Gjesten29 Skrevet 5. november 2016 #1361 Del Skrevet 5. november 2016 7 timer siden, anno1 skrev: Er det så enkelt.. Eller er det for å fremstille Pierre som et godt menneske som ikke har noen formening om hva hun gjør med kroppen? Vet det har kommet mye kritikk på at han ikke har satt seg i mot det, enkelte har også beskyldt han for å stå bak eller presse på. Nå vil jo "alle" føle med denne godhjertede mannen som ikke ville at dama skulle operere seg. De to og spesielt hun er for utspekulert til at jeg spiser dette innlegget rått. Planlagt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 5. november 2016 #1362 Del Skrevet 5. november 2016 14 timer siden, embla1807 skrev: Pierre har skrevet et innlegg på bloggen til Isabel nå om hvorfor han ikke er med til Istanbul. Han skriver det er fordi denne operasjonen ville han ikke at henne skulle gjøre og derfor ville ikke være med som støttespiller. Shit, nå ble jeg enda mer nyskjerrig på hva hun har gjort. Når ikke en gang Pierre liker det.. Kjøper ikke at Pierre ikke støtter dette. Dette tror jeg bare er en del av taktikken for å få klikk på bloggen og det fungerer tydeligvis når folk blir så nyskjerrig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 5. november 2016 #1363 Del Skrevet 5. november 2016 51 minutter siden, gjestgitt skrev: Kjøper ikke at Pierre ikke støtter dette. Dette tror jeg bare er en del av taktikken for å få klikk på bloggen og det fungerer tydeligvis når folk blir så nyskjerrig. Ja, flere klikker seg nok inn på bloggen siden de er nysgjerrig. Jeg er veldig nysgjerrig, men klikker meg ikke inn på bloggen da. Isabel vet hvordan å få folk nysgjerrig. Hinte i LANG tid hun skal operere seg, men la hver å si hva hun skal operere. Vi får se om hun faktisk sier det når hun kommer hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halogen Skrevet 5. november 2016 #1364 Del Skrevet 5. november 2016 Jeg lurer sånn på hva hun har operert! Jeg har en teori, men det er vel ikke lov å skrive uten at det blir slettet som spekulasjoner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 5. november 2016 #1365 Del Skrevet 5. november 2016 Hvorfor er det så interessant å finne ut hva hun har operert? Skjønner ikke at dette er av interesse for andre enn de som er fan av dama. Så hvorfor spiller det noen rolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 5. november 2016 #1366 Del Skrevet 5. november 2016 12 minutter siden, SelinaKyle skrev: Hvorfor er det så interessant å finne ut hva hun har operert? Skjønner ikke at dette er av interesse for andre enn de som er fan av dama. Så hvorfor spiller det noen rolle? Fordi hun har operert alt som kan opereres, da lurer man jo selvsagt på hva som "er igjen" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 5. november 2016 #1367 Del Skrevet 5. november 2016 21 minutter siden, GlitterGlitter skrev: Fordi hun har operert alt som kan opereres, da lurer man jo selvsagt på hva som "er igjen" Nettopp. Man trenger da ikke å være fan av dama selv om man er nysgjerrig. Hadde min verste fiende sagt på SoMe hun hadde operert seg, så hadde jeg blitt nysgjerrig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 5. november 2016 #1368 Del Skrevet 5. november 2016 46 minutter siden, Halogen skrev: Jeg lurer sånn på hva hun har operert! Jeg har en teori, men det er vel ikke lov å skrive uten at det blir slettet som spekulasjoner Nå ble jeg spent på teorien din. Send gjerne på PM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 5. november 2016 #1369 Del Skrevet 5. november 2016 Nei vet man ikke trenger være fan for å være nysgjerrig. Skjønner bare ikke hvor denne nysgjerrigheten for fremmede mennesker man ikke en gang liker, kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 5. november 2016 #1370 Del Skrevet 5. november 2016 Nå hinter hun til at det er slutt eller trøbbel i paradis på snapchat. "Ærligste og vanskeligste innlegg fra Pierre noen sinne." med et knust hjerte. Det går fint mellom dem altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. november 2016 #1371 Del Skrevet 5. november 2016 1 time siden, Milio skrev: Nå hinter hun til at det er slutt eller trøbbel i paradis på snapchat. "Ærligste og vanskeligste innlegg fra Pierre noen sinne." med et knust hjerte. Det går fint mellom dem altså. Det var vel det innlegget han skrev på bloggen hennes om at han ikke støttet operasjonen hennes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 5. november 2016 #1372 Del Skrevet 5. november 2016 1 time siden, Sitronmelis skrev: Det var vel det innlegget han skrev på bloggen hennes om at han ikke støttet operasjonen hennes. Det stemmer. Men det er ikke sånn hun vinkler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. november 2016 #1373 Del Skrevet 5. november 2016 2 timer siden, Milio skrev: Det stemmer. Men det er ikke sånn hun vinkler det. Nei vet.. skulle tro det var slutt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 6. november 2016 #1374 Del Skrevet 6. november 2016 Dramaqueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 7. november 2016 #1375 Del Skrevet 7. november 2016 Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ville fikse så mye på seg selv - virker jo som hun konstant leter etter noe å endre. Og virkelig, hadde jeg ville fikset alt, så hadde samboeren min/venner satt foten ned, for det der er ikke normalt. Syns hun var søt på PH, så utrolig ironisk at hun skrøyt av at håret, puppene osv var ekte... Stakkars. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 7. november 2016 #1376 Del Skrevet 7. november 2016 Hun skriver også i dette innlegget http://sraad.blogg.no/1476970063_hrfri_for_alltid.html#comment at det ikke bare er hårfestet spm skal fikses. Kroppen står for tur, og målet er å bli helt hårfri på kroppen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 7. november 2016 #1377 Del Skrevet 7. november 2016 Hun la ut på snap her om dagen at hun og Pierre skulle sitte i boblebadet sammen, men at hun kom på at hun ikke kunne gjøre det fordi hun har operert seg. Da tror jeg neppe det er noe ved hodet som har blitt operert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. november 2016 #1378 Del Skrevet 7. november 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 7. november 2016 #1379 Del Skrevet 7. november 2016 2 timer siden, fannyfab skrev: Hun la ut på snap her om dagen at hun og Pierre skulle sitte i boblebadet sammen, men at hun kom på at hun ikke kunne gjøre det fordi hun har operert seg. Da tror jeg neppe det er noe ved hodet som har blitt operert. Sant, nesten umulig å gjette. Klinikken hun opererte seg på på tilbyr ikke så mange operasjoner for kvinner som hun ikke har tatt, hvis man ser bort i fra øyelokk, ører, diverse fettsuging, kjønnsleppereduksjon og brystløft. (http://www.comfortzonesurgery.com/) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 8. november 2016 #1380 Del Skrevet 8. november 2016 Selv om jenta irriterer meg som fy noen ganger, så får jeg litt vondt av henne og. Hun kan umulig ha det godt med seg selv. Inne på PH sa hun jo stolt at alt var ekte på henne i introen, men nå? Not so much. Lurer egentlig på hva som gikk galt? Håper hun ikke har tenkt til å ta enda flere operasjoner. Det er jo trist hun må bruke operasjoner som clickbait. Lurer på hva Pierre egentlig tenker? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg