GlitterGlitter Skrevet 1. november 2016 #1321 Del Skrevet 1. november 2016 Syns det er så morsomt at hun forsøker å ha et skikkelig voksent og avansert språk på bloggen, men så bruker hun ordene i feil sammenhenger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 1. november 2016 #1322 Del Skrevet 1. november 2016 20 timer siden, FruRosa skrev: Da hun var med i PH var hun stolt av at hun hadde naturlige pupper. Hun var en pen jente. Nå ser hun ut som en parodi på seg selv. Trist! Mhm! Det eneste som var "galt" med utsende hennes på ph var overnappa bryn ala 90-tallet. Men hun greier ikke å se på gamle bilder, for hun mener hun var så stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. november 2016 #1323 Del Skrevet 1. november 2016 1 minutt siden, jesse james skrev: Mhm! Det eneste som var "galt" med utsende hennes på ph var overnappa bryn ala 90-tallet. Men hun greier ikke å se på gamle bilder, for hun mener hun var så stygg. Hun var jo så vakker før alle operasjonene og restylanen i leppene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 1. november 2016 #1324 Del Skrevet 1. november 2016 9 minutter siden, Honey Dew skrev: Hun var jo så vakker før alle operasjonene og restylanen i leppene Ja, det er kjempe trist. Hun er blind på utsende sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dummebamse Skrevet 1. november 2016 #1325 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) 12 timer siden, Milio skrev: Er det virkelig så viktig å vite om andres økonomi? Jeg går aldri rundt å spør hva folk tjener, eller forteller hva jeg selv tjener (avhenger av situasjonen da), hva jeg ga for boligen min eller hvor mye den er verdt nå. Hvis noen spør, så tenker jeg meg om før jeg svarer. Folk har da strengt tatt ikke noe med hva min økonomi er, med mindre de er direkte bekymra. Hva er dette med å skulle fremstille seg så rik? Hun er da alldeles ikke rik. Ikke ordentlig rik. Fåtallet av bloggerne er det. Jo, de tjener fett til tross for at det er blogging, men de er ikke rike. Ikke i mine øyne i alle fall. Enkelte av bloggerne kommer fra velstående familier med høy formue. Jeg ser ikke de snapper balansen på kontoen sin. Som jeg har sagt før er det ikke imponerende å ha 200 k på konto, slik IR ofte skryter av. Det regner jeg med flere her inne har. Jeg er langt mer imponert over CBE og deres oppussingsobjekt på 9 mill. Hvis IR, som skal kjøpe hus i sentrum av Oslo neste år, havner i samme prisklasse etter 1-2 år med blogging.. Tja, da er jeg imponert. Gjenstår å se. Jeg gleder meg. Er helt enig med deg. Spesielt med en karriere som ikke er garantert å fortsette i samme tempo, virker det sykt for meg å sløse slik med penger. Å tjene 1-2 millioner i året er flott, men med en blogg kan man ikke forvente at det fortsetter slik til man er 60! Jeg tenker bare på hvor kjipt det er når inntekten stagnerer, og du sitter igjen med kun noen vesker og 200 000kr på kontoen etter flere år med millioninntekter. Ett år med høy inntekt er langt i fra det samme som rikdom — og spesielt ikke når du bruker opp alle pengene... Endret 1. november 2016 av dummebamse 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. november 2016 #1326 Del Skrevet 1. november 2016 Ryddet for kommentar på moderering. Minner om at spørsmål rundt moderering tas på PM eller på Ris og Ros Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 1. november 2016 #1327 Del Skrevet 1. november 2016 Isabel blir mer og mer populær. Har 37k lesere Idag på bloggen, mer enn mammamitchelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 1. november 2016 #1328 Del Skrevet 1. november 2016 58 minutter siden, Sofiegj skrev: Isabel blir mer og mer populær. Har 37k lesere Idag på bloggen, mer enn mammamitchelle. Populær og populær. Hun clickbaiter jo bare denne operasjonen. NÅ SKAL JEG FORTELLE.. Neida. NYTT BLOGGINLEGG! NÅ ER DET PÅ BLOGGEN.. At jeg ikke er klar til å fortelle. NYTT BLOGGINNLEGG! JEG VIL DELE MED DERE.. Men ikke helt enda. NÅ!! Nytt blogginnlegg. BLOGGEN ER OPPDATERT... For 10 timer siden. JEG BEKLAGER.. For å ha hintet til å skulle dele med dere. BLOGGEN ER OPPDATERT! Snap av sykehuset, snap av blodprøver, snap av maten på sykehuset. JEG DELER... Når jeg er klar. Tja, det er jo klart at hvis hun clickbaiter innlegget hun kanskje deler neste uke i over en uke før, så blir det noen ekstra klikk på bloggen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 1. november 2016 #1329 Del Skrevet 1. november 2016 1 time siden, Milio skrev: Populær og populær. Hun clickbaiter jo bare denne operasjonen. NÅ SKAL JEG FORTELLE.. Neida. NYTT BLOGGINLEGG! NÅ ER DET PÅ BLOGGEN.. At jeg ikke er klar til å fortelle. NYTT BLOGGINNLEGG! JEG VIL DELE MED DERE.. Men ikke helt enda. NÅ!! Nytt blogginnlegg. BLOGGEN ER OPPDATERT... For 10 timer siden. JEG BEKLAGER.. For å ha hintet til å skulle dele med dere. BLOGGEN ER OPPDATERT! Snap av sykehuset, snap av blodprøver, snap av maten på sykehuset. JEG DELER... Når jeg er klar. Tja, det er jo klart at hvis hun clickbaiter innlegget hun kanskje deler neste uke i over en uke før, så blir det noen ekstra klikk på bloggen. Ja men folk klikker seg inn på bloggen hennes? Hvorfor lar de ikke bare la vær å klikke seg inn om de misliker hun? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. november 2016 #1330 Del Skrevet 1. november 2016 19 minutter siden, Sofiegj skrev: Ja men folk klikker seg inn på bloggen hennes? Hvorfor lar de ikke bare la vær å klikke seg inn om de misliker hun? Det er jo det vi gjør, men så er det alle de andre da.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. november 2016 #1331 Del Skrevet 1. november 2016 2 timer siden, Sofiegj skrev: Isabel blir mer og mer populær. Har 37k lesere Idag på bloggen, mer enn mammamitchelle. Folk er nysgjerrig og klikker seg inn på bloggen når hun legger ut clickbait om operasjonen hele tiden. Men hun gidder ikke å fortelle hva hun har operert. Kan hun ikke bare fortelle det?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 1. november 2016 #1332 Del Skrevet 1. november 2016 17 minutter siden, LeilaS skrev: Folk er nysgjerrig og klikker seg inn på bloggen når hun legger ut clickbait om operasjonen hele tiden. Men hun gidder ikke å fortelle hva hun har operert. Kan hun ikke bare fortelle det?! Hun beviser jo bare nå at hun MÅ ha clickbates og holde dette hemmelig lengst mulig for å ha lesere. Hun tør ikke fortelle, hva skal hun gjøre etter hun har fortalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 1. november 2016 #1333 Del Skrevet 1. november 2016 syntes det er trist jeg at hun har så dårlig selvtilitt. og den veska var ikke fin engang. fant en mye finere på ebay til 20.000 kr . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 1. november 2016 #1334 Del Skrevet 1. november 2016 1 time siden, lokmeister2016 skrev: syntes det er trist jeg at hun har så dårlig selvtilitt. og den veska var ikke fin engang. fant en mye finere på ebay til 20.000 kr . Skjønner virkelig ikke hvorfor alle henger seg opp i den veska. Hvis du ikke synes den er fin, så hold det for deg selv. Er jo mange jenters drøm å eie en Chanel veske og i tillegg har jeg sett mange andre bloggere som har kjøpt Chanel , men de får ikke i nærheten av så mye dritt som Isabel gjør. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 1. november 2016 #1335 Del Skrevet 1. november 2016 18 minutter siden, tinky1 skrev: Skjønner virkelig ikke hvorfor alle henger seg opp i den veska. Hvis du ikke synes den er fin, så hold det for deg selv. Er jo mange jenters drøm å eie en Chanel veske og i tillegg har jeg sett mange andre bloggere som har kjøpt Chanel , men de får ikke i nærheten av så mye dritt som Isabel gjør. Hadde Isabel kjøpt seg den veska i stillhet eller bare lagt ut et bilde av hvor fin veske hun hadde kjøpt (som andre bloggere gjør) så hadde nok ingen reagert. Det man reagerer på er at hun legger ut PRINTSCREEN av nettbanken for å bevise at hun brukte 50k på den, og clickbaiter med "mitt dyreste matrealistiske kjøp", og hva faen betyr det egentlig? Ditt dyreste matrealistiske kjøp? Det er ikke noe som heter det, lol. