Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å se på i år, mest fordi Petter Pilgaard var med, men må si jeg er positivt overrasket, virker som en "likanes" fyr, jeg lo høyt flere ganger av enkelte kommentarer! 

Lothe syns jeg ikke gjorde en god figur denne episoden...

Anonymkode: 811b6...f63

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vendela Kirsebom var en supermodell i sin tid. Hun er nok mer kjent enn Petter Northug og Sophie Elise tilsammen, for å si det sånn. Om vi tenker internasjonalt.

Anonymkode: ebe1d...a88

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De her som påstår at Jaquesson hater menn fordi hun faktisk gidder å ta til motmæle mot mannsjåvinistiske kommentarer: Er dere de samme som frekventerer trådene som dukker opp med jevne mellomrom med tematikken "kvinner er mer priviligerte enn menn", "feminister undertrykker menn", "hvorfor går ingen i tog for menns rettigheter" og "vi som ikke får oss kjæreste fordi 80% av kvinnene deler på 20% av mennene"?

I så fall kan vi bare legge debatten død med en gang. Å kalle noen en mannehater fordi de motsier en mann med samme mynt er en simpel hersketeknikk. 

Anonymkode: a1a8e...c8d

Det er jo ikke kun sett ut fra ikveld folk sier det om Kari da, er generelt alt hun sier ellers også. Så det er ikke snakk om hersketeknikker. Har ikke noe imot henne jeg da foruten hun tar ting litt for seriøst og fyrer (ikke kun farmen)  

Eller tenker jeg det kan bli veldig bra sesong, ler meg i hjel av lothepus tenker nok det blir mange diskusjoner med Kari. Hun må ikke ta alt så seriøst, dessutten er faktisk men som regel sterkere enn kvinner det er vell ingen hemlighet eller noe å ta seg nær av. Fins selvsagt sterke kvinner også men gjennomsnittet. 

Anonymkode: b00b8...83d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å se på i år, mest fordi Petter Pilgaard var med, men må si jeg er positivt overrasket, virker som en "likanes" fyr, jeg lo høyt flere ganger av enkelte kommentarer! 

Lothe syns jeg ikke gjorde en god figur denne episoden...

Anonymkode: 811b6...f63

Enig med deg.

Anonymkode: f8a65...4bc

Skrevet

Jeg syns Lothepus er morsom jeg selv om jeg ikke liker hans holdninger til kvinner. Ler meg ihjel av han! Men han er ganske tidsriktig på farmen da, for i 1917 var det sånn enten man liker det eller ikke. :)

Petter er også morsom, det hadde jeg aldri trodd. Digger mange av kommentarene hans! :fnise: 

• Liker 11
Skrevet

Jeg bare håper Kari går ut tidlig. Lothe vet hvem hun er og han fyrer opp under bålet ved å late som om han har ekstreme holdninger... Alle vet jo hvordan hun er, og de som har sett fjorden cowboys vet at han elsker å erte og kverulere. Håper han velger henne til førstekjempe.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Jeg syntes egentlig ikke at Kari lot seg lokke av lothepus sine provokasjoner. Tror hun gjennomskuet ham.

Anonymkode: 421ba...569

• Liker 11
Skrevet

Jeg håper Kari blir lenge jeg, nettopp pga diskusjonene med Lothepusen. Håper hun klikker skikkelig en gang, hehe, da skal jeg le! :fnise: 

• Liker 4
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De her som påstår at Jaquesson hater menn fordi hun faktisk gidder å ta til motmæle mot mannsjåvinistiske kommentarer: Er dere de samme som frekventerer trådene som dukker opp med jevne mellomrom med tematikken "kvinner er mer priviligerte enn menn", "feminister undertrykker menn", "hvorfor går ingen i tog for menns rettigheter" og "vi som ikke får oss kjæreste fordi 80% av kvinnene deler på 20% av mennene"?

I så fall kan vi bare legge debatten død med en gang. Å kalle noen en mannehater fordi de motsier en mann med samme mynt er en simpel hersketeknikk. 

Folk er lei feminister og mannehatere som klikker for den minste ting. Det må feminister godta :) Å dere kvinnfolk er ikke så mye bedre som mobber folk. Se i denne tråden så ser du det! 

8 minutter siden, melatonin skrev:

Jeg bare håper Kari går ut tidlig. Lothe vet hvem hun er og han fyrer opp under bålet ved å late som om han har ekstreme holdninger... Alle vet jo hvordan hun er, og de som har sett fjorden cowboys vet at han elsker å erte og kverulere. Håper han velger henne til førstekjempe.

