Gå til innhold

Isabel Raad

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det høres meget usannsynlig ut at moren til Martine skulle ha løpt inn på Narvesen og ropt at Pierre var narkis og Isabel var fæl. Hvis dette i det hele tatt har skjedd, så er det jo sikkert bare en eller annen full tulling som later som hun er moren til Martine. Hvis det etter all usannsynlig faktisk er moren hennes, så har hun jo et stort rusproblem. Ingen normale mennesker i den alderen oppfører seg sånn, og da er det i så fall mobbing av et menneske som sliter. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

At Nettavisen ønsket å ha henne i stallen er for meg et stort spørsmålstegn. Hadde jeg oppført meg slikt som Isabel på min arbeidsplass så hadde jeg vært på kontoret til sjefene mine hver uke. Følger de med? Å godkjenne denne kommentaren om moren til Martine er verre enn SID-sammenligningen for nå drar hun inn uskyldige personer. Bare løgn og spill for galleriet at hun unnskylder sine handlinger som hun gjorde på Snapchat for denne jenta er så bitter på Martine og klarer tydeligvis ikke å svelge faktumet at Pierre og Martine var sammen. Det eneste Isabel sikkert er lei seg for et at hun ble tatt med buksene nede ift snapchat uthengingen av Martine. Sendte mail igjen med "screenshot" av kommentar, for synes dette er så trist og urettferdig handling av Isabel. Ingen i familien har bedt om å bli dratt inn i dette.

Endret av gjestgitt
  • Liker 4
Skrevet
8 timer siden, fannyfab skrev:

Hvordan innlegg er det hets fra moren til Martine? Vil gjerne se haha

Det nyeste som omhandler Snap.

Skrevet
11 timer siden, Arabella3 skrev:

Så drar hun opp igjen det eldgamle temaet "barn" - som hun ikke skal ha før hun er 40 altså 😉 Allikevel drar hun opp dette temaet hver uke. Tror ikke det er normalt å tenke på og snakke så mye om barn hvis du ikke har lyst på. 

Hun begynner vel å miste lesere og gjør alt for at folk skal klikke seg inn på bloggen hennes. Selv om barn clickbaitene er veldig oppbrukt. 

• Liker 1
Skrevet

Hun har gjort om instakontoen til privat ... Det kommer hun til å tape på. Bra.

Skrevet
14 minutter siden, medeus skrev:

Hun har gjort om instakontoen til privat ... Det kommer hun til å tape på. Bra.

Hun tror kanskje det er et smart trekk av henne. Jeg tror ikke det. 

Skrevet

Ariel har nå skrevet i kommentarfeltet at hun skal forklare hele beefen mellom henne/Isabel i et innlegg, så snart får vi vel vite hele sannheten 

• Liker 4
Gjest jesse james
Skrevet (endret)

Hmm, ser på insta at Martine og Ariel er venner. Derfor de ikke kommer overens ? 

Endret av jesse james
Gjest Onbothsides
Skrevet

Hvor mange ganger har hun skrevet at nå skal hun i et spennende møte, bare veeeeeent til hun forteller?  Noen som gidder å telle?  Det går fortere å telle de gangene hun virkelig _har_ noen fortelle, det en Null ganger😊 Det kommer aldri noe ut av disse spennende møtene, men de er kanskje med...ingen? 

Skrevet
1 minutt siden, Onbothsides skrev:

Hvor mange ganger har hun skrevet at nå skal hun i et spennende møte, bare veeeeeent til hun forteller?  Noen som gidder å telle?  Det går fortere å telle de gangene hun virkelig _har_ noen fortelle, det en Null ganger😊 Det kommer aldri noe ut av disse spennende møtene, men de er kanskje med...ingen? 

Ja, hva er greia med disse møtene vi aldri hører noe mer om 😅 Kanskje hun stadig er et interesseobjekt som skuffer på møter slik at det ikke blir noe mer? Hva skjedde forresten med modellkontrakten?

• Liker 6
Gjest Onbothsides
Skrevet
Akkurat nå, Arabella3 skrev:

Ja, hva er greia med disse møtene vi aldri hører noe mer om 😅 Kanskje hun stadig er et interesseobjekt som skuffer på møter slik at det ikke blir noe mer? Hva skjedde forresten med modellkontrakten?

