Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Gjest jesse james

Hun sa i går på snap at de betaler 18.000 i husleie. Men de skal ikke kjøpe noe før neste år, for de vil spare mest mulig i ek først. 

For 18.000kr i mnd i leie (når man kan kjøpe, noe hun påstår men jeg ikke tror på) er jo ikke bortkastet?!. 

Hun kan umulig dra inn 100.000. Hver mnd. Og de har jo et vanvittig forbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, CherryBlossom90 skrev:

Veldig enig med deg altså. Når hun holder på som hun gjør, så er det jo ikke rart hun får kritikk da! Hun blir mobbet av media folk? Tror ikke det du. Hun blir mobbet av andre bloggere? Tror ikke det du! Innleggene Kristin, Linnea og andre kom med var på sin plass. Hva forventer hun egentlig?  Hun er faktisk ikke helt uskyldig hun heller da. Var det ikke ho som tok bilde av en hun møtte på byen og la ut på Instagram? Hvor hun kalte henne for helt psyco og hun må dere alle holde dere unna??

Hvorfor bruker hun ordet mobbing? Å kritisere er ikke det samme som å mobbe. Å parodiere noen, så lenge det gjøres smakfullt, er heller ikke å mobbe.

De som misbruker mobbebegrepet ser jeg rett og slett på som drama queens/kings. Jeg blir oppgitt av alle bloggerne som føler seg "mobbet" av andre, som stiller seg kritiske til innholdet i bloggene.

Nå det er sagt, kan det hende at det foregår mer styggedom enn det vi ser rundt omkring. Det kan komme kommentarer som både er truende og andre ting, som ikke vises på bloggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monky skrev:

Hvorfor kan ikke du gjøre det selv?!:sjenert:

Leser ikke bloggen, følger vare sporadisk med her :) og hvis noen som allerede har gitt henne klikk så skader det ikke å gå inn igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jesse james skrev:

Hun sa i går på snap at de betaler 18.000 i husleie. Men de skal ikke kjøpe noe før neste år, for de vil spare mest mulig i ek først. 

For 18.000kr i mnd i leie (når man kan kjøpe, noe hun påstår men jeg ikke tror på) er jo ikke bortkastet?!. 

Hun kan umulig dra inn 100.000. Hver mnd. Og de har jo et vanvittig forbruk.

Jeg tror det faktisk ligger i at de ikke har råd til å kjøpe :)

Jeg tror ikke banken vil gi et så stort lån! Selv om hun klarer å betjene det per dags dato, så er det vel ingen som ser hun ruge på topplisten om 3 år? Jeg mener, ikke engang Anna Rasmussen har hus til 10 mill, og jeg vil anta hun håver inn mer enn Sraad. 

Jeg tror hun bare er en døgnflue. Jeg tror ingen seriøse banker vil gi hun et lån for jobben er jo ikke sikker i det hele tatt. Det er ikke BARE egenkapitalen som teller, og for et hus på 10mill trenger de jo 1,5mill bare i egenkapital. Særlig at de har det når hele dagen deres går til å bruke penger! Det er alt de gjør hele dagen!
Hun har allerede mistet ca 50% av leserne sine (siden hvordan det var i starten) og det er vel begrenset hvor mye folk gidder å lese om Nelly, clickbaits og tulledrama. Man føler seg lurt hver gang av henne, for hun later som det er SÅ BIG DEAL, men enten er det ingenting eller så er det noe hun ikke kan fortelle om. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james
1 time siden, mjauritz skrev:

Jeg tror det faktisk ligger i at de ikke har råd til å kjøpe :)

Jeg tror ikke banken vil gi et så stort lån! Selv om hun klarer å betjene det per dags dato, så er det vel ingen som ser hun ruge på topplisten om 3 år? Jeg mener, ikke engang Anna Rasmussen har hus til 10 mill, og jeg vil anta hun håver inn mer enn Sraad. 

