AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Kort fortalt, jeg ramlet ned fra ribbeveggen i går (jobber i barnehage). Fikk forferdelig med det samme. Gikk i garderoben å tårene sprutet i 5-10 minutter. Etter gikk det ganske greit. Haltet og det gjorde vondt, men ikke sann at jeg ikke kunne gå på det. I går kveld var det helt grusomt. Jeg klarer ikke gå på det. Gjør så sinnsykt vondt. Samme smerte i dag. Kulen er hoven og rista over er hoven. Synes det gjør vondt over hele. Hva gjør jeg for at dette skal bli bra? Skal på teater med ungene om noen timer, jeg klarer ikke det sann som det er nå 😱 Anonymkode: f68d5...882
Gjest StripeyPanda Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Går til legevakt og får et røntgen.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, StripeyPanda skrev: Går til legevakt og får et røntgen. Er det lurt å gjøre det i dag? Eller vente på mandag til fastlegen er åpen igjen? Anonymkode: f68d5...882
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Du skal ikke på teater, du skal på legevakten. Har du noen andre som kan ta ungene med på teater? Besteforeldre, tante eller onkel, venninne, nabo? Du bør sitte med foten høyt og kjøle ned med ispose e.l (frosne grønnsaker funker flott hvis du ikke har noe annet). Det burde vært gjort umiddelbart etter at uhellet skjedde. Men ring legevakten nå, og så får du noen til å kjøre deg dit (med mindre det er snakk om venstre fot og du har bil med automatgir...). Uten å ha sett foten din eller hva som skjedde, tipper jeg på kraftig forstuing. Og tro meg, jeg vet akkurat hvor vondt du har. Klem fra ulykkesfuglen med klippekort på legevakten ;-) Anonymkode: 9781a...b4a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal ikke på teater, du skal på legevakten. Har du noen andre som kan ta ungene med på teater? Besteforeldre, tante eller onkel, venninne, nabo? Du bør sitte med foten høyt og kjøle ned med ispose e.l (frosne grønnsaker funker flott hvis du ikke har noe annet). Det burde vært gjort umiddelbart etter at uhellet skjedde. Men ring legevakten nå, og så får du noen til å kjøre deg dit (med mindre det er snakk om venstre fot og du har bil med automatgir...). Uten å ha sett foten din eller hva som skjedde, tipper jeg på kraftig forstuing. Og tro meg, jeg vet akkurat hvor vondt du har. Klem fra ulykkesfuglen med klippekort på legevakten ;-) Anonymkode: 9781a...b4a Takk for svar. Jeg ringer legevakta nå Anonymkode: f68d5...882
Honey Dew Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det lurt å gjøre det i dag? Eller vente på mandag til fastlegen er åpen igjen? Anonymkode: f68d5...882 Legekontor (fastlege) pleier ikke har røntgenutstyr. Dra på legevakten
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #7 Skrevet 19. november 2016 Smertene oppleves forskjellig fra person til person... jeg forstuet og bristet hånda, samme dag kunne jeg lage pannekakerøre, dagen etter satt jeg sammenkrøket i smerter... Venninna mi fikk to brudd i ankel, og klarte halte seg til bil for å bli kjørt til legevakt, dvs, hun klarte belaste fot selv med to brudd! Så om du har vondt og er hoven, så bør det sjekkes av helsepersonell, så fort som mulig. Ett ubehandlet brudd kan gi veldig store senskader! Anonymkode: 66a56...d43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå