskje tro at det blir ei jente, og at det er Ida, eller Ingeborg.

Tipper Ida eller Tore.

Skrevet (endret)
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aylar og Lothe er utelukket,  da er det 9 igjen, Petter prøvde å dele seng med Kari, han også utelukket,  8 igjen Barmen, svømneren og Jarl utelukket pga de er heterofile menn, da har vi 5 igjen,  hun brødbakern er nok utelukket fordi hun liker tradisjonellt kvinnearbeid,  da gjenstår 4, Vendela har vært supermodell,  det er nok heller ikke innenfor da har vi 3 igjen,  å være lotto dame, ikke bra,  da har vi 2 igjen,  en homofil mann eller ei eventyrjente blir neste storbonde 

Endret av Apis
  • Liker 4
Skrevet

Lothe fremstår som en skikkelig kjip fyr! Synd at Tv2 alltid skal ha med en sur middelaldrende gubbe! :riste:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det blir ei jente. Det betyr enten Ida, Tore, Vendela, Ingeborg eller Tonje.

Anonymkode: 80cea...36a

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Bohemia skrev:

Lothe fremstår som en skikkelig kjip fyr! Synd at Tv2 alltid skal ha med en sur middelaldrende gubbe! :riste:

Jeg synes han er kul :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blir ei jente. Det betyr enten Ida, Tore, Vendela, Ingeborg eller Tonje.

Anonymkode: 80cea...36a

Håper på Vendela! Kjempebra dame!

Skrevet
2 minutter siden, Bohemia skrev:

Sur og kjip? Han er jo det motsatte.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Bohemia skrev:

Håper på Vendela! Kjempebra dame!

Hun som ble lurt til å tro at lammene som skulle avlives bare skulle sendes til en annen bondegård, ja.. Den mest naive deltakeren, har nok ikke så mye i storbondestolen å gjøre.

Gjest Jacklost
Skrevet
17 minutter siden, Kenta skrev:

Hun som ble lurt til å tro at lammene som skulle avlives bare skulle sendes til en annen bondegård, ja.. Den mest naive deltakeren, har nok ikke så mye i storbondestolen å gjøre.

Hvordan vet du det?

Skrevet
3 minutter siden, Jacklost skrev:

Hvordan vet du det?

At et sykt dyr skal "sendes til en gård hvor det kan leve lykkelig" er jo ikke akkurat en ny måte å lure småbarn/naive mennesker på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tipper Tonje blir neste storbonde. Hun er den som har hatt best forhold med Kari. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
3 timer siden, antbug skrev:

Ja og nei. Jeg skjønner jo på en måte at mange menn har savnet forbilder som er mannemenn, for de har vært få og ikke helt stuerene de siste årene, men jeg greier ikke helt å skjønne hva det er som er så fantastisk med denne fyren. For meg virker han litt vrang og ganske selvgod, men siden jeg aldri har sett Fjorden Cowboys holder jeg muligheten åpen for at han har mer sympatiske sider enn han har vist så langt på Farmen :) 

I dagens feminine og jålete verden så er det ikke så rart nei. Noen må jo være ekte menn også.

Gjest Axl Rose
Skrevet
45 minutter siden, Bohemia skrev:

Nå må dere feminister gi dere og ta dere en bolle. Vet det er mange sure kvinnfolk pga det med kvinnfolk og mannfolkarbeid. Det fallt ikke i smak hos alle feminister, gjorde det vel?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge skal egentlig dette programmet gå på tv ?

Noen som har peiling, på når finalen (eventuelt finaleuken) skal vises på tv?

Anonymkode: 37f01...922

Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge skal egentlig dette programmet gå på tv ?

Noen som har peiling, på når finalen (eventuelt finaleuken) skal vises på tv?

Anonymkode: 37f01...922

Tipper om 5 uker siden der er 30 episoder med 5 episoder hver uke

AnonymBruker
Skrevet

Lothe burde boikottes fra alt som har med TV å gjøre, makan til dårlig utstråling på en mannsperson har jeg sjelden sett. Snøvler gjør han også, like greit så slipper vi høre hva han sier, uforståelig svada uansett

Anonymkode: bd9f0...4c0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Jacklost skrev:

Jo men hvorfor er man 12 fordi man syntes det var morsomt? Jeg lo selv når de kommenterte det med brødene i episoden :laugh:

Da vil jeg si man befinner seg på 12-årsstadiet, ja. Det pleier å være i den alderen at man greier å forbinde det meste med kroppslige atributter og/ellers sex, bæsj, tiss eller promp. 

(Nei, jeg er ikke Kari-fan, jeg synes hun er en kverulerende mannehater, og jeg heiet på Aylar under tvekampen. Jeg synes bare jenter bør behandles med mer respekt generelt, og at sånne plumpe utsagn ikke hører hjemme blant voksne. Tviler på at noen ville dratt den barnslige paralellen om Jarl Goli hadde bakt et perfekt brød.)

Anonymkode: 0009d...f80

• Liker 9
Gjest Jacklost
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lothe burde boikottes fra alt som har med TV å gjøre, makan til dårlig utstråling på en mannsperson har jeg sjelden sett. Snøvler gjør han også, like greit så slipper vi høre hva han sier, uforståelig svada uansett

Anonymkode: bd9f0...4c0

Du vet ingen tar deg seriøst når det eneste du gjør er å angripe en bestemt person hele tiden?

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at noen ville dratt den barnslige paralellen om Jarl Goli hadde bakt et perfekt brød.)

Anonymkode: 0009d...f80

Jarl Goli er mann, så du har rett, ingen ville dratt parallellen. Merkelig hvordan du skulle reagere på den helt naturlige spøken om brødene til Ida.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...