Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Galaxy X skrev:

Nå raser hun for noe på snapchat, ikke mindre enn 3 forskjellige storyer med samme vrælet om hvor forbanna hun er. Noen som har lest bloggen og kan oppdatere hva det gruuusomme noen har gjort er? 

Har ikke lest bloggen, men har forstått det sånn at det er fordi noen mener veska ikke kostet 50 000 og ikke tror på henne når hun snappet kontoutskriften. Er veldig viktig dette med prisen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Galaxy X
3 minutter siden, Milio skrev:

Har ikke lest bloggen, men har forstått det sånn at det er fordi noen mener veska ikke kostet 50 000 og ikke tror på henne når hun snappet kontoutskriften. Er veldig viktig dette med prisen. 

Å herregud :sprettoy: Så jo det var opptil flere clickbaits om prisen osv også, men gudamei. Må hente flaueputa snart... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Totalt 4 storyer om hvor fly forbanna hun er, siste kom for 4 minutter siden. Kan ikke være sunt å være så fly forbanna under recovery fra operasjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vesken kan umulig være ekte, hvis den er det så må jeg si at kvaliteten på Chanel-vesker har falt kraftig. Jeg har sjekket flere nettsider som selger Chanel, men kan ikke finne noen vesker som er lik hennes. 

Og den sømmen på veska tar virkelig kaka. Jeg nekter å tro at en Chanel til 50k har en så fremtredende søm, som i tillegg har en farge som ikke matcher fargen på veska.

Om den er ekte, javel. Da vet jeg at det merket også har blitt jalla

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Milio skrev:

Skjønner godt folk er skeptiske. Hun har jo kjøpt falske vesker før, så kan jo tenkes denne vesken er falsk og. Tåpelig hun blir fly forbanna når folk tror hun lyver :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, frk91 skrev:

Den vesken kan umulig være ekte, hvis den er det så må jeg si at kvaliteten på Chanel-vesker har falt kraftig. Jeg har sjekket flere nettsider som selger Chanel, men kan ikke finne noen vesker som er lik hennes. 

Og den sømmen på veska tar virkelig kaka. Jeg nekter å tro at en Chanel til 50k har en så fremtredende søm, som i tillegg har en farge som ikke matcher fargen på veska.

Om den er ekte, javel. Da vet jeg at det merket også har blitt jalla

Den er ikke ekte. Det kan du se på sømmene. De er "krokete"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Honey Dew skrev:

Er vi sikre på det? At det ikke bare er bildet som er litt forvrengt? Jeg er den første til å mistenke henne for å kjøpe fake, men hun har tross alt tatt bilde av seg selv utenfor butikken med en pose som ser ekte ut, samt at esken og båndene ser ut til å være autentiske.

Ellers smerter det meg å måtte innrømme dette @frk91, men ja, Chanel sine accessoirer har blitt litt jalla. Det forundrer meg ikke lenger om det skulle vise seg at sømmene er dårlige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Professor Orm skrev:

Er vi sikre på det? At det ikke bare er bildet som er litt forvrengt? Jeg er den første til å mistenke henne for å kjøpe fake, men hun har tross alt tatt bilde av seg selv utenfor butikken med en pose som ser ekte ut, samt at esken og båndene ser ut til å være autentiske.

Ellers smerter det meg å måtte innrømme dette @frk91, men ja, Chanel sine accessoirer har blitt litt jalla. Det forundrer meg ikke lenger om det skulle vise seg at sømmene er dårlige.

Hun har lagt ut printscreen av nettbanken, står Chanel der og ca 50500kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvis du sjekker alice angelique vejen på Instagram så ser du at hun nettopp har kjøpt samme vesken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, amadine skrev:

Hun har lagt ut printscreen av nettbanken, står Chanel der og ca 50500kr. 

Så utrolig kleint! Nesten like kleint som å betale 50500 for veska,et par lapper til så hadde hun hatt en Birkin.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Professor Orm skrev:

Så utrolig kleint! Nesten like kleint som å betale 50500 for veska,et par lapper til så hadde hun hatt en Birkin.

Endret av amadine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, amadine skrev:

Ja, med toll så kommer den jo på ca 63 000kr. 

Kunne også spart litt på å ikke kjøpe den i Tyrkia, en del billigere i Frankrike..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Professor Orm skrev:

Kunne også spart litt på å ikke kjøpe den i Tyrkia, en del billigere i Frankrike..

Ja,litt billigere er den jo der. Hvis ho får tax refund på veska blir den jo noen tusenlapper billigere enn 63000kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50.000 på ei veske! Sånt kommer jeg aldri til å forstå. Selv om jeg hadde tjent flere millioner i året tror jeg ikke jeg hadde klart å bruke en slik sum på noe så... unødvendig.  Men men, smak  og behag...

Hvor mye tjener hun på bloggen, egentlig? Jeg er utdannet sivilingeniør og tjener over 600k i året men ser jo regelrett fattig ut i forhold til henne og mange andre bloggere:P

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
49 minutter siden, amadine skrev:

Hvis du sjekker alice angelique vejen på Instagram så ser du at hun nettopp har kjøpt samme vesken. 

Hun Alice så jo smårik ut 😳 Shopping må være erstatning for noe når det går så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så putekleint!

Hun skriver i kommentarfeltet at "så mange sier den er fake så derfor må hun bevise den er ekte". Noe så bullshit! EN person skrev at hun ikke trodde på at den kostet så mye fordi de fleste på den størrelsen og den typen ligger rundt 20k under hva hun sier. 

Jeg tviler ikke på at hun kunne brukt 50k på en veske, og jeg tviler heller ikke på at hun har alt for mye penger på konto, men at så mange har sagt at den ikke er ekte og at hun føler hun måtte bevise det tror jeg ikke et sekund på.

Uansett, da kan vi i hvert fall konkludere med at Celine vesken hun kjøpte (OG den Chanel vesken hun hadde i taxien på vei til PH fest(?)) var fake fake fake. Ellers hadde hun jo lagt ut det fra nettbanken også.

Tacky, tacky, tacky.

PS Gikk ikke inn på bloggen, min kjære kusine sendte bilde på snapchat :) 

Ryddet for spekulasjon.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, LeilaS skrev:

Å skryte av hvor penger man bruker er tacky og blodharry! :kvalm: 

Enig. Har dyre vesker jeg også, men jeg forteller ikke folk hvor mye de kostet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så viktig å vite om andres økonomi? Jeg går aldri rundt å spør hva folk tjener, eller forteller hva jeg selv tjener (avhenger av situasjonen da), hva jeg ga for boligen min eller hvor mye den er verdt nå. Hvis noen spør, så tenker jeg meg om før jeg svarer. Folk har da strengt tatt ikke noe med hva min økonomi er, med mindre de er direkte bekymra. Hva er dette med å skulle fremstille seg så rik? Hun er da alldeles ikke rik. Ikke ordentlig rik. Fåtallet av bloggerne er det. Jo, de tjener fett til tross for at det er blogging, men de er ikke rike. Ikke i mine øyne i alle fall. Enkelte av bloggerne kommer fra velstående familier med høy formue. Jeg ser ikke de snapper balansen på kontoen sin. Som jeg har sagt før er det ikke imponerende å ha 200 k på konto, slik IR ofte skryter av. Det regner jeg med flere her inne har. Jeg er langt mer imponert over CBE og deres oppussingsobjekt på 9 mill. Hvis IR, som skal kjøpe hus i sentrum av Oslo neste år, havner i samme prisklasse etter 1-2 år med blogging.. Tja, da er jeg imponert. Gjenstår å se. Jeg gleder meg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...