Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, mann_86 skrev:

Folk gidder å se på dette? Bare nitriste B-kjendiser som er med. Kommer heller til å se på Anno i vinter.

Farmen med kjendiser er ikke like interessant som originalen.

Anno hev eg prøvd å sjå på, men det vert for keisamt. Ingen skikkelige konfliktar.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hva i all verden er Anno? Er jo ei dame vi kjenner som vi kaller for Anno.

Det er jo en skikkelig kar med i farmen da ;) 

Ja, Petter Pilgaard har jeg jo hørt om..

• Liker 2
Skrevet

Åh jeg klarer nesten ikke vente til neste episode!! Gleder meg sykt til å følge Petters ''prosjekt mann'' videre :fnise::fnise: Lothepus har fått en lærling! 

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, meredithus skrev:

Digger henne. Rett fra levra!  :)

Den levra kan i så fall ikkje vera heilt frisk.

• Liker 6
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
7 minutter siden, mann_86 skrev:

Ja, Petter Pilgaard har jeg jo hørt om..

Nope. Han er ikke akkurat en typisk mann. Mer en jålebukk og morsom fyr. Du vet godt hvem jeg mener. Et ekte mannfolk skal ikke akkurat være feminin, men sånn er visst den nye moten blant gutter. Jaja folk må så klart være som de selv vil.

Endret av Axl Rose
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, mann_86 skrev:

Folk gidder å se på dette? Bare nitriste B-kjendiser som er med. Kommer heller til å se på Anno i vinter.

Det er mye mer interessant. Jeg har ikke sansen for farmen, har sett det litt her og der. Men dette kan bli spennende 😊

Anonymkode: b00b8...83d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, meredithus skrev:

Tror du har misforstått hva hat er. :)

Har nok ikke det, lille venn. Hennes hat mot menn er viden kjent, og det blir bare bekreftet nok en gang i første episode av Kjendisfarmen.

Det er vel mest synd i henne. Kan ikke være spesielt godt å ha det slik. Skulle likt å vite hvor dette kommer fra.

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan folk bli ferdige med å kommentere hvor lite kjente deltakerne er? Bare fordi DU ikke kjenner til dem betyr ikke at de ukjente for alle andre. Også er det dritkjedelig å lese. "Meeh, lite kjente folk, bare dustete D-kjendiser som JEG ikke har hørt om. Wæ wæ wæ"

Anonymkode: 57960...2c2

• Liker 23
Skrevet
3 timer siden, boblevann skrev:

Åh jeg klarer nesten ikke vente til neste episode!! Gleder meg sykt til å følge Petters ''prosjekt mann'' videre :fnise::fnise: Lothepus har fått en lærling! 

Jeg gleder meg også, har heldigvis en sånn opptaker-boks, så trenger ikke være hjemme. Så dere at Kari J. ble kåt på Lothe-pus?

Tenk dere, så mange divaer av begge kjønn på ett sted, i flere uker.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Atea skrev:

Jeg gleder meg også, har heldigvis en sånn opptaker-boks, så trenger ikke være hjemme. Så dere at Kari J. ble kåt på Lothe-pus?

Tenk dere, så mange divaer av begge kjønn på ett sted, i flere uker.

Heldig! Jeg har satt på alarm hele uken for å få med meg alle episodene! Men synes det var veldig merkelig sendetid på denne sesongen? To episoder på en kveld osv :( Jeg synes Kari J. Er så ualminnelig teit, heier definitivt på Lothepus av de to. Herregud, alle sammen må jo dele seng - men stakkars Kari kan aldeles ikke sove med en fremmed mann, å giiiiid! 

Digget Lothepus' kommentar ''hvis eg hadde prøvd meg på deg hadde du lege på rygg allerede'' eller hva det var han sa :laugh:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, boblevann skrev:

Heldig! Jeg har satt på alarm hele uken for å få med meg alle episodene! Men synes det var veldig merkelig sendetid på denne sesongen? To episoder på en kveld osv :( Jeg synes Kari J. Er så ualminnelig teit, heier definitivt på Lothepus av de to. Herregud, alle sammen må jo dele seng - men stakkars Kari kan aldeles ikke sove med en fremmed mann, å giiiiid! 

Digget Lothepus' kommentar ''hvis eg hadde prøvd meg på deg hadde du lege på rygg allerede'' eller hva det var han sa :laugh:

To episoder på en kveld? Har jeg gått glipp av noe m, når er det to episoder på en kveld?

hilsen ei som er "redd" for å gå glipp av noe 😱

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

To episoder på en kveld? Har jeg gått glipp av noe m, når er det to episoder på en kveld?

hilsen ei som er "redd" for å gå glipp av noe 😱

Sjekka TV-guiden på TV2 og da stod det at episode 2 er i morgen kl 20, episode 3 er i morgen kl 21:45 osv. Samme på søndag! 

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
4 timer siden, mann_86 skrev:

Dette er jo bedre enn forrige sesong av vanlige Farmen :P

Skrevet

Betal for Sumo, så kan du se når du vil.

har vært en introepisode (hvem deltakerne er) og en 1.episode (ankomst, pluss), onsdag (i morgen) er da episode 3.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, boblevann skrev:

Sjekka TV-guiden på TV2 og da stod det at episode 2 er i morgen kl 20, episode 3 er i morgen kl 21:45 osv. Samme på søndag! 

Det var godt du sa for det hadde ikke jeg fått med meg   Gleder meg til imorgen kveld 😊 amen fremdeles mandag, onsdag og søndag? 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
14 minutter siden, boblevann skrev:

Det er en episode men det fortsetter 21:45

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Det er en episode men det fortsetter 21:45

Har de bare kalt dem for episode 2 før nyhetene og episode 3 eller nyhetene da? Tenker siden der er likt på søndag. 

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har de bare kalt dem for episode 2 før nyhetene og episode 3 eller nyhetene da? Tenker siden der er likt på søndag. 

Merkelig 😜 Men ser ut som at der ikke er like mange episoder som vanlig Farmen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...