Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Larsern skrev:

Lothepus har da ikke noe rart syn på kvinne- og mannsarbeid? Det spesielle er kanskje at han ikke skjemmes over å si at kjerringa vasker og steller, mens han mekker og snekrer? 

For å snu litt på det så vil kan vi sikkert trygt påstå at Lothepus er like flink til å vaske klær (altså inkompetent), som det Farmen-kvinnene er til å gjøre et individuelt snekkerarbeid, men ingen kaller vel kvinnene utradisjonelle av den grunn?

I Farmen så er det jo heller ingenting i veien med å gå tradisjonelle veier, (og ser man på tidligerer sesonger så fordeler gjerne arbeidet seg etter tradisjonelt mønster av frivillighet), ettersom det faktisk er arbeidsplikt og at menn er bedre egnet til å ta det tunge fysiske arbeidet.

Det jeg mente med det var at han er så bastant på dette er kvinnearbeid og dette er mannfolkarbeid, ikke hvem som er flinkest til hva. Jeg er derimot enig i noe han sier: mannfolk er ofte sterkere enn kvinner (fra naturens side, sett bort fra fitness). Jeg er enig i at menn er bedre egnet til fysisk arbeid.

Men at det er så delt mtp kjøkken er kvinnfolkarbeid osv. Jeg er langt fra noe ekstrem feminist. Jeg er sjeleglad for at min mann tar det fysisk tunge, og snekkerarbeid som jeg ikke bryr meg om da skal jeg lett vaskeklær og ta matlaging isteden.

Anonymkode: b00b8...83d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tittet innom en eller annen tv2-kanal, tidligere i dag. De viste ett par klipp, som viss nok skulle være fra denne ukens farmen-episoder.

Det virket som TO forskjellige  deltakere kanskje skulle trekke seg, i løpet av denne uken ?

Anonymkode: 27412...466

Skrevet

lurer på hvem som trekker seg. Aylar er sikkert den ene. håper Ingeborg er den andre. hun er mest ukjent for meg...

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Bohemia skrev:

Hvor gammel er Gaute egentlig? Han holder seg godt. Skulle vært flere slike karer på TV-ruta. Alltid stor kontrast mellom de mannlige deltakerne og Gaute hvor Gaute outshiner samtlige.

De fleste nydusja, nybarberte, freshe mannfolk i rene klær outshiner svette karer som ikke har dusja eller skifta på ukesvis. :fnise: 

Hadde Gaute vært bussjåfør eller kassemedarbeider på REMA hadde ingen snudd seg etter ham.

Anonymkode: 0009d...f80

• Liker 9
Skrevet

Håper Aylar er den ene som trekker seg. Hun er så irriterende! Men selv om jeg ikke er overbegeistret for henne var det veldig gøy å se tvekampen igår, hun var helt rå! Håper hun viddejenta er den andre, hun sa jo selv at det var vanskelig å bo så tett på så mange. 

• Liker 2
Skrevet

Kunne vi prøvd å holde en hyggelig tone, uten hets eller personangrep (verken av hverandre eller farmendeltagere)?.

Litt kjipt om tråden skulle bli stengt etter en famenuke fordi vi ikke klarer oppføre oss. 

• Liker 15
Gjest Jacklost
Skrevet

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste nydusja, nybarberte, freshe mannfolk i rene klær outshiner svette karer som ikke har dusja eller skifta på ukesvis. :fnise: 

Hadde Gaute vært bussjåfør eller kassemedarbeider på REMA hadde ingen snudd seg etter ham.

Anonymkode: 0009d...f80

Hvordan vet du det? Er ingenting gale med utseende til Gaute

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor hun sa ja til å være med når hun ikke takler mange mennesker...

AnonymBruker
Skrevet

Faen, var hun jeg heiet på og hadde gledet meg til å se henne der inne:(

Anonymkode: 95813...50f

Skrevet

Synes det er litt overraskende at det er så lett å trekke seg. Skulle nå tro at kjendisene hadde skrevet under på en eller annen kontrakt hvor de bandt seg litt for ukene, ellers risikerer jo tv2 å plutselig stå igjen uten deltagere :klo: 

• Liker 7
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Marimba skrev:

Synes det er litt overraskende at det er så lett å trekke seg. Skulle nå tro at kjendisene hadde skrevet under på en eller annen kontrakt hvor de bandt seg litt for ukene, ellers risikerer jo tv2 å plutselig stå igjen uten deltagere :klo: 

Da får de bare inn flere, kanskje Martinus?

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Tenk om

Lothepus trekker seg? 😬

Kanskje han blir fornærmet fordi tv2 har fått inn en ekstern sprengningsekspert :P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva om deltaker A rykker ut, på grunn av tvekamp - og deretter skal velge en ny storbonde. Men rett etterpå trekker person B seg fra Farmen. 

Hva skjer dersom person A som rykket ut (i tvekamp) valgte person B til neste ukes storbonde? Person B kan jo ha trekt seg midt mellom den tvekampen (hvor person A, forsvinner fra farmen) men før neste  ukes storbonde blir oppnevnt?

Anonymkode: 37f01...922

AnonymBruker
Skrevet

Konkurranseinstinktet til Aylar må være stor, når hun slår rekorder for å vinne tvekampen, men trekker seg rett etterpå. 

Anonymkode: 32914...1cc

Gjest Caroline91
Skrevet

Hvis det er sånn at Aylar trekker seg nå, synes jeg det blir for dumt. Jeg heiet ikke på Kari i det hele tatt, men da kunne vel bare Aylar gjort det dårligere under tvekampen?

Skrevet

Ikke si Aylar skal trekke seg også???

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ser sånn ut. Blir ikke noe savn for min del, men blir for dumt hvis to stk skal trekke seg på så kort tid. 

Endret av Salka
  • Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Sitronmelis skrev:

Ikke si Aylar skal trekke seg også???

Kanskje hun må inn i vitnebeskyttelse fordi hun er redd for at Kari skal komme og ta henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...