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. november 2016 #1336 Del Skrevet 1. november 2016 15 minutter siden, mjauritz skrev: Hadde Isabel kjøpt seg den veska i stillhet eller bare lagt ut et bilde av hvor fin veske hun hadde kjøpt (som andre bloggere gjør) så hadde nok ingen reagert. Det man reagerer på er at hun legger ut PRINTSCREEN av nettbanken for å bevise at hun brukte 50k på den, og clickbaiter med "mitt dyreste matrealistiske kjøp", og hva faen betyr det egentlig? Ditt dyreste matrealistiske kjøp? Det er ikke noe som heter det, lol. Nettopp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 1. november 2016 #1337 Del Skrevet 1. november 2016 På 20/10/2016 den 22.57, The Kitten skrev: Hvor gikk det galt egentlig? Mener å huske at jeg likte både Pierre og Isabel da de var med på Paradie. Hvor gikk det galt? Han var jo utro mot Martine, og det er selvfølgelig ikke greit, men hvorfor fortsetter de å være så sinte og fæle mot andre? Vet dette er ett gammelt innlegg men visste ikke at det var en ny tråd oppe Husker når jeg så PH og Pierre var der så tenkte jeg at endelig har vi en med litt mellom øra som ikke faller for the usual drama. Så synes det er merkelig at han er sammen med en som er så oppmerksomhetssyk. Må ha lest han som person helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 1. november 2016 #1338 Del Skrevet 1. november 2016 46 minutter siden, mjauritz skrev: Hadde Isabel kjøpt seg den veska i stillhet eller bare lagt ut et bilde av hvor fin veske hun hadde kjøpt (som andre bloggere gjør) så hadde nok ingen reagert. Det man reagerer på er at hun legger ut PRINTSCREEN av nettbanken for å bevise at hun brukte 50k på den, og clickbaiter med "mitt dyreste matrealistiske kjøp", og hva faen betyr det egentlig? Ditt dyreste matrealistiske kjøp? Det er ikke noe som heter det, lol. Joda, jeg skjønner poenget ditt, men med tanke på hennes økonomiske bakgrunn så forstår jeg at hun har et behov for å gjøre det. I motsetning til andre bloggere som skjuler både veskekjøp og filler i leppene og andre operasjoner er iallefall Isabel ærlig om det . Det skal hun ha! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 1. november 2016 #1339 Del Skrevet 1. november 2016 1 minutt siden, tinky1 skrev: Joda, jeg skjønner poenget ditt, men med tanke på hennes økonomiske bakgrunn så forstår jeg at hun har et behov for å gjøre det. I motsetning til andre bloggere som skjuler både veskekjøp og filler i leppene og andre operasjoner er iallefall Isabel ærlig om det . Det skal hun ha! Nei, det skal hun ikke ha! Det er ingen god ting som kommer av å clickbaite rompeoperasjoner, vise et bilde av at 3-4 operasjoner på ET år er helt ok eller at bare du har nok penger kan du oppføre deg hvordan du vil og du blir automatisk lykkelig. Kudos til andre bloggere som ikke har et behov for å vise alle disse veskekjøpene! Ingen har noe med hvilken veske man kjøper - om det er en for 299,- på HM eller en for 50k på Chanel. Det er ikke sunt å fremme disse holdningene og verdiene til tenåringsjenter! At hun ikke lyver om operasjoner er jo en selvfølgelighet. Uten disse hadde jo hun mistet alle leserne sine! Det er jo et sirkus! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 1. november 2016 #1340 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) 35 minutter siden, mjauritz skrev: Nei, det skal hun ikke ha! Det er ingen god ting som kommer av å clickbaite rompeoperasjoner, vise et bilde av at 3-4 operasjoner på ET år er helt ok eller at bare du har nok penger kan du oppføre deg hvordan du vil og du blir automatisk lykkelig. Kudos til andre bloggere som ikke har et behov for å vise alle disse veskekjøpene! Ingen har noe med hvilken veske man kjøper - om det er en for 299,- på HM eller en for 50k på Chanel. Det er ikke sunt å fremme disse holdningene og verdiene til tenåringsjenter! At hun ikke lyver om operasjoner er jo en selvfølgelighet. Uten disse hadde jo hun mistet alle leserne sine! Det er jo et sirkus! Nei, så klart er det ikke en god ting å fremme forskjellige operasjoner, men denne jenta må ha dårlig selvtillit og ikke ha det så bra med seg selv. Saken blir ikke akkurat bedre at folk mobber henne på nettet! Helt enig i at det ikke spiller noe rolle hva slags veske man kjøper, men Isabel er ikke alene om å fremme dårlige holdninger i bloggverden. Chanel er jo det eneste hun har unnet seg selv som koster en del penger. Til vanlig pleier hun å kjøpe klær på Nelly eller shein, og til og med da klager folk på hvor harry hun er som bare kjøper billigklær. Og nå som hun har kjøpt seg noe dyrt, klikker alle i vinkel. Det er for meg uforståelig! Er vel ikke så farlig at hun la ut prisen, folk vet jo at hvis man kjøper en slik veske, så må man ut med en del cash! Endret 1. november 2016 av tinky1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg