Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Hun ligger på 3 plass, så jeg tror ikke alle de som sa i kommentarfeltet på bloggen til Ariel at de skulle boikotte bloggen har gjort det. Ellers hadde hun vel ikke ligget på 3 plass på blogg.no listen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg skal klikke meg inn på bloggen hennes, så får jeg opp siden eksisterer ikke...... Får dere opp det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Miranda16 skrev:

Når jeg skal klikke meg inn på bloggen hennes, så får jeg opp siden eksisterer ikke...... Får dere opp det samme?

Hele blogg.no er nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun må skryte av det? Jeg synes det er harry å skryte av hvor mye penger du har brukt. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg unner (nesten) alle å kjøpe det dei vil, uansett kva prisen er, men skjønna ikkje poenget med å flashe prisen til alle? Kva er greia med det? For å vise "all the haters"? Kva får Isabel ut av dette? Syns det er så harry. Tenk kor mykje ho har å vinne på å vere meir audmjuk og takknemleg! Off, er det håp.......

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var en av de som sa jeg skulle boikotte bloggen hennes, og det har jeg gjort! Har ikke klikket meg inn på lenge. Det ER SÅ deilig, men har henne på snap og kjenner jeg blir nysgjerrig. Godt jeg har dere i tråden ;) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, tweet skrev:

Jeg var en av de som sa jeg skulle boikotte bloggen hennes, og det har jeg gjort! Har ikke klikket meg inn på lenge. Det ER SÅ deilig, men har henne på snap og kjenner jeg blir nysgjerrig. Godt jeg har dere i tråden ;) 

Jeg boikotteet bloggen for et år siden :fnise: men ja deilig :) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering og spekulasjoner. Minner om at kommentarer og spørsmål rundt moderering skal tas på ris & ros eller på PM.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
1 time siden, tweet skrev:

Da er vi to 😊 Jeg skal aldri gi henne klikk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Rosenrød skrev:

Er hun i Tyrkia for å operere nå?

Hun har ikke bekreftet dette. Hun sier i sitt siste innlegg at hun er i Istanbul, noe "de fleste forbinder det med inngrep, noe som forsåvidt er forståelig." Hun sier videre at hun ikke orker å svare på eller prate om hvorfor hun er der enda.

Hentet info fra dette blogginnlegget: http://sraad.blogg.no/1477588393_jeg_er_ikke_klar.html#comment

Endret av Arabella3
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Arabella3 skrev:

Hun har ikke bekreftet dette. Hun sier i sitt siste innlegg at hun er i Istanbul, noe "de fleste forbinder det med inngrep, noe som forsåvidt er forståelig." Hun sier videre at hun ikke orker å svare på eller prate om hvorfor hun er der enda.

Hentet info fra dette blogginnlegget: http://sraad.blogg.no/1477588393_jeg_er_ikke_klar.html#comment

Hun har lagt ut bilder fra en sykehusseng på snapchat nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, linkan skrev:

Hun har lagt ut bilder fra en sykehusseng på snapchat nå. 

Men er det bilder fra nå eller de forrige operasjonene? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger i hvert fall veldig opp til spekulasjoner selv. Hun kunne jo bare latt være å si noe som helst, så hadde vi bare trodd hun var på ferie, for det er hun jo ofte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 minutter siden, Arabella3 skrev:

Hun legger i hvert fall veldig opp til spekulasjoner selv. Hun kunne jo bare latt være å si noe som helst, så hadde vi bare trodd hun var på ferie, for det er hun jo ofte. 

Legger hun ikke opp til spekulasjoner, så blir ikke folk nysgjerrig og klikker seg inn på bloggen. Hun har brukt denne operasjonen som clickbait LENGE nå. Så er hun liksom lei folk maser om det? Ja jøss :roll: Hun legger jo opp til spekulasjoner selv

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...