Ja helt sikkert noe slikt, det bare skjer ikke. Det blir ingenting av noe. Hun har hatt 3 minutter på TV nå å snakka om haters-og dumma det bare meir ut syns jeg. 

Isabel, si 3 ting du har prestert siden 1. januar? Da mener jeg ikke noe som går på nye bryn, kjøpe klær, fikse hår, reise eller spille inn hjemmevideo. 

Ikke det nei. Nei sant. 

Skrevet
19 minutter siden, Onbothsides skrev:

Hun må jo prøve å være spennende og interessant. Hun har et ekstremt kjedelig liv :Gjesp: 

Skrevet
1 time siden, Sparks skrev:

Ariel har nå skrevet i kommentarfeltet at hun skal forklare hele beefen mellom henne/Isabel i et innlegg, så snart får vi vel vite hele sannheten 

Hvor finner jeg Ariels kommentar?

Skrevet
Akkurat nå, fannyfab skrev:

Hvor finner jeg Ariels kommentar?

Her: http://arielsoylandos.blogg.no/1476703480_17102016.html

Hei du! Kan du utdype hva som egentlig er greia mellom deg og Isabell? Tror mange av både dine og hennes lesere føler seg litt i mørket når vi bare får høre dramaet som skjer nå i ettertid. Skjønner at dette med Martine ble vanskelig, men snakket du og Isabell noen gang om det sånn ordentlig uten krangling? Hva mener hun med at du skapte så mye drama? Hadde vært fint å få vite litt konstruktiv bakgrunnsinfo om denne greia, så vi skjønner litt mer. Det virker så rart at to voksne jenter som attpåtil er "svigerinner" ikke kan klare å ha en nogenlunde grei tone seg i mellom? Klem :)

Ariel sitt svar:  Heidi: jeg kommer til å fortelle alt jeg kan fortelle :-) klem!

Skrevet
Akkurat nå, Sparks skrev:

Her: http://arielsoylandos.blogg.no/1476703480_17102016.html

Hei du! Kan du utdype hva som egentlig er greia mellom deg og Isabell? Tror mange av både dine og hennes lesere føler seg litt i mørket når vi bare får høre dramaet som skjer nå i ettertid. Skjønner at dette med Martine ble vanskelig, men snakket du og Isabell noen gang om det sånn ordentlig uten krangling? Hva mener hun med at du skapte så mye drama? Hadde vært fint å få vite litt konstruktiv bakgrunnsinfo om denne greia, så vi skjønner litt mer. Det virker så rart at to voksne jenter som attpåtil er "svigerinner" ikke kan klare å ha en nogenlunde grei tone seg i mellom? Klem :)

Ariel sitt svar:  Heidi: jeg kommer til å fortelle alt jeg kan fortelle :-) klem!

hahah, cant wait!

• Liker 2
Gjest Onbothsides
Skrevet

Og nå; nok en clickbait som garantert handler om noe helt annet enn overskriften sier. Klikker ikke nei. 

Dama er så forutsigbar at man jo det er clickbait , HiN er til å bli sprø av-latterlig som få. Føler meg som 14 år igjen, så irriterende er hun

Skrevet

Jeg er dum nok til å klikke meg inn, men da trenger ingen andre å gjøre det 😉 Har henne ikke på snap, så vet ikke hva som stod,men overskriften på bloggen sier i hvert fall at hun savner sitt gamle utseende. Så er det bare snakk om håret. Hun savner svart hår nå,og har aldri følt seg så pen som da hun hadde det. Så da blir det svart hår igjen. 

• Liker 4
Gjest Onbothsides
Skrevet
2 minutter siden, Arabella3 skrev:

Jeg er dum nok til å klikke meg inn, men da trenger ingen andre å gjøre det 😉 Har henne ikke på snap, så vet ikke hva som stod,men overskriften på bloggen sier i hvert fall at hun savner sitt gamle utseende. Så er det bare snakk om håret. Hun savner svart hår nå,og har aldri følt seg så pen som da hun hadde det. Så da blir det svart hår igjen. 

Hahaha, visste det :) De er så desperate. 

Skrevet
25 minutter siden, Arabella3 skrev:

Wow. Virkelig spennende :rolleyes: 

Skrevet

Er det noen som vet hva som har blitt sagt på Snapchat sv Isabell? Har ikke fått med meg hva som har skjedd.. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...