Gå til innhold

Harm & Hegseth


Angstkvinnen

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:
 

Jeg forstår hva du tenker og er enig i at de burde vært med, men mellom linjene er de jo det...Fokuset på tema er det viktigste! Jo mer, jo bedre! 

Problemet med at hun bare er nevnt mellom linjene er jo at det er kun «oss» som allerede er kritiske som skjønner hvem han refererer til. Men helt enig i at fokuset er aller viktigst! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Veslefrikk skrev:
 

Det er jo ikke praktisk mulig å nevne alle og da er det jo en vurderingssak om noen skal nevnes ved navn overhodet. Men uansett så syns jeg det er flott at han setter fokus på dette og håper at snøballen nå begynner å rulle for fullt og at flere setter dette temaet på dagsordenen. 

Nei, det er jeg helt enig i. Men det blir for dumt å nevne influensere som har flere hundretusen færre følgere enn feks CBE når hun er en av verstingene i klassen. 

Men fokus på tema er selvsagt viktigst, men mener bare at Hegseth bør sette personlige interesser til siden når han først skal være kritisk. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, minister-mio skrev:
 

Følger så mange den bloggen da? Han snakker jo om bloggermødre i dag. Anne-Britt fikk vel barn før bloggens tid 

Det er sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp God Morgen Norge.  Debatt mellom Hegseth og Marianne Jemtegård. Altså hun hadde ikke noe å komme med, og tror heller ikke hun helt forstod problemstillingen. Han derimot fikk tydelig frem hva han mente og jeg kunne ikke vært mer enig 👐 Men positivt at Marianne stilte opp,ikke mange som gjør det. 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, blomst12 skrev:
 

Så nettopp God Morgen Norge.  Debatt mellom Hegseth og Marianne Jemtegård. Altså hun hadde ikke noe å komme med, og tror heller ikke hun helt forstod problemstillingen. Han derimot fikk tydelig frem hva han mente og jeg kunne ikke vært mer enig 👐 Men positivt at Marianne stilte opp,ikke mange som gjør det. 

Godt jobba av Hegseth! Og sporty av Marianne å stille opp, selv om hun nok ikke forsto helt hva han mente. Men bra av begge å stille opp! 👍

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Nobile said:
 

Digger instastoryen til Live Nelvik nå 🙌🏻😂

 

herli dame

Endret av fjær
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt podcast, men så dem på tur med Dag Otto. Og den sutringen og klagingen til Vegard, var så pinlig og flau. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vred meg i smerte av Marianne Jemtegård sin argumentasjon i GMN-intervjuet med Morten Hegseth. Hun svarte konsekvent ikke på kritikken. Morten var god, veldig god. 

(Og Live Nelvik - AMEN. Herlig!)

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, EllaSays skrev:
 

Jeg vred meg i smerte av Marianne Jemtegård sin argumentasjon i GMN-intervjuet med Morten Hegseth. Hun svarte konsekvent ikke på kritikken. Morten var god, veldig god. 

(Og Live Nelvik - AMEN. Herlig!)

"Alle barnevogner koster 10.000" er faktisk noe av det mest latterlige jeg har hørt på lenge.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på intervjuet på GMN. Bøyer meg i støvet for Morten. Han var flink til å argumentere. Og Marianne klarte ikke å argumentere i det hele tatt. Får meg til å tro, at hun innerst inne skjønner at det hun gjør er feil. Derfor er det så merkverdig at hun og mange andre bloggere fortsetter denne trenden. Hvis man er så glad i barna sine som de sier, burde man da ikke gjøre alt man kan for å beskytte dem? ekkelt at barna skal brukes for å spare litt penger på barnevogn, klær osv. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Måbarefåsiat... skrev:
 

Har ikke hørt podcast, men så dem på tur med Dag Otto. Og den sutringen og klagingen til Vegard, var så pinlig og flau. 

Jeg hadde sutra og klaga mye mer enn han! Synes det er kjempesporty gjort, de gikk langt i krevende og ulendt terreng og spiste mose i fire dager. Alle er ikke like godt rustet, og jeg synes ikke det er pinlig og være sliten. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, EllaSays skrev:
 

Jeg vred meg i smerte av Marianne Jemtegård sin argumentasjon i GMN-intervjuet med Morten Hegseth. Hun svarte konsekvent ikke på kritikken. Morten var god, veldig god. 

(Og Live Nelvik - AMEN. Herlig!)

Hva heter Live på insta?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BokJente
På 27.10.2018 den 10.33, SKE87 skrev:
 

Det ødelegger kronikkens forfatters troverdighet VELDIG at han utelater åpenbare eksempler som CBE og Funkygine (2 stk med EKSTREMT mange følgerne på eksempelvis Instagram) pga personlige interesser. Han må faktisk klare å se forbi vennskap (eller hva det nå er) i en slik kronikk. Enten må han nevne «alle» eller ingen.

Tror han utelater Jørgine da hun jobber med Harm gjennom VG og er da "fredet" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rørleggerfrue said:
 

Jeg hadde sutra og klaga mye mer enn han! Synes det er kjempesporty gjort, de gikk langt i krevende og ulendt terreng og spiste mose i fire dager. Alle er ikke like godt rustet, og jeg synes ikke det er pinlig og være sliten. 

Alle skjønner det var slitsomt og kaldt. De andre syntes også det. Men må man snakke og tute om det hele tiden? Hva hjelper det? Tvert imot, man bare drar seg ned. Og de rundt seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:
 

Alle skjønner det var slitsomt og kaldt. De andre syntes også det. Men må man snakke og tute om det hele tiden? Hva hjelper det? Tvert imot, man bare drar seg ned. Og de rundt seg. 

For alt du veit så kan de andre klaga like mye, det er tv, og de gikk litt inn for å fremstå han som litt drama Queen, akuratt som at de fremstiller Dag Otto som klønete og Kristian som prippen OG "HMS-ansvarlig". Han klaget ikke SÅ mye liksom 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...