Gå til innhold

Isabel Raad

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hva betyr fup?

Egentlig bare et fancy ord for bedrag, sorry 😂

Skrevet

Men tror desværre hun sagtens kan blive ved med at råbe ulv overfor dem I kalder fjortiser. Man kan vel sige de er hendes kvæg indtil den dag de engang bliver voksne nok til at se hun virkelig ikke er nogen at være fan af :fnise:

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, ElisabethGD skrev:

Egentlig bare et fancy ord for bedrag, sorry 😂

Trenger ikke beklage. Gamle meg klarer ikke alltid å henge med i ungdommens språk :)

Skrevet
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Trenger ikke beklage. Gamle meg klarer ikke alltid å henge med i ungdommens språk :)

Men fordi jeg ikke taler/skriver norsk forsøger jeg at bruge ord der minder om de norske, så er glad for du siger det :)

Skrevet
9 timer siden, Honey Dew skrev:

Det er dansk.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for bilde fra sosiale medier og svar til dette.

Minner om følgende regel fra retningslinjer for Rampelyset:

Sitat

Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggene i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier. 

Edie, mod.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for omtale av kropp og krenkende utsagn.

Edie, mod.

• Liker 1
Skrevet

'Altså, jeg tar taxi over alt. Om jeg så skal to minutter ned i gata, tar jeg taxi. Jeg har typ fått litt panikk for å være i store folkemengder og det med å bli gjenkjent over alt.' 😂

• Liker 16
Gjest Hubbabubba2014
Skrevet (endret)

.

Endret av Hubbabubba2014
Skrevet

Nu har hun skrevet (endnu) et indlæg med overskriften at de holder pause, men lige nedenunder står der 'vi trenger dette', så man kan regne ud det er en ferie inden man klikker sig ind, heldigvis 😅

• Liker 1
Skrevet

Tar taxi nedi i gata, men buss til Sverige? Hun har noen merkelig prioriteringer. 

• Liker 19
Skrevet

Synes det er rart å skulle ta taxi når det bare to minutter det er snakk om. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, LeilaS skrev:

Synes det er rart å skulle ta taxi når det bare to minutter det er snakk om. 

Trodde ikke drosjene tok slike korte turer jeg.

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, Honey Dew skrev:

Trodde ikke drosjene tok slike korte turer jeg.

Er det en gammel dame som er dårlig til beins eller en som har brekt beinet,  så kan de ikke akkurat nekte de selv om det tar 2 minutter å kjøre dit de skal. Men i Isabel sitt tilfelle er det litt rart da hun er frisk og fint kan gå selv. Men jeg tror hun er redd for å møte på haters på gaten. 

• Liker 1
Skrevet

hun er litt bortskjemt nå syns jeg , om dere ser de sophie elise skriver er ikke bloggingen en så hard jobb som sånne som isabell påstår!! jeg har veksla mellom hvem av de jeg har likt minst, pga overfladiske greier men.. jeje , når skal isabell fortelle om oprasjon? hehe.

Skrevet

Er visst ikke så lett å være "kjendis" :fnise:

Skrevet

Men hva er det Isabel blogger om som er så spennende?  Siden hun ligger på 2 plass på blogg.no 

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...