Gå til innhold

Isabel Raad

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, MintyBreeze skrev:

Er det noen som vet hva som har blitt sagt på Snapchat sv Isabell? Har ikke fått med meg hva som har skjedd.. 

Isabel drev å snappet av at hun og Pierre så på paradise. Så filma hun sid fra istid og så filma hun på ansiktet til Martine, og så hånlo de av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, fannyfab skrev:

Isabel drev å snappet av at hun og Pierre så på paradise. Så filma hun sid fra istid og så filma hun på ansiktet til Martine, og så hånlo de av det.

Ååå nei..... Hvorfor....

Skrevet
43 minutter siden, MintyBreeze skrev:

Ååå nei..... Hvorfor....

Fordi de er barnslige 

• Liker 1
Skrevet

Må legge til at jeg nesten blir letta når jeg leser kommentarfeltet til Ariel. Ja, mye er skikkelig drøyt, men at så mange mener at Sraad er på villspor og ikke fortjener plassen sin er godt å vite. Blir jo nesten bekymret for at for mange ser opp til henne! 

Godt å vite at de fleste leser fordi det rett og slett er ekkel underholdning, og at de faktisk ikke ser opp til denne jentungen. Bare dumt det skaper cash i kassa for henne, men den bobla sprekker nok snart :) 

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært så deilig om hun daler nedover og nedover på lista,  og ikke klarer å komme seg opp igjen. Hun ligger fortsatt på 6 plass på blogglisten. Please slutt å klikk dere inn på bloggen!! 

• Liker 8
Skrevet

Ikke et eneste klikk mer fra meg. Enig med @mjauritz, det er bare ekkel underholdning, og det kan jeg fint klare meg uten.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har Hun nå gjort sin Instagram privat 😄 ?

Skrevet

Hun Isabel går bare oppover på blogglista. Gått opp fra 6 til 3, så vet ikke jeg.

Skrevet
1 time siden, Sofiegj skrev:

Hun Isabel går bare oppover på blogglista. Gått opp fra 6 til 3, så vet ikke jeg.

Synes det er veldig rart siden så mange sier de skal boikotte bloggen. 

Skrevet

Nytt innlegg fra Ariel med meldinger Isabel har sendt henne om at D har vært utro. 

Skrevet

Men hvorfor skjule navnet til personen som har sendt meldingene? 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Amethyst skrev:

Det er vel Isabel?

Skrevet

Forresten synes det er rart hun Isabel er helt oppe på 3 plass selv etter det som har skjedd. Kjøper ho clickbaits også?

Skrevet
32 minutter siden, Amethyst skrev:

Lurer jeg også på. Tror det hadde hjulpet hvis hun ikke skjulte det, da hadde det ikke vært noe tvil hvertfall!

• Liker 1
Skrevet

Dere kan sutre så mye dere vil på dama, men faktum er at hun er nummer 3. Nesten så ho tar igjen Sophie Elise.

Skrevet
51 minutter siden, Sofiegj skrev:

Det er vel Isabel?

Ariel svarer i kommentarfeltet at hun bryter loven hvis hun legger ut med navn. I innlegget skriver hun jo også at hun har valgt å legge ut meldingene etter å ha snakket med flere advokater. Jeg tolker det som at hun har forhørt seg med advokater rundt hvor mye hun kan legge ut om Isabel, og legger ut det hun kan innenfor lovverket. 

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, omtale av kropp, omtale av tredjepart, screenshots fra sosiale medier, og samtlige svar til dette.

Grunnet gjentatte ryddinger stenges tråden.

Kragebein, mod

• Liker 2
Skrevet

Siden den gamle ble stengt, så lager jeg en ny en :) 

Sjekk IG profilen til Ariel. Der ser dere hva Isabel har sagt til henne :ohmy:

• Liker 5
Skrevet

Takk! Endelig. Ville fortelle om instagram jeg og. Ariel har lagt ut samme på bloggen, men sensurert navnet, så var mange som ikke trodde henne, men er bare å se på instahram 😏

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...