Enig! Hun må komme seg ut fort! Alle (unntatt de som er som henne) vet hvordan hun er. Skjønner ikke spøker en gang. Er jo en grunn til at vi menn liker å erte sånne som henne ;) Vet at de blir irritert på det.

Endret av Axl Rose
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Det kan bli noen artige diskusjoner med Lothepus og Kari :fnise:

Endret av Catalina Culès
Skrevet
57 minutter siden, The Silence skrev:

Enig med deg. Alle ser ut til å digge han, men jeg liker han ikke. Kari er ikke mye bedre, men jeg synes det er bra at noen tør å si imot slike tullete kommentarer som Lothe kom med. Slike menn irriterer meg.

Jeg fulgte egentlig ikke med, men jeg var på besøk hos foreldrene mine som så på det. Jeg fikk ikke med med hvordan Kari oppførte seg hele tiden, men jeg syns i alle fall at hun har ben i nesa som tør å si imot han. Slike holdninger hører til i en hule, og jeg ble sjokkert over pollen til denne tråden og hvor mange som har stemt Lothe. 

• Liker 15
Skrevet

Heier på Lothepus og Tore :D

Liker ikke Kari i det hele tatt, hverken fra før farmen eller det (i mine øyne) mugne uttrykket hun egentlig hadde i hele første episode.

Forresten ingen som legger merke til at Lothepus snakker dritt om mannfolk også? ;) Fritt sitert: "Mannfolk kan kun gjøre fysisk arbeid der man slipper å tenke, mens kvinnfolk både tenker og gjør ting". Jo da, han sier kanskje ikke ting som er helt stuerent - men om man skal diskutere kvinnekamp og likestilling (ikke noe jeg har satt meg allverdens inn i, så det er sagt) - så har jeg det inntrykket at en del hyler om likestilling, frem til det er ting de ikke vil. Da vil de bestemme om de vil gjøre det eller ikke, fordi de er. Kvinner. Og da er det vel brått ikke helt likestilling allikevel..?

• Liker 10
Skrevet

Finnes det mennesker som faktisk følger med på dette?   Innrømmer dere det til venner og sånn??

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Boomonster skrev:

Finnes det mennesker som faktisk følger med på dette?   Innrømmer dere det til venner og sånn??

Hvorfor skulle vi ikke ville innrømme det? Farmen er jo awesome :biggrin:

Gjest Jacklost
Skrevet
24 minutter siden, Salka skrev:

Jeg håper Kari blir lenge jeg, nettopp pga diskusjonene med Lothepusen. Håper hun klikker skikkelig en gang, hehe, da skal jeg le! :fnise: 

De er litt som Lasse og Laila :P

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Titania skrev:

Heier på Lothepus og Tore :D

Liker ikke Kari i det hele tatt, hverken fra før farmen eller det (i mine øyne) mugne uttrykket hun egentlig hadde i hele første episode.

Forresten ingen som legger merke til at Lothepus snakker dritt om mannfolk også? ;) Fritt sitert: "Mannfolk kan kun gjøre fysisk arbeid der man slipper å tenke, mens kvinnfolk både tenker og gjør ting". Jo da, han sier kanskje ikke ting som er helt stuerent - men om man skal diskutere kvinnekamp og likestilling (ikke noe jeg har satt meg allverdens inn i, så det er sagt) - så har jeg det inntrykket at en del hyler om likestilling, frem til det er ting de ikke vil. Da vil de bestemme om de vil gjøre det eller ikke, fordi de er. Kvinner. Og da er det vel brått ikke helt likestilling allikevel..?

Enig. Menn er skapt for de tunge, fysiske oppgavene. Derfor bør kun menn være tømrere, murere og industriarbeidere. Imidlertid gjør de det dårligere på skolen, så kun kvinner bør kunne bli jurister og leger og lærere. :sarkasme:

Har for øvrig aldri i mitt liv hørt en kvinne under 60 si at "Det vil ikke/kan ikke jeg gjøre, for jeg er dame". Finnes helt sikkert et par slike, men de må være i mindretall, i så fall.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Jacklost skrev:

Må du trekke inn deltagere i tidligere sesonger hele tiden?

Anonymkode: f8a65...4bc

• Liker 10
Skrevet
8 minutter siden, Jacklost skrev:

Det har du jammen meg rett i! :fnise: Bortsett fra at Lothepusen neppe griner like mye som Lasse gjorde. :P 

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
20 minutter siden, Salka skrev:

Det har du jammen meg rett i! :fnise: Bortsett fra at Lothepusen neppe griner like mye som Lasse gjorde. :P 

Tja, kan jo ikke være lett å være så lenge borte fra han Joar :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...