Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Registrerer Jarl sitt sultne blikk:wow: på Ida...for min del registrerte jeg det og tenkte ja ja....hun er jo voksen og han er godt voksen.

Jeg har fått sansen for Pilgaard etter å ha sett ham her...må innrømme at jeg ble irritert bare jeg så fyren på skjermen selv uten lyd. Han har vist seg glad og positiv og står på hele tiden, "Jeg kan ingenting jeg" jeg vil lære...ikke mange som sier det rett ut og det står det mye respekt av...

Jaqueson skuffet meg, hun har bestandig virket så positiv...så opplever jeg at hun var så steil og lite raus mot enkelte. Hun tok mye plass og det er jo greit men hun var i overkant negativ, pirkete og masete. (jeg har lett for å irritere meg over personer som må mene noe hele tiden...det går fint ann å tie noen ganger)

Selv om Lothe tar tilsynelatende mye plass så oppfatter jeg det som et skuespill, jeg tror ikke på hans bajastendenser i det hele tatt(har ikke sett han i noe progam tidligere)

Lars, Ingeborg, Lavrans er veldig anonyme, svirrer litt i bakgrunnen.

Ida er bare søt og flink pike, som overrasker meg litt med å gå med løsvipper og to tonn maskara oppi det hele....garantert at hun er like søt uten. Ja, ja jeg ser frem til resten jeg og tommel opp for V og T:nordvesta:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Jacklost skrev:

Er skuffet over Jarl, trodde han var mye bedre enn dette..

Hvorfor er du skuffet over Jarl? Jeg har bare fått sett litt av onsdagens episode denne uken. 

6 timer siden, Purple skrev:

Tror nok ikke det er så mye mobbing, i såfall blir det nok mye bedre for Tore har lagt ut bilde sammen med en gjeng fra farmen. Det et ikke alt som vises på TV-skjermen, og det er klipp mens han sitter med de andre gutta også. 

Men det er kjipt han føler han ikke får vist hva han er god for mtp arbeid osv. Han virker som en kul type. 

JA! Liker Tore så godt! :nordvesta:han er i ferd med å seile opp som min favoritt til å vinne, sammen med Lothepus. Gleder meg til søndagens episode.

Skrevet
40 minutter siden, fiole skrev:

Registrerer Jarl sitt sultne blikk:wow: på Ida...for min del registrerte jeg det og tenkte ja ja....hun er jo voksen og han er godt voksen.

Jeg har fått sansen for Pilgaard etter å ha sett ham her...må innrømme at jeg ble irritert bare jeg så fyren på skjermen selv uten lyd. Han har vist seg glad og positiv og står på hele tiden, "Jeg kan ingenting jeg" jeg vil lære...ikke mange som sier det rett ut og det står det mye respekt av...

Jaqueson skuffet meg, hun har bestandig virket så positiv...så opplever jeg at hun var så steil og lite raus mot enkelte. Hun tok mye plass og det er jo greit men hun var i overkant negativ, pirkete og masete. (jeg har lett for å irritere meg over personer som må mene noe hele tiden...det går fint ann å tie noen ganger)

Selv om Lothe tar tilsynelatende mye plass så oppfatter jeg det som et skuespill, jeg tror ikke på hans bajastendenser i det hele tatt(har ikke sett han i noe progam tidligere)

Lars, Ingeborg, Lavrans er veldig anonyme, svirrer litt i bakgrunnen.

Ida er bare søt og flink pike, som overrasker meg litt med å gå med løsvipper og to tonn maskara oppi det hele....garantert at hun er like søt uten. Ja, ja jeg ser frem til resten jeg og tommel opp for V og T:nordvesta:

Det er nok ikke skuespill. Han er en rar skure men ee vell nettopp derfor han har sitt eget TV program og godt likt i sin egen bygd. Kjenner noen som kjenner han godt og han er litt av en kar. Gammeldags og ekte mann, samboeren hans har litt å holde på meg ja! 

