Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, mjauritz skrev:

Det var Martine som fjernet blokkeringen og ba Isabel om å få seg et liv, så det var ikke sånn at Isabel tok kontakt for å si unnskyld. Martine ble fornærmet, og har sikkert fått passe nok. I tillegg til den ekstremt drøye kommentaren om mora til Martine i kommentarfeltet til Sraad som Sraad godkjente - og hun har på sånn at hun må godkjenne før det blir publisert, så hun leste gjennom den og tenkte at ja den passer seg på bloggen min. 

Martine har ingen grunn til å være snill mot Isabel, og hun må ikke godta unnskyldningen. Martine har fått nok, og det har hun full rett til, uten at hun skal henges ut som en bitch av den grunn. 

Man ser i hele loggen at Isabel sier det hun gjør med vilje for å provosere Martine til å si noe stygt så hun kan legge det ut, og det fikk hun til. Hun er en utspekulert slange.

Ja, kanskje det. Men hadde jeg vært Martine hadde jeg ikke vært interessert i mer drama og derfor bare svart på første melding og skrevet type "Setter pris på at du har tenk over situasjonen og sier unnskyld." Da kunne hun kanskje ha endt hele greia. Med én melding. Selv trenger hun ikke å tilgi eller mislike Isabel noe mindre - å bekjenne en unnskyldning trenger ikke å bety noe mer enn at man er moden nok til å håndtere noe uten å lage drama . Men hun valgte å svare et forsøkt på å si unnskyld med "Skaff deg ett liv. For alle sin skyld!". 

Selv er jeg ikke noe fan av Isabel Raad, men hadde jeg kjent en person som lagde så mye drama hadde jeg sørget for å minske risikoen for at hun kunne lage enda mer drama. Ved å svare slik som Marianne gjorde ga hun Isabel enda mer drama-påfyll  og en unnskyldning til å fortsette tullet sitt ved å legge ut loggen som et "bevis" på hvor frekk Marianne er. Fanskaren hennes sluker det jo rått. 

Edit: Så ikke at det var Marianne som begynte samtalen med å skrive "kan du gjøre meg en tjeneste"- skaff deg et liv. For alle sin skyld. Jeg trodde det siste var svaret på unnskyldningen. Da er jeg med :P Misforstod hele samtaleloggen. 

Endret av Rakelmaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, johma92 skrev:

Martine**** ☺️

Ingen Marianne innblanda 🙊

haha, godt det er fredag! Mente så klart Martine. Vet ikke helt hvor jeg fikk Marianne fra. Vet jo egentlig hva hun heter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rakelmaki skrev:

haha, godt det er fredag! Mente så klart Martine. Vet ikke helt hvor jeg fikk Marianne fra. Vet jo egentlig hva hun heter :fnise:

Haha, skjønte jo heldigvis hvem du mente da, er lov til å tulle litt nå som det er helg 🙊☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har broren til Pierre lagt ut bilde av Pierre på insta og skrevet "bästa personen jag vet och de mest värdefulla jag har" og lagt med link til YouTube-videoen. Det må jo bety at han er enig i innholdet. Det overrasker meg veldig. Han har fortsatt kjærestebilder av Ariel på profilen sin. Hm.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart, ryktespredninger, hetsende utsagn og sitater fra sosiale medier samt svar.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det alltid kommer til å plage Isabel at Martine "var der" før henne, og jeg tror at det er grunnen til at Isabel alltid må bevise på blogg, snap og insta hvor bra hun har det med Pierre.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Andrea89 skrev:

Jeg tror det alltid kommer til å plage Isabel at Martine "var der" før henne, og jeg tror at det er grunnen til at Isabel alltid må bevise på blogg, snap og insta hvor bra hun har det med Pierre.

Ja, men hun prøver å bevise for alle at Pierre var hennes først og Martine stjal han fra henne inne på PH. Blir for dumt "han var MIN først!!" 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Rose11 skrev:

Isabel ligger fortsatt på 3 plass på blogg.no. :dry:

Det er nok pga alle fjortisene som ikke vet bedre...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW!

Isabel har gått ned fra 31 k følgere til 23k følgere på blogglista nå! Altså gått ned 7-8k på under ei uke. Tror ho er på rundt 18 tusen om noen dager.

Endret av Sofiegj
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikker meg inn hver dag på de bloggene jeg vil støtte. For eksempel Trines matblogg og Det søte liv. Tenker det gir litt motvekt til de jeg ikke liker så godt...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hubbabubba2014

"Ville heller kjøpt meg 3 Chanelvesker"...... Ja, og sikkert betalt sykehusregningen din selv hvis du blir innlagt også da eller, Isabel? 

Ikke den skarpeste kniven i skuffen gitt...... 🙄🏳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh la hun virkelig ut at Pierre sitter å stryker og dasker hennes nakne rumpe/underlivet på snap :ohmy: Det hadde hun virkelig ikke trengt å legge ut. Greit nok at hun filmer ovenfra slik at man ikke ser private deler, men alle skjønner jo hva som skjer når hun ligger på siden med føttene i fanget til Pierre og er naken på underkroppen og han er intenst konsentrert om underlivet hennes.. what. Har hun ikke unge følgere å ta litt hensyn til :ph34r: haha, to much information. 

Endret av Rakelmaki
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hubbabubba2014
1 minutt siden, Rakelmaki skrev:

Åhh la hun virkelig ut at Pierre sitter å stryker og dasker hennes nakne rumpe/underlivet på snap :ohmy: Det hadde hun virkelig ikke trengt å legge ut. Greit nok at hun filmer ovenfra slik at man ikke ser private deler, men alle skjønner jo hva som skjer.. what. 

Ikke overrasket da hun liker å fortelle på bloggen om sexlivet deres... Det er noe fjortiser gjør når de er stolte over å ha debutert 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hubbabubba2014 skrev:

Ikke overrasket da hun liker å fortelle på bloggen om sexlivet deres... Det er noe fjortiser gjør når de er stolte over å ha debutert 🙄

Er jo ikke vanskelig å lagre disse filmene og legge de ut. Koselig å ha slikt offentlig når man har vokst opp og får skjønne på den harde måten hvorfor man ikke bør legge ut slike ting. Er jo mange rare mennesker der ute. Men det gjør vel ingenting, hun skal vel være i show business bransjen resten av livet. Som alle andre før henne også trodde de skulle.:plystre:

Er veldig nyskjerrig på hennes neste operasjon. Hun skrev at neste operasjon skjer snart og hun straks skal reise til Tyrkia med en venninne. Hun er glad for at denne venninnen er med å støtter henne. Så regner med at det er snakk om operasjonstur til Tyrkia. Skjønner bare ikke hva mer hun kan operere nå. Om det ikke er å fjerne/rette på noe hun allerede har fått utført.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...