Stjernestøv Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Jeg og kjæresten min gjennom 11 år har nettopp blitt samboere. Vi ble sammen da jeg var 15 år og har pusset opp et hus i lang stund. Vi flyttet inn for et par måneder siden, og alt som før var bra stiller jeg nå spørsmål ved. Jeg er plutselig usikker på følelsene mine. Vi har kun vært helgesamboere før dette og så hverandre i ukedagene, men uten overnatting. Jeg var så innstilt på at det skulle gå bra å flytte sammen, for jeg mener, etter så mange år så kjenner man jo hverandre inn og ut. Men nå som han er der hele tiden er jeg irritert hele tiden, og ting som før var søtt irriterer jeg meg nå grenseløst over. Er det kun fordi dette er uvant eller er det allerede over? Sexlivet har vært dødt lenge og dette var også noe jeg trodde skulle bli bedre når vi kom for oss selv, men jeg orker nesten ikke tanken en gang. Med han. Lysten er borte på han, men tankene har vandret til andre og jeg har fått nytelse hos andre. Og det har jeg fortalt samboeren min om da samvittigheten gnagde for mye. Han hadde igrunn bare ventet på det i og med at jeg ikke har hatt noen andre enn han. Men til tross for det vil han ikke avslutte det med meg. Jeg føler at det er så mye jeg mister hvis jeg velger å bryte med han nå, men samtidig så kan jeg jo ikke leve resten av livet uten å ha lyst på partneren min. Har noen andre opplevd det samme? Hvordan jobber man seg gjennom det? Vil man jobbe seg igjennom det?
GammelKaktus Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Hvis du har mistet lysten på han så tviler jeg på at du kan få den tilbake, og skulle du få det så tviler jeg på at det ville fungere siden slik jeg leser det så har du fått dine behov innfridd hos en annen. I en krangel eller noe så vil du mest sannsynlig få det slengt i ansiktet... Og så er du ennå relativt ung, er det denne mannen du ser for deg som far til dine eventuelle barn? Hva vil du egentlig, vil du gjør en innsats og prøv å få det til å fungere, og vil han?
Stjernestøv Skrevet 21. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2016 På 18.11.2016 den 18.15, FrøkenMånestråle skrev: Hvis du har mistet lysten på han så tviler jeg på at du kan få den tilbake, og skulle du få det så tviler jeg på at det ville fungere siden slik jeg leser det så har du fått dine behov innfridd hos en annen. I en krangel eller noe så vil du mest sannsynlig få det slengt i ansiktet... Og så er du ennå relativt ung, er det denne mannen du ser for deg som far til dine eventuelle barn? Hva vil du egentlig, vil du gjør en innsats og prøv å få det til å fungere, og vil han? Jeg har fått mine seksuelle behov dekket, men det er med en som står i samme situasjon som meg, men som ikke kommer til å bryte ut av noe forhold for min skyld. Vi har alltid snakket om å få barn og om fremtiden, men nå vet jeg ikke. Jeg vil jo så gjerne få det til å fungere, men jeg er så usikker på hvordan vi kan få det bra igjen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå