Gå til innhold

Ct svar hvor lang tid?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min tok ct i går morges, hvor lang tid tar d å få svar.. Er kjempenervøs. :(

Vet en venn av meg tok i sommer, og de sa til henne at om det var noe galt, så ville de se d ganske kjapt. 

Noen som vet? 

Anonymkode: 369db...1a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk svar med en gang, men da lå jeg allerede på sykehuset så det var kanskje derfor. 🤗

Skrevet

Ct, MR og røntgenbilder skal tolkes/leses av røntgenlege og beskrives. Hvor lang tid det tar kommer helt an på 1. Hvilken kapasitet røntgenavdelingen/instituttet har, 2. Problemstilling ved henvisning, 3. Hva de som tar bildene, radiografene, så under undersøkelsen. 

Svaret er at ingen kan svare deg, bortsett fra han som var på CT. Fordi han skal ha fått beskjed om hvor lang tid de forventet at det ville ta. 

Anonymkode: 8dcd0...422

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ct, MR og røntgenbilder skal tolkes/leses av røntgenlege og beskrives. Hvor lang tid det tar kommer helt an på 1. Hvilken kapasitet røntgenavdelingen/instituttet har, 2. Problemstilling ved henvisning, 3. Hva de som tar bildene, radiografene, så under undersøkelsen. 

Svaret er at ingen kan svare deg, bortsett fra han som var på CT. Fordi han skal ha fått beskjed om hvor lang tid de forventet at det ville ta. 

Anonymkode: 8dcd0...422

Hva radiografene så under undersøkelsen skal vel ikke ha noe å si for hvor lang tid det tar å få svar. Radiografer skal ta bildene, ikke tolke de. 

Anonymkode: 31c6f...6bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...