Gå til innhold

Emilie Tømmerberg

Gjest Ellii

Anbefalte innlegg

Hva synes dere? Liker generelt bloggen, men synes ikke det er troverdig med alle disse sponsede produktene.

Alt hun skriver om har hun jo fått sponset. Alt fra hatter til øyenskygger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Emilie veldig godt! Jeg er personlig veldig interessert i sminke og skjønnhet, så jeg syns hun skriver mye bra om det. :) Er enig i at man bør være skeptisk til sponsor-innlegg men jeg syns Emilie virker mer troverdig enn andre bloggere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bloggen, men det er veldig varierende hvor god på å merke innleggene sine. Ganske åpenbart at hun har et samarbeid med Lexington, men de innleggene er sjeldent merket, som f.eks. det nylige hatteinnlegget.

Hun merker heller ikke annonselinker, som det som regel er i innleggene hvor hun tipser om klær, eller linkene til sminkeprodukter som ofte er nederst i innleggene hennes.

MEN! Superflink med sminke og hår er hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen! Lurer på om hun er en av de bloggerne som ikke bruker botox eller restylane?

Og skikkelig fint hår :) Og da lurer jeg på om hun er en av de som faktisk ikke bruker extensions?

Hadde vært kult om hun "bare" var flott, ikke fikset seg flott. Gjennomført blogg og delikate innlegg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Emilie. Hun er knallpen og utrolig god på sminke og hår. Men for min del er hun blant verstingene når det gjelder merking, og det syns jeg er ufattelig synd. Enten merker hun ikke produkter som helt tydelig er sponset, eller så har jeg sett enkelte ganger at det plutselig kommer en merking nederst (??) 

Hadde et håp om at det ville endre seg når bloggen ble større, og hun mer profilert -men det ser ikke ut som det skjer med det første.

Endret av skyflakes
jobber litt med setningsoppbygningen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, skyflakes skrev:

Jeg digger Emilie. Hun er knallpen og utrolig god på sminke og hår. Men hun er for meg blant verstingene når det gjelder merking, og det syns jeg er ufattelig synd. Har et håp om at hun skal bli bedre, men det ser ikke ut som det skjer med det første.

Enig i dette. Kanskje hun leser dette og blir bedre på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig pen. Men virker litt utspekulert og jeg klarer ikke helt å tro på omtalene hennes om produkter...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg ble nysgjerrig og googlet. Det ser ut som en ren sminkereklamekampanje. Jeg tror det er god , effektiv og instruktiv reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell ikke en kjendis/blogger/instagrammer med et vist antal lesere/følgere som ikke får sponset sine anbefalinger. Må nok lese de små bloggerne skal man ha ekte anbefalinger,. Jeg har venninnen med Instagram følgere over 20.000 og de får ting sponset, alt fra interiør, klær, sminke, hårprodukter og behandlinger. Til og med restauranter og mat:) de legger ikke ut en anbefaling hvis det ikke er sponset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun konsekvent ikke svarer på spørsmål om restylane og botox. Egentlig ser det ut som hun for det meste svarer på kommentarer vedr sponsede produkter og ellers er det mange ubesvarte kommentarer og spørsmål..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...