Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

2 timer siden, LeilaS skrev:

Selv om jenta irriterer meg som fy noen ganger, så får jeg litt vondt av henne og. Hun kan umulig ha det godt med seg selv. Inne på PH sa hun jo stolt at alt var ekte på henne i introen, men nå? Not so much. Lurer egentlig på hva som gikk galt? Håper hun ikke har tenkt til å ta enda flere operasjoner. Det er jo trist hun må bruke operasjoner som clickbait. Lurer på hva Pierre egentlig tenker?

Enig. Trist å gå fra å være så stolt over den fine og ekte kroppen hennes, til å ha komplekser for alt. "Jeg opererte nesa fordi jeg alltid har hatt komplekser for den", "Jeg tok silikon i puppene fordi puppene mine ble annerledes etter spiseforstyrrelsen og fordi jeg syns den "fake looken" er fint", "Jeg opererte rumpa fordi jeg har forsøkt å trene den, og det funker ikke", "Jeg vil ha høyere hårfeste fordi det lave har alltid plaget meg". Alt skjedde etter hun og Pierre fikk en greie, og det var vel da bloggen hennes ble mer kjent. Hun har fått mye hat i kommentarfeltet, men håper ikke det er kommentarene alene som har ført til alle disse kompleksene hennes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en gang har tråden blitt stengt. Denne gangen etter TRE oppryddinger, så vær så snill å hold dere for gode til å:

- Spekulere i operasjoner

- Diskutere kropp

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Keikolina skrev:

Hva skal man ellers snakke om? Hun er jo ikke annet :fnise: 

Tja. Hun er fortsatt en blogger som tjener i millionklassen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Milio skrev:

Tja. Hun er fortsatt en blogger som tjener i millionklassen.

Hva mener du?  At hun er millionær? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, LeilaS skrev:

Hva mener du?  At hun er millionær? 

Nei, det mener jeg ikke. Jeg mener hun har kontrakt til den verdien. Hadde i alle fall hos Side2/Nettavisen. Gjelder nok fortsatt. Uansett spiller det ingen rolle.

Jeg syns bare man må kunne drive en debatt uten hets og spekulasjoner, selv om man ikke liker bloggeren.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at det ikke er lov å diskutere kropp når dette er noe hun har betalt for og operert seg til. Jeg kan helt fint forstå at å diskutere kropp i utgangspunktet er en meningsløs diskusjon, men akkurat rundt IR så burde det vel strengt tatt nesten være nødvendig? Er ikke akkurat om hun har lagt på seg eller har korte ben som blir diskutert, men heller hvordan resultatet av en kjøpt kropp ser ut. 

Men uansett, siste innlegget så skriver hun at hun har møtt veggen og er veldig mye trist og tom for tiden. Får vondt av henne, hun kan ikke ha det bra når hun har "alt i verden" og "verdens beste liv" men fremdeles ikke er lykkelig. Det er ikke sarkastisk, jeg mener oppriktig at å være deprimert når du har nådd ditt eget mål må være ekstra hardt, for da har du ingenting å jobbe deg opp mot. 

Håper hun oppsøker hjelp og legger ned bloggen for å fokusere på andre ting i livet som betyr mer. Det er tydelig at å tjene 2mill i året og spise på Egon hver kveld ikke gjør henne lykkelig. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, IR slutter aldri å overraske meg. Hvordan hun ser verden må være noe helt eget. Hun kan i alle fall ikke lese mye i avisa.

Det nyeste nå er at de kanskje skal kjøpe leilighet i Stockholm, siden prisene i Sverige er latterlig lave, også på boligmarkedet. Hvis hun hadde fulgt med på den elleville boligprisveksten i Oslo, og lest noe i avisa, så hadde hun vært klar over at prisene i Stockholm er langt fra lave. Faktisk er de enda mer ute av kontroll enn prisene i Oslo. Aller først skal de kjøpe i Oslo da. Nå vet jeg ikke om de skal ha unde 20 kvm i begge byene, men med mindre det er fakta, så skal banken ha stor tiltro til henne med å gi henne så store boliglån. EK er ikke alt.

Endret av Milio
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hubbabubba2014

Merkelig at hun hevder å være så ryddig av seg osv når man ser på snapchatten til Pierre at leiligheten deres ser ut som et bombet horehus... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som er vanvittig feil når ei som skriver "tårene har runnet i hele dag" tjener 200k/mnd på å skrive.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mjauritz skrev:

Det er noe som er vanvittig feil når ei som skriver "tårene har runnet i hele dag" tjener 200k/mnd på å skrive.

Runnet ja. Er det i det hele tatt et ord?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Linnpinn9 skrev:

Runnet ja. Er det i det hele tatt et ord?

Nei.. Om noe så er det et slang-ord for å ha gjort ferdig et spill (sånn, jeg har runnet GTA på PS4), men det er absolutt ikke sånn hun mener det.

Å ikke kunne bøye "å renne" er for meg sjokkerende når jobben er å skrive. Det er et unntaks-verb, men det er på ingen måte et komplisert eller vanskelig ord. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mjauritz skrev:

Nei.. Om noe så er det et slang-ord for å ha gjort ferdig et spill (sånn, jeg har runnet GTA på PS4), men det er absolutt ikke sånn hun mener det.

Å ikke kunne bøye "å renne" er for meg sjokkerende når jobben er å skrive. Det er et unntaks-verb, men det er på ingen måte et komplisert eller vanskelig ord. 

Mer sjokkerende at bloggplatformer faktisk ikke har regler på sånt. Bloggere er jo på en måte forfattere. Så at grove skrivefeil er tiltatt, er sjokkerende. Det er bloggere som har mange skrivefeil i sine innlegg. 

Endret av Linnpinn9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/10/2016 den 18.11, Milio skrev:

Haha, IR slutter aldri å overraske meg. Hvordan hun ser verden må være noe helt eget. Hun kan i alle fall ikke lese mye i avisa.

Det nyeste nå er at de kanskje skal kjøpe leilighet i Stockholm, siden prisene i Sverige er latterlig lave, også på boligmarkedet. Hvis hun hadde fulgt med på den elleville boligprisveksten i Oslo, og lest noe i avisa, så hadde hun vært klar over at prisene i Stockholm er langt fra lave. Faktisk er de enda mer ute av kontroll enn prisene i Oslo. Aller først skal de kjøpe i Oslo da. Nå vet jeg ikke om de skal ha unde 20 kvm i begge byene, men med mindre det er fakta, så skal banken ha stor tiltro til henne med å gi henne så store boliglån. EK er ikke alt.

De tjener så mye penger at hvis de var smarte, hadde de investert i leil i Oslo. Istedet bruker de alle pengene på kirurgi, reiser og restaurantbesøk etc, etc. De vil ikke være kongen på haugen til evig tid. Får litt sånn Speidi følelse. De brant opp alle pengene i løpet forholdsvis kort tid. på akkurat de samme tingene, 10 mill $ på nada. Mange år etter bor de hjemme hos hans foreldre uten jobber, utdannelse eller noe. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, ElisabethGD skrev:

Hun er nr 5 på blogg.no nu. Lad os gøre vores for at det kun går i én retning herfra 😊

Tviler. Veldig ofte klarer hun å klatre opp igjen,  men er jo lov å håpe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...