Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror Jarl kommer til å velge Barmen som 2.kjempe. 

Jeg syns han ble slitsom i denne episoden. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Dlarah skrev:

Bare jeg som synes Gaute er utrolig klein? Spesielt når han kliner til med personlig tid på farmen hver onsdag... Jeg hadde absolutt ønsket at farmen heller varte et kvarter kortere.... 

Jeg syns han bare blir kjekkere😛

Skrevet

Jeg syns også Jarl ble slitsom i denne episoden. Liker han ikke så godt lenger. Og stakkars Tore når Jarl drev med det derre dype tøvet sitt, tror rett og slett han er for snill til å si ifra. Siden de sa at 2.kjempe-valget overrasker alle velger nok ikke Jarl Tore. Han er sikkert redd for å bli slått i kunnskap. Kanskje han velger Lothepusen. Håper pusen slår han da i så fall. :) 

• Liker 5
Skrevet

Vi vet jo at Jarl vinner. Det er jo en liten snutt i begynnelsen av hver episode hvor de viser litt fra serien med litt melodi i bakgrunnen, og der ser vi Jarl strekke begge henda i været og rope "JAAAAAAAAAAAAAAA!".

Må jo bety at han har vunnet et eller annet. Eneste argument i mot er at det blir øksekast, og Jarl jubler som en idiot etter å ha truffet blinken, men så taper han likevel fordi konkurrenten gjør det enda bedre. Men det blir litt rart, tror ikke han ville jublet så mye med mindre det var sikkert at han hadde vunnet noe.

Kanskje han velger Lavrans.

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Salka skrev:

Da hadde hun dødd på seg tror jeg! :hoho: Hadde sikkert begynt å grine bare hun knakk en negl.

Ikke overbegeistret for Linni heller, men hun er 1000 ganger bedre enn S.E. Lurer på når utfordrerne kommer og hvem de andre blir. :) 

Helt uenig. Stemmen til Linni gjør vondt i ørene mine :fnise: Hun er flink til å gjøre seg til, og virker ikke så ekte som S.E

Anonymkode: 792bf...1d7

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Jacklost skrev:

Og poenget ditt er?

At det er unødvendig å lage så mye bråk når man ikke får viljen sin angående noe så uviktig!

• Liker 3
Skrevet

På introen til Farmen viser de vel en Jarl som tar hendene i været og brøler et "jaaaa". Tror ikke vi har sett det ennå, så da er det vel enten for at han vinner kampen, eller at han vinner den og blir værende på Farmen og "brølet" kommer i en annen sammenheng. Siden deltagerne så sjokkerte ut og at han overrasker med valg av 2-kjempe, så er det vel tvilsomt han velger Tore. Tipper da på Lars, og han ønsker jeg ikke ut foreløpig. Er vel Lars og Tore som ikke er helt med i den gjengen han snakker om, så da tror jeg dessverre han velger Lars. Jarl Goli begynner å bli litt mye nå, og fint han ville inkludere Tore, men synes den coachings ble en smule flaut. Ellers synes jeg i grunnen det er en flott gjeng der inne, har ikke noe i mot Jarl Goli hellet. 

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Gaute er en hederskar av de sjeldne! 

Anonymkode: 5c9d7...c70

Enig! En sann hedersmann! Må jo få lov å vise fram den flotte kroppen sin når han har et helt TV-program til rådighet, de som ikke liker det er bare misunnelige, enten på Gaute eller på kona hans :) 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Salka skrev:

Lurer på når utfordrerne kommer og hvem de andre blir. :) 

Det kjem 4 utfordrarar på måndag i fylgje TV-guiden, og 2 av dei vert verande, dette skjer på onsdag i neste veke.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, antbug skrev:

Jeg må bare få sagt det - jeg får vondt av hvordan de andre mannfolkene der inne behandler Tore. "Vi er jo fire mannfolk her på gården", alltid er det bare de fire andre som regnes med når ting skal gjøres og når de skal være sosiale. Jeg håper han er sterk nok til å ikke la det gå inn på seg. Synes han virker som en veldig fin fyr. 

Ikke bare Tore. Vendela er eneste jenta som tar seg av han. Ida er altfor selv opptatt, og vil bare ha ros fordi hun er så flink..  Ingen andre som får slippe til med bakingen, kan jo hende flere synes det er gøy, selv om de ikke er så flinke.

Tore er en av de få jeg ønsker skal vinne :)

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt uenig. Stemmen til Linni gjør vondt i ørene mine :fnise: Hun er flink til å gjøre seg til, og virker ikke så ekte som S.E

Enig ang stemmen til Linni, høres ut som hun tar helium flere ganger om dagen. :fnise:  Men hun kan jo ikke noe for stemmen sin. 