Jeg tror hun bare er en døgnflue. Jeg tror ingen seriøse banker vil gi hun et lån for jobben er jo ikke sikker i det hele tatt. Det er ikke BARE egenkapitalen som teller, og for et hus på 10mill trenger de jo 1,5mill bare i egenkapital. Særlig at de har det når hele dagen deres går til å bruke penger! Det er alt de gjør hele dagen!
Hun har allerede mistet ca 50% av leserne sine (siden hvordan det var i starten) og det er vel begrenset hvor mye folk gidder å lese om Nelly, clickbaits og tulledrama. Man føler seg lurt hver gang av henne, for hun later som det er SÅ BIG DEAL, men enten er det ingenting eller så er det noe hun ikke kan fortelle om. 

Ening! :)  mindre og mindre kjøper det hun selger (les hennes versjon av sannheten)  Hun må jo tro folk er idioter.  Det veste er hvordan hun rakker ned på andre, og setter seg selv på en høy hest. :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jesse james skrev:

Ening! :)  mindre og mindre kjøper det hun selger (les hennes versjon av sannheten)  Hun må jo tro folk er idioter.  Det veste er hvordan hun rakker ned på andre, og setter seg selv på en høy hest. :roll: 

Tror ikke hesten er så høy akkurat. Det kan jo være en falabella-ponni...

Falabella.jpg

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til den dagen hun og Pierre skal kjøpe hus til 10 millioner :ler: 

Men det at hun drar offerkortet nok en gang, sjokkerer ikke. Tror ikke hun en gang skjønner hvorfor hun får så mye kritikk. Det er hennes egen feil. Det hele begynte i fjor da hun var stolt over ha pult på Pierre og hadde ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Selvfølgelig reagerer folk på den arrogante "jeg er bedre enn alle andre" holdningen. Hun skryter av hvor "rik" hun er, hun er frekk, diva, rakker ned på andre,  null selvinnsikt, gjør ting kun for å sjokkere, snakler åpent om hennes sex liv med Pierre,  legger ut bilder på bloggen hvor hun sier "denne dagen pulte jeg Pierre for første gang"  kun for å irritere Martine, tror alle er bitter og misunnelig på henne, henger ut uskyldige folk, bruker latterlig mye penger på svada osv. Å hun skjønner ikke hvorfor folk reagerer og gir henne kritikk? Nei, det er jo ikke kritikk folk kommer med. Det re ren mobbing og hetsing. Vi er jo bare misunnelig må da vite :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CherryBlossom90 skrev:

Yikes! Den toppen hun har på seg på siste bildet på IG. Tacky. Puppene henger jo ut av toppen. 

:ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så lei at jeg slettet henne på snap for noen mnd siden, da jeg ble så irritert over klickbates hun la ut der. Og dermed slutta jeg også å lese bloggen, glemte henne helt. Det står jo aldri om henne noe sted. Befriende å slutte å irritere meg:P 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig dauer av alle clickbaitene hun legger ut  :daane: Jeg pleier å sjekke Instagram kontoen hennes. Bare for å se alle de dumme clickbaitene hennes. Må være ufattelig slitsomt når hun må komme med nye hele tiden. For mange er jo brukt opp for lengst. At folk enda biter på er et mysteriumfor meg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

At hun aldri blir lei av å poste bilder av seg selv... :daane:

Hun er som Kim Kardashian. Tar sikkert 100 selfies hver dag.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SuperSonic
Den 20. september 2016 at 19.07, LeilaS skrev:

Hun er som Kim Kardashian. Tar sikkert 100 selfies hver dag.

Tja. KK tar 600 på en dag når hun har ferie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal vist være med på "typen til " med Leo på nrk. Sto på bloggen at de hadde vært hjemme hos henne å filmet, å at det skulle sendes allerede i slutten av denne måneden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, candykiss skrev:

Hun skal vist være med på "typen til " med Leo på nrk. Sto på bloggen at de hadde vært hjemme hos henne å filmet, å at det skulle sendes allerede i slutten av denne måneden

Hva går programmet ut på egentlig?  Skulle hun være typen til Leo for en dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...