Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det en ny runde med farmen kjendis? Noen som vet?

Anonymkode: c8be3...387

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir det en ny runde med farmen kjendis? Noen som vet?

Anonymkode: c8be3...387

Ja, det blir det selvsagt :) Skal spilles inn fra slutten av mai til starten av juli. Blir sendt til neste år, sikkert leer nyttår 2018.

Endret av JackIost
  • Liker 2
Skrevet

At Jarl har motatt hatbrev er kort og greit skammelig! Greit at han ikke direkte viste seg fra en sympatisk side inne på Farmen, men det bør jo være klart for de aller fleste oppegående mennesker at Jarl ble litt for opphengt i selve spillet. Han er jo neppe sånn i virkeligheten.

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet
10 minutter siden, Sirah skrev:

At Jarl har motatt hatbrev er kort og greit skammelig! Greit at han ikke direkte viste seg fra en sympatisk side inne på Farmen, men det bør jo være klart for de aller fleste oppegående mennesker at Jarl ble litt for opphengt i selve spillet. Han er jo neppe sånn i virkeligheten.

Noen engasjerer seg i overkant sterkt, ja.

Skrevet
1 minutt siden, chisandra skrev:

Noen engasjerer seg i overkant sterkt, ja.

En smule....

Skrevet

Jeg mener å huske en skuespiller som var med på såpeoperaen Hotell Cæsar, som faktisk  opplevde å få drapstrusler! Bare fordi han spilte en slem karakter i Hotell Cæsar. 

I tillegg til at at enkelte skuespillere  faktisk har opplevd å bli skjelt ut av tilfeldige folk på gaten, og blitt spyttet på! :frkk:   

Og det er jo bare en TV-serie da! Reailty-konsepter som Farmen blir vel nesten en slags dokumentar, sammenlignet med TV-serier som Hotell Cæsar. 

Anonymkode: 37f01...922

Skrevet
1 time siden, JackIost skrev:

Han var vel ikke slem i det hele tatt?

Ikke slem, men han viste noen usymptatiske sider av og til. Han ble nok bare litt for opphengt i spillet, som noen andre sa, han mener nok ikke noe vondt. 

Sykt at voksne folk kan holde på slik. De burde virkelig skamme seg, hatbrev liksom? Alvorlig talt, det er jo helt tilbakestående

Skrevet (endret)

Petter i neste episode av Fjorden cowboys, hvor han syntes det var absurd å bære dynamitt inn i et fengsel

Endret av Apis
Skrevet
15 timer siden, Sirah skrev:

Det er jo godt mulig han er en drittsekk i virkeligheten. Jeg likte ikke hvordan han fremsto på Farmen, men jeg har ikke behov eller lyst til å sende ham hatbrev av den grunn. Jeg tenker bare at han er en tulling og fortsetter med dagen min. 

• Liker 3
Skrevet

Folk har tydeligvis ganske store fritidsproblemer, og tar slike TV-programmer alt for seriøst! :fnise: 

Anonymkode: 37f01...922

Skrevet
20 timer siden, Rosewood skrev:

Ikke slem, men han viste noen usymptatiske sider av og til. Han ble nok bare litt for opphengt i spillet, som noen andre sa, han mener nok ikke noe vondt. 

Sykt at voksne folk kan holde på slik. De burde virkelig skamme seg, hatbrev liksom? Alvorlig talt, det er jo helt tilbakestående

Enig, det er helt idiotisk, men samtidig synes jeg man må regne med en god del negative reaksjoner når man melder seg på sånt.

Alle vet vel hvordan det foregår? At man blir preget av å leve i en boble, at man kan bli dratt inn i intriger, at man følges av kamera hele tiden, at små tabber og utbrudd kommer til å blåses opp for alt de er verdt, at de kommer til å klippe som de selv vil for å skape et spennende program og at man kan ende opp med å bli framstilt på en annen måte enn man ønsker. Hvis man er hårsår eller vet at man har utrivelige trekk som kan komme fram i pressede situasjoner er det kanskje best å takke nei. Det er ganske dustete å klage til media om at man får negativ respons fra publikum når man har oppført seg ufint, brautende og slemt. Hat og trusler er selvfølgelig aldri greit, men jeg mener man må tåle en god del negative kommentarer hvis man skal være med på leken. 