S.E er ikke ekte på en flekk. Fake fra innerst til ytterst og jeg blir gal av dobbeltmoralen hennes og all svadaen hun kommer med. Det at hun romantiserer psykiske lidelser irriterer meg også. Er som sagt ikke overbegeistret for Linni heller, men syns hun er langt bedre enn S.E. S.E er kanskje den kjendisen som irriterer meg aller mest da. :P 

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror Jarl velger Petter. 

Hvorfor bruker hun flink pike-dama så innmari mye mascara? Det ser skikkelig dumt ut. 

Anonymkode: 6c7e3...c51

• Liker 3
Skrevet

Mine to favoritter er Vendela og Tore, de to er de eneste jeg ikke har funnet noe irriterende med.....

Glad det ikke er jeg som blir gransket av meg:P

• Liker 5
Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ida er altfor selv opptatt, og vil bare ha ros fordi hun er så flink..  Ingen andre som får slippe til med bakingen, kan jo hende flere synes det er gøy, selv om de ikke er så flinke.

Virker som om ALLE er med på at Ida tar ansvaret for bakingen på samme måte som at Lars tar seg av festmaten. Fint å se folk som kan det de driver med og ikke bare måtte så på fomling og grising av amatører. 

Endret av Antoinette
  • Liker 3
Skrevet

Måten Tore blir behandlet på er på grensen til mobbing. Ignorert og utfryst av de fleste. Håper han vinner hele driten. 

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 14
Skrevet
På 9.1.2017 den 23.04, Bohemia skrev:

Driter i denne lothefiguren, han hører hjemme i en Ivo Caprino-film, men gøy å harselere med noen i kjendis-Farmen og lothe er selvskrevent offer siden han er den dummeste innpå der. Skjønner at du har en crush på denne lothe og har bestemt deg for å idealisere han, kanskje du kjenner deg igjen og er på samme nivå som han? Isåfall, kondolerer til omgivelsene dine. Å wow, han gir en deltaker en klem. Hvor mange klemmer har ikke de andre gitt hverandre? Han var også den eneste som ikke gav Kari en klem når hun dro. Smålig type. Han sutrer og klager på alle, at han en sjelden gang har noe positivt å si blir såklart lagt merke til nettopp fordi de er unntaket fra regelen. Ut med lothe, inn med ei ny ku!

Du har virkelig ikke skjønt det..... Farmen er en konkurranse. Et spill. Det handler ikke om å bli den mest populære, men om å vinne. 

Og hvor kommer denne trangen til å skrive så mye piss om menneskene der inne?

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Salka skrev:

Enig ang stemmen til Linni, høres ut som hun tar helium flere ganger om dagen. :fnise:  Men hun kan jo ikke noe for stemmen sin. 

S.E er ikke ekte på en flekk. Fake fra innerst til ytterst og jeg blir gal av dobbeltmoralen hennes og all svadaen hun kommer med. Det at hun romantiserer psykiske lidelser irriterer meg også. Er som sagt ikke overbegeistret for Linni heller, men syns hun er langt bedre enn S.E. S.E er kanskje den kjendisen som irriterer meg aller mest da. :P 

På hvilken måte romantiserer hun psykiske lidelser? Har ikke fått med meg det, men har sett hun har snakket om at hun sliter.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Måten Tore blir behandlet på er på grensen til mobbing. Ignorert og utfryst av de fleste. Håper han vinner hele driten. 

Lurer på hvorfor, er det fordi han er homo? 

Anonymkode: c8be3...387

Skrevet
2 timer siden, Tonus skrev:

På hvilken måte romantiserer hun psykiske lidelser? Har ikke fått med meg det, men har sett hun har snakket om at hun sliter.

Jeg har bare lest det i tråden her inne at hun har skrevet at angst og depresjoner gjør henne så edgy noe annet, husker ikke helt ordlyden i det. Bare lest i tråden her inne da, jeg har aldri vært inne på bloggen hennes annet enn ett og annet innlegg som har vært linket til her inne når nysgjerrigheten har tatt overhånd. Mulig tråden er slettet nå, men tror det var i sommer/høst en gang hun kom med det utsagnet og det provoserte meg. Det er ikke kult å slite med angst og depresjoner og når hun kommer med sånne idiotiske utsagn tror jeg neppe hun har fått kjenne det der skikkelig på kroppen selv om hun sikkert har hatt det vanskelig hun også. Hun lirer av seg så mye tåpelig for å virke kul. 

Hun er sikkert en hyggelig jente altså, bortsett fra falskheten og dobbeltmoralen hennes. Får håpe hun vokser opp og finner seg sjæl etterhvert.

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Håper han ikke lar det gå for mye innpå seg. Tore virker som en herlig fyr og fortjener virkelig å vinne. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...