Anonymkode: 9d9f7...849

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke skuespill. Han er en rar skure men ee vell nettopp derfor han har sitt eget TV program og godt likt i sin egen bygd. Kjenner noen som kjenner han godt og han er litt av en kar. Gammeldags og ekte mann, samboeren hans har litt å holde på meg ja! 

Ja da får jeg bare trekke ord tilbake:PFår bare håpe at samboeren ikke hadde et håp om å klare å forandre på noe da.

Det er jo ingenting i veien med å være mannemann viss man bare respekterer andre mennesker :tongue:

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

16 minutter siden, fiole skrev:

Ja da får jeg bare trekke ord tilbake:PFår bare håpe at samboeren ikke hadde et håp om å klare å forandre på noe da.

Det er jo ingenting i veien med å være mannemann viss man bare respekterer andre mennesker :tongue:

Siden når ble det å snike seg unna og sutre over alt å være mann? Lothe er jo den største ungen på farmen.

Anonymkode: b94a3...97b

• Liker 12
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden når ble det å snike seg unna og sutre over alt å være mann? Lothe er jo den største ungen på farmen.

Vel, jeg har ingen tanker om at Lothe sin oppførsel er grei, kanskje kommer det ikke frem her, men jeg uttalte meg om at jeg ser på det som skuespill fra hans side å spille bajas for å provosere :) Lothe er ikke mye mann i mine øyne bare så det er klart. En som overlater skittent undertøy og dritt til andre fremmede og går og flirer av det....:nei: null respekt fra min side da er det mangel på så MYE mellom ørene at.....

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, fiole skrev:

Vel, jeg har ingen tanker om at Lothe sin oppførsel er grei, kanskje kommer det ikke frem her, men jeg uttalte meg om at jeg ser på det som skuespill fra hans side å spille bajas for å provosere :) Lothe er ikke mye mann i mine øyne bare så det er klart. En som overlater skittent undertøy og dritt til andre fremmede og går og flirer av det....:nei: null respekt fra min side da er det mangel på så MYE mellom ørene at.....

Da misforsto jeg innlegget ditt, beklager.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da misforsto jeg innlegget ditt, beklager.

Det går fint, jeg leste gjennom og ser at jeg kanskje er litt utydelig...:) det er jo tidlig på morgenen

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg liker Lothepus, han virker som en omtenksom og artig fyr :)

Gjest Jacklost
Skrevet
2 timer siden, Mayana skrev:

Hvorfor er du skuffet over Jarl? Jeg har bare fått sett litt av onsdagens episode denne uken. 

JA! Liker Tore så godt! :nordvesta:han er i ferd med å seile opp som min favoritt til å vinne, sammen med Lothepus. Gleder meg til søndagens episode.

Han later først som at han bryr seg om Tore og så sier han til kamera etterpå at han vil velge han som andrekjempe

Skrevet
3 timer siden, Jacklost skrev:

Han later først som at han bryr seg om Tore og så sier han til kamera etterpå at han vil velge han som andrekjempe

Det er da ikke noen motsetning mellom det? Mange Farmen-deltakere som har valgt folk de liker til andrekjempe, fordi de ser sjansen for å vinne som størst, og det er ikke noe galt med det. Men ut fra teaseren så blir valget et "stort sjokk", så da tyder det på at han ikke velger Tore.

• Liker 2
Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å se at han sutrer så mye, lurer på hva dere ser som jeg ikke ser. Jeg opplever han som en positiv type, han skryter ofte av de andre deltakerne og han tar i et tak. Det er noen klipp hvor han sitter men det er da mange hvor han jobber også, man må huske på dette er klippet og redigert til for å få han til å virke slik også. Men ja han burde vasket klærne sine selv, men det er da litt underholdning i det. Selv om han absolutt burde regnet med å måtte vaske sine egne klær på farmen, uten å klage eller sluntre unna.

Det er vell ikke uten grunn han svarte "du må ikke ødelegge imaget mitt nå" når Vendela snakket om at han var god hjertet og snill rett gjennom og tok i et tak på disse "kvinneoppgavene" under ukesoppdraget. Han har også vist seg fra gode sider i forbindelse med slakten, skryt av deltakere osv.  Alt er nok ikke 100% av denne macho greia han har gående, noe er garantert litt av imaget.