Selv hadde jeg ikke engang vurdert å takke ja hvis jeg ble bedt om å bli med, for jeg har temperament og kunne sikkert endt opp som hatobjekt hvis klipperne gjorde en god jobb. Jeg ville ikke gamblet på smigrende framstilling, og jeg ville i alle fall ikke forventet at publikum skulle la tvilen komme meg til gode og skrive hyggelige fanbrev selv om jeg hadde oppført meg litt tvilsomt. Verden funker jo ikke sånn. Folk dømmer etter det de ser der og da.

Skrevet
7 timer siden, The Kitten skrev:

Det er jo godt mulig han er en drittsekk i virkeligheten. Jeg likte ikke hvordan han fremsto på Farmen, men jeg har ikke behov eller lyst til å sende ham hatbrev av den grunn. Jeg tenker bare at han er en tulling og fortsetter med dagen min. 

Nemlig. Hvordan han er i virkeligheten skal jeg ikke uttale meg noe om, for det aner jeg jo ikke. Jeg likte heller ikke oppførselen hans inne på gården, men bitch please lissom. Blir litt det samme som at jeg ikke kan fordra Ida - inne på gården. Hun er sikkert en kjempeperson på utsiden og det kunne jo aldri falt meg inn og ikke likt "privat-ida" ut i fra hvordan hun ble fremstilt inne på gården.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
4 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hatbrev.. når jeg hører det så ser jeg for meg fysiske brev som du sender i posten. Men gjør de vell ikke?
Det er vell email, PM på facebook og slikt som det er snakk om.. eller?

Skjønner ikke hva som får folk til å sende et annet menneske et hatbrev. 
Det å skrive ting som at man ønsker noen død. Jeg fatter det bare ikke, jeg klarer ikke å se for meg hva som får et menneske til å gjøre noe sånt. Veldig frustrerende :fnise: Jeg vil så gjerne forstå, men jeg klarer det ikke. 

Jeg har fått både forakt- og hatmeldinger her på KG (selvfølgelig bare fra feige AB-er), og ønske om at det var best om jeg forsvant "six feet under". Jeg fatter ikke hva som irriterer noen så mye at de ønsker livet av meg, et totalt ukjent menneske. Eller menneske og menneske, fru Blom. For slike individer er jeg vel bare et insekt de kan knuse. Fra en meget kjent bruker har jeg fått mange meldinger, riktignok noen år siden, av typen (med store bokstaver!) KOM DEG BORT HERFRA! HER HAR DU INGENTING Å GJØRE! DU ER UINTERESSANT! JEG SPYR AV DEG! (Nicket begynner på S.)

Endret av Arabella
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Arabella skrev (På 16.2.2017 den 16.48):

Jeg har fått både forakt- og hatmeldinger her på KG (selvfølgelig bare fra feige AB-er), og ønske om at det var best om jeg forsvant "six feet under". Jeg fatter ikke hva som irriterer noen så mye at de ønsker livet av meg, et totalt ukjent menneske. Eller menneske og menneske, fru Blom. For slike individer er jeg vel bare et insekt de kan knuse. Fra en meget kjent bruker har jeg fått mange meldinger, riktignok noen år siden, av typen (med store bokstaver!) KOM DEG BORT HERFRA! HER HAR DU INGENTING Å GJØRE! DU ER UINTERESSANT! JEG SPYR AV DEG! (Nicket begynner på S.)

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Gaute ligner litt på Terje Søviknes :)

• Liker 2
Skrevet

Flere som reagerer på at tv2 betaler Lothes skatt? Personer som lever av rampelyset burde selv ha kontroll over de skattereglene som en blir rammet av. Skjønner at det er kjipt å få en såpass stor skattesmell, men ser ikke helt hvorfor tv2 skal måtte betale for det..

Anonymkode: decd5...e02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...