Gå til innhold

Kjendis Farmen

Gjest Jacklost

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg hater henne ikke. 

Jammen hun kan ikke leve lenge på det! Du sier at du elsker alle kvinner, bortsett fra alenemødre uansett. 

Anonymkode: 0faf3...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Axl Rose
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jammen hun kan ikke leve lenge på det! Du sier at du elsker alle kvinner, bortsett fra alenemødre uansett. 

Anonymkode: 0faf3...6b8

Kan godt elske alenemødre også jeg. Kommer an på hvordan de oppfører seg. Uansett hat er et sterkt ord, så skal veldig mye til for at jeg hater noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
24 minutter siden, antbug skrev:

Lothe...Jeg synes jeg kjenner innrøkt halvgammelmannslukt bare jeg ser ham på TV.  Men han var jo best av dem, det skal han ha :)

Å du er hvor gmmel? 13-14?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
30 minutter siden, antbug skrev:

Lothe...Jeg synes jeg kjenner innrøkt halvgammelmannslukt bare jeg ser ham på TV.  Men han var jo best av dem, det skal han ha :)

Det der var bare en tåpelig kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, wallflower skrev:

Haha! Ser akkurat nå på VGLive fra Finalefesten. Der sa Ida nettopp at mange på kvinneguiden hater henne og hun ikke aner hvorfor :fnise:

Da kan jeg svare Ida og si at ikke ALLE gjør det. Hun er søt som sukker, smart og sikkert veldig snill. Hun er en stor bake inspirasjon for meg og liker henne godt! Men hun har alt vunnet en konkurranse, og synes Lothe fortjente det en halv prosent mer! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, melatonin skrev:

Da kan jeg svare Ida og si at ikke ALLE gjør det. Hun er søt som sukker, smart og sikkert veldig snill. Hun er en stor bake inspirasjon for meg og liker henne godt! Men hun har alt vunnet en konkurranse, og synes Lothe fortjente det en halv prosent mer! :tommelsmil:

Jeg hater henne heller ikke. Liker henne godt, men hun skuffet meg litt i finalen. Synes hun har gjort en kjempeinnsats hele veien og en god figur der inne. Jeg liker henne enda bedre nå enn jeg gjorde før jeg så henne i Farmen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida vi hater deg ikke, det handler nok mye om hvordan filmingen er på TV. I alle andre program, intervjuer osv virker du som ei søt jente. 😊

Lothe var verdig vinner, Ida også hadde vært det men heiet mer på Lothe. 

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er slik at hun vet at vi har kommentert, så er sjansen stor for at hun har vært her og lagt inn kommentarer om seg selv også ala "kjekk dame hun Ida!" :fnise:  Litt motvekt liksom. 

Anonymkode: b2cd0...4f9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Å du er hvor gmmel? 13-14?

Jeg er nok litt eldre enn det. Jeg trodde folk som liker Lothe ville sette pris på litt ufiltrert tale, men der tok jeg skammelig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, wallflower skrev:

Haha! Ser akkurat nå på VGLive fra Finalefesten. Der sa Ida nettopp at mange på kvinneguiden hater henne og hun ikke aner hvorfor :fnise:

Det er ingen her som hater henne, vi har bare ikke likt måten hun har vært på de siste ukene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Det er ingen her som hater henne, vi har bare ikke likt måten hun har vært på de siste ukene

Nemlig. Ingen her inne hater Ida. Vi er bare uenige i/liker ikke måten hun har blitt fremstilt på inne på Farmen. Ida er pen, morsom og skikkelig god på det hun holder på med. Det er måten TV2 har fremstilt henne på vi ikke liker. Det har INGENTING med Ida som privatperson å gjøre. Det må være mulig å skille de rollene, Farmen Ida og Privat Ida. Privat Ida har vi ingen verdens ting i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida  har blitt bare bedre og bedre gjennom programmet. Synd at Lothe  vant med sitt diskriminerende kvinnesyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, LiseTV skrev:

Synd at Lothe  vant med sitt diskriminerende kvinnesyn.

Da har du ikke sett mye av Farmen. Han er ikke i nærheten av å ha et diskriminerende kvinnesyn.

Dette vå vel være en av de mest fortjente seirene i Farmen-konseptet noensinne. EKTSTREMT verdig vinner. Når det gjelder Ida, så er det ingen som hater henne, men hun har gradvis endret seg inne på farmen, og oppført seg mer "bitchete", men det har nok en sammenheng med at hun har nærmet seg finalen og hadde vanvittig lyst til å vinne, og dermed blitt mer fokusert på taktikk, kombinert med TV2s klipping av programmet. Hvordan programmet klippes har enormt mye å si.

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med Ida er at hun skal fremstå som "frøken flink" hele tiden. Det blir så falskt. Vær dæ sjæl jente. Nettopp DERFOR mange jenter/kvinner ikke hadde så veldig sansen for henne. Det blir for tørt. Nesten som å se Tone Damli Aaberge på tv. Frøken flink som er helt perfekt. Sånne personer burde holdt seg unna kjendis tilværelsen. Like kjedelig å se på de to prate som det er å tørke seg i rævva.. GJESP

Endret av Kml-
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LiseTV skrev:

Ida  har blitt bare bedre og bedre gjennom programmet. Synd at Lothe  vant med sitt diskriminerende kvinnesyn.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den avstemningen "hvem tror / håper dere vinner Faemen" i denne tråden, så har "Lothepus" og Petter Pilgaard faktisk fått over 70 prosent av stemmene...

Anonymkode: 37f01...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...