Endret av Purple
Skrevet

Helt ærlig, jeg sitter å småhumrer av Petter og Lothe, "hvis du ikke vasker underbuksa mi, så velger jeg kunnskap hvis vi skal kjempe... ok da, kan vaske de litt :fnise: Synes de er morsomme, dinosaurusen Lothe og bløtest av bløtes Petter, fått nytt inntrykk av de begge, ingen som var så ille som jeg trodde av de. Og at Lothe sutrer?? Ser vi på samme tv serie? Hvor nøyaktig sutrer han uten et glimt i øyet og smil på lur? Synes han tar alt med et smil jeg og han gjør jo faktisk litt "kvinnfolkarbeid" han forsøker jo, selv om han er litt rapp i kjeften om det. Heia Lothe og Petter ;) 

• Liker 12
Skrevet

De som misliker Lothepus tror jeg faktisk det må være noe galt med. Trivelig type tvers gjennom. På Farmen var det kun én person som hadde noe i mot ham, og det var Kari Jaquesson. Go figure..

Anonymkode: 80cea...36a

• Liker 7
Skrevet

Kan noen gi en liten recap av hva Jarl sa til Tore? Fikk ikke sett den episoden.

Gjest CecilieX
Skrevet
3 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Kan noen gi en liten recap av hva Jarl sa til Tore? Fikk ikke sett den episoden.

Jarl syntes synd på Tore fordi han trodde at han følte seg utenfor. Derfor ba Jarl om å få en privat samtale med Tore. Jarl så på seg selv som egnet for oppgaven fordi han driver med coaching. Jarl sier til Tore at han nok er en liten maler (??!!) , som har et stor rom inni seg (eller noe sånt). Han snakker i bilder og mener å vite akkurat hvordan Tore er og særlig hva han trenger. Han gir Tore en del komplimenter som er så vage at de kan passe på hvem som helst.

Senere i programmet sier Jarl at dersom han blir førstekjempe så skal han velge Tore for han er mye bedre enn Tore i alt. Sympatisk type. Håper det er klippen som fremstiller ham med sånt et Janusansikt. 

Skrevet
2 minutter siden, CecilieX skrev:

Jarl syntes synd på Tore fordi han trodde at han følte seg utenfor. Derfor ba Jarl om å få en privat samtale med Tore. Jarl så på seg selv som egnet for oppgaven fordi han driver med coaching. Jarl sier til Tore at han nok er en liten maler (??!!) , som har et stor rom inni seg (eller noe sånt). Han snakker i bilder og mener å vite akkurat hvordan Tore er og særlig hva han trenger. Han gir Tore en del komplimenter som er så vage at de kan passe på hvem som helst.

Senere i programmet sier Jarl at dersom han blir førstekjempe så skal han velge Tore for han er mye bedre enn Tore i alt. Sympatisk type. Håper det er klippen som fremstiller ham med sånt et Janusansikt. 

Oi! litt av en fyr han Jarl ja.

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
4 timer siden, Kenta skrev:

Det er da ikke noen motsetning mellom det? Mange Farmen-deltakere som har valgt folk de liker til andrekjempe, fordi de ser sjansen for å vinne som størst, og det er ikke noe galt med det. Men ut fra teaseren så blir valget et "stort sjokk", så da tyder det på at han ikke velger Tore.

Hvem tror du han velger?

Endret av Jacklost
Glemte å skrive resten av setningen
Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Hvem tror?

Hvem tror? Hva betyr det? Hvem på Farmen Kjendis som er troende? Tja.. hun Lotto-vertinna, kanskje?

Anonymkode: 80cea...36a

• Liker 4
Skrevet

Oi oi oi. Hun bakedama var virkelig ikke verst altså. Kanskje verdt å følge med på Farmen år likevel.

Anonymkode: 555c2...296

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...