Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Gjest antbug
Skrevet
7 minutter siden, Jacklost skrev:

Dust = deilig, uimotståelig, sexy og tiltrekkende

Du verden så mange her som har en mancrush på Lothe, da! :)  

Morsomt og veldig uventet at Aylar var så sterk. Hun ser temmelig utrent ut, synes jeg. Det må sitte en liten djevel et sted i henne, en hun kan hente fram når det trengs :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Jacklost skrev:

Farmen Kari om tiden etter Farmen :fnise:

Haha :laugh:

Skrevet
1 minutt siden, antbug skrev:

Morsomt og veldig uventet at Aylar var så sterk. Hun ser temmelig utrent ut, synes jeg. Det må sitte en liten djevel et sted i henne, en hun kan hente fram når det trengs :) 

Krutt kommer i småpakker også! :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kinaputter heter de. :) 

Anonymkode: b2cd0...4f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk tvekamp, og herlig utfall. Aylar hadde nok knust samtlige av mannfolka der inne i melkespannholding. Hun har nok sikret seg mot å bli valgt om 2. kjempe fremover i allefall....

En av dagens beste må vel være utsagnet om at Idas brød var perfekte :)

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Når er første reprise av episoden? Går de mer idag?

Anonymkode: b00b8...83d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes bare det er kvalmt å se hvordan han "elger" seg innpå henne. Hun virker overhode ikke interessert!

Anonymkode: 9a2d1...52f

Er det en antydning til bul på buksa under kjærringbæringa på markedet?

Skrevet
6 minutter siden, antbug skrev:

Det tror jeg det gjør i oss alle!

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det en antydning til bul på buksa under kjærringbæringa på markedet?

Hva er din motivasjon for å se på Farmen egentlig?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Skywalker skrev:

Hva er din motivasjon for å se på Farmen egentlig?

Hæ??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kari Jaquesson går vel langt i å avsløre at Ida ikke vinner Farmen i dette intervjuet:

http://www.side2.no/underholdning/kari-jaquesson-rk-ut-av-farmen/3423299527.html

Hun vet jo hvem som vant, så dette var et merkelig utspill....trodde de ikke hadde lov å kommentere noe som helst ang. vinneren. Tviler på at hun hadde sagt dette om det faktisk er Ida som vinner farmen.

Gjest antbug
Skrevet
3 minutter siden, Frida skrev:

Det tror jeg det gjør i oss alle!

Ja, det tror jeg også, men det måtte nok mer til enn en melkespannkonkurranse mot slemme-Kari for å vekke min er jeg redd. Eier ikke konkurranseinstinkt i sånne sammenhenger :sukk:

Skrevet
5 minutter siden, antbug skrev:

Ja, det tror jeg også, men det måtte nok mer til enn en melkespannkonkurranse mot slemme-Kari for å vekke min er jeg redd. Eier ikke konkurranseinstinkt i sånne sammenhenger :sukk:

Men om det er noe du brenner for, noe som er veldig viktig for nettopp deg, da tror jeg uante krefter kommer frem. 

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når er første reprise av episoden? Går de mer idag?

Anonymkode: b00b8...83d

00:50

AnonymBruker
Skrevet

Lothe bør ut av Farmen. Har ikke noe der å gjøre! Trekker ned alt av stemning med den sugre gjeipen sin. Få gubben vekk!

Anonymkode: bd9f0...4c0

• Liker 6
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lothe bør ut av Farmen. Har ikke noe der å gjøre! Trekker ned alt av stemning med den sugre gjeipen sin. Få gubben vekk!

:Gjesp:

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kari Jaquesson går vel langt i å avsløre at Ida ikke vinner Farmen i dette intervjuet:

http://www.side2.no/underholdning/kari-jaquesson-rk-ut-av-farmen/3423299527.html

Hun vet jo hvem som vant, så dette var et merkelig utspill....trodde de ikke hadde lov å kommentere noe som helst ang. vinneren. Tviler på at hun hadde sagt dette om det faktisk er Ida som vinner farmen.

Skjønner ikke at Kari Jaquesson håper at Ida vinner. Innspillingen er jo slutt for lengst og hun vet jo hvem som er vinneren :sjokkbla:

Gjest Jacklost
Skrevet
11 minutter siden, Diamant skrev:

Skjønner ikke at Kari Jaquesson håper at Ida vinner. Innspillingen er jo slutt for lengst og hun vet jo hvem som er vinneren :sjokkbla:

Kanskje intervjuet ble gjort da og ikke nå?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det hadde vært tøft om Petter Pilgaard vant. Han prøver så godt han kan, er blid og positiv :) 

Anonymkode: 97470...474

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de neppe hadde klart å bygge den brygga uten han. Han er jo bare stor i kjeften, sånn som det med kaffien han hadde så lyst på, og som han på forhånd sa han kom til å trumfe gjennom uansett hva det går utover, og så når det kommer til stykket så gir han Ida lov til å handle det som trengs til gården, og dropper kaffien. 

Jeg ser, og har sett svært lite på TV de siste årene, følger lite med på nettaviser/ blogger osv, og leser ikke sladreblader. Likevel så vet jeg hvem alle er, unntatt Tonje og Ingebirg, så de har ikke vært helt på bærtur i utvelgelsen. Er vel dessuten begrenset med hvor mange kjendiser som har mulighet til å være 10 uker borte fra dagliglivet. 

Anonymkode: 082f4...ed1

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...