Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som reagerer på at tv2 betaler Lothes skatt? Personer som lever av rampelyset burde selv ha kontroll over de skattereglene som en blir rammet av. Skjønner at det er kjipt å få en såpass stor skattesmell, men ser ikke helt hvorfor tv2 skal måtte betale for det..

Anonymkode: decd5...e02

Syns det er rett og rimelig om Tv2 ikke har opplyst om det, det var frem til nettopp ikke noe som sto godt opplyst hos skatteetaten. Jeg tenker den som burde vist dette var jo Tv2 som har ulike kjendisprogram. Hadde de opplyst om det derimot så hadde det jo vært Lothes (og Eilev sitt problem). Men syns Tv2 gjør det eneste rette nå. 

Nå lever ikke Lothepus direkte av rampelyset heller, men av eget firma. 

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
11 timer siden, Testosteron skrev:

Dagbladet skriver at Sophie Elise Isachsen takket nei til tilbud fra TV2 om å delta på Kjendis-Farmen fordi det ikke passet for henne.

John Arne Riise takket nei fordi han "har dessverre ikke tid til å leke bonde".

http://www.dagbladet.no/kjendis/disse-sa-nei-til-a-delta-i-farmen-kjendis/67035337

Med tanke på den fantastiske opptredenen hennes i 4 stjernes middag, så er jeg glad for at hun takket nei. Vi hadde muligens vært nødt til å holde ut med henne i flere uker i stedet for 4 episoder. Egentlig tror jeg hun hadde røket ut ganske fort uansett. 

Endret av penny_
  • Liker 3
Skrevet
8 timer siden, penny_ skrev:

Med tanke på den fantastiske opptredenen hennes i 4 stjernes middag, så er jeg glad for at hun takket nei. Vi hadde muligens vært nødt til å holde ut med henne i flere uker i stedet for 4 episoder. Egentlig tror jeg hun hadde røket ut ganske fort uansett. 

Jeg liker Sophie Elise Isachsen. Jeg fikk sansen for henne da hun var med i Mitt Dancecrew, så jeg håper TV2 spør henne igjen og at hun da takker ja

Skrevet

Bare vi ikke får flere Lothepuser så er det greit.

Hva med Ari Behn?   Han burde vert der.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, LiseTV skrev:

Da blir det kjedelig om man ikke har ny Lothepus lignende karakter, han og Petter var jo Farmen 😛 Tviler sterkt på det hadde blitt så stor suksess uten dem. 

Skrevet
På 18.2.2017 den 5.45, LiseTV skrev:

Bare vi får flere Lothepuser sier bare jeg :) Han er den mest geniale farmen deltakeren igjennom tidene :D

Skrevet
På 18.2.2017 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Da blir det kjedelig om man ikke har ny Lothepus lignende karakter, han og Petter var jo Farmen 😛 Tviler sterkt på det hadde blitt så stor suksess uten dem. 

Stian kan bli den nye Petter neste sesong hehe :P Og så kan Ola Conny bli den nye Lothepus 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
6 timer siden, Winza skrev:

Bare vi får flere Lothepuser sier bare jeg :) Han er den mest geniale farmen deltakeren igjennom tidene :D

Det finnes kun en Lothepus!

Skrevet
45 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Det finnes kun en Lothepus!

Jo men vi trenger en som han i farmen generelt :)

Skrevet
7 timer siden, Winza skrev:

Stian kan bli den nye Petter neste sesong hehe :P Og så kan Ola Conny bli den nye Lothepus 

Hvem er disse?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det Stian Blipp det var snakk om 😅

Anonymkode: bfa76...b50

Ah tenkte ikke over det :P Men Paradise Stian er ikke mye anerledes Petter, ville blitt artig :P

Skrevet

Ola Conny....nei kjære gud....ikke!! 

Anonymkode: aa526...d8b

• Liker 3
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ola Conny....nei kjære gud....ikke!! 

Anonymkode: aa526...d8b

Sikkert mange som tenkte det med Lothepus men så overrasket han oss alle :)

Skrevet
20 minutter siden, Winza skrev:

Sikkert mange som tenkte det med Lothepus men så overrasket han oss alle :)

Det tror jeg faktisk ikke.  Ola Conny har jo laget seg et image på å være "dum" og "treg" og egentlig litt "enkel" (putter det i anførselstegn fordi jeg overhode ikke mener noe vondt med det, men det er litt sånn han har blitt fremstilt på tv. Om det gjenspeiler virkeligheten eller om det kun er imagebygging, vet jeg ingenting om. 

Lothepus har jo alltid vært fremstilt som en hardtarbeidende "slask" som gir faen :ler:. Synes overhode ikke de to kan sammenlignes. 

Anonymkode: e5aea...0c6

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg faktisk ikke.  Ola Conny har jo laget seg et image på å være "dum" og "treg" og egentlig litt "enkel" (putter det i anførselstegn fordi jeg overhode ikke mener noe vondt med det, men det er litt sånn han har blitt fremstilt på tv. Om det gjenspeiler virkeligheten eller om det kun er imagebygging, vet jeg ingenting om. 

Lothepus har jo alltid vært fremstilt som en hardtarbeidende "slask" som gir faen :ler:. Synes overhode ikke de to kan sammenlignes. 

Anonymkode: e5aea...0c6

Jeg tror han ville gitt oss mye latter i hvert fall :ler: 

Skrevet

Hvem bør man vurdere som deltakere i neste sesong av Farmen Kjendis? Her er noen forslag:

Kristian Valen

Jenny Skavlan

Kjetil Rekdal

Gry Jannicke Jarlum

Thomas Seltzer

Henriette Steenstrup

Petter Northug

Pia Tjelta

Otto Jespersen

Kari Traa

Andre forslag?  :)

Skrevet
8 minutter siden, NordicViking skrev:

Hvem bør man vurdere som deltakere i neste sesong av Farmen Kjendis? Her er noen forslag:

Kristian Valen

Jenny Skavlan

Kjetil Rekdal

Gry Jannicke Jarlum

Thomas Seltzer

Henriette Steenstrup

Petter Northug

Pia Tjelta

Otto Jespersen

Kari Traa

Andre forslag?  :)

Kong Harald :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...