Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei disse bimboene som ser på dyr som pynt og statussymboler! SE er et bra eksempel. Vil ha hund, får seg hund, deler noen bilder en sjelden gang,reiser og fester hele tiden mens hunden er i "hundebarnehage" eller plassert hos venner etc. Dyr passer ikke inn i livene til disse menneskene...

Endret av elisaday
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, elisaday skrev:

Jeg er så lei disse bimboene som ser på dyr som pynt og statussymboler! SE er et bra eksempel. Vil ha hund, får seg hund, deler noen bilder en sjelden gang,reiser og fester hele tiden mens hunden er i "hundebarnehage" eller plassert hos venner etc. Dyr passer ikke inn i livene til disse menneskene...

SE har jo levert en hund og to katter til foreldrene fordi hun hadde ikke tid til å ha de. 

Lurer jo på hvorfor de skal skaffe seg hund? Vet de hvor mye arbeid en hund krever eller? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

SE har jo levert en hund og to katter til foreldrene fordi hun hadde ikke tid til å ha de. 

Lurer jo på hvorfor de skal skaffe seg hund? Vet de hvor mye arbeid en hund krever eller? 

Jeg tror de vil ha en hund fordi det er "kult". De aner nok ikke hva det innebærer å ha ansvar for andre enn seg selv, og man ser jo hvor mye ansvarsfølelse disse to har...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, elisaday skrev:

Jeg tror de vil ha en hund fordi det er "kult". De aner nok ikke hva det innebærer å ha ansvar for andre enn seg selv, og man ser jo hvor mye ansvarsfølelse disse to har...

Huff ja. Lykke til sier jeg. Tror de kommer til å angre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabel sier bloggere og media folk har mobbet henne over lang tid. Hvilken bloggere er det som har mobbet henne? Jeg ser nesten aldri saker om Isabel i media,  så hva mener hun med at de har mobbet henne i lang tid? 

Mobbing er et sterkt ord, men Isabel ser på all kritikk som hets og mobbing. Innlegget Kristin hadde om Isabel  (det sto ikke navn, men alle skjønte det var snakk om Isabel) og det var helt spot on. Det var IKKE mobbing!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart å hevde at det begynner å bli vanskelig å «scrolle på internett» uten å finne mobbing og kritikk av seg selv... Jeg bruker mye tid på internett hver dag, og har til gode å tenke «jøss, i dag har det vært skrevet mye om Isabel Raad i alle medier». Det er kun når jeg oppsøker hennes blogg eller rampelyset her på forumet at jeg finner noe om henne...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Pinto2013 skrev:

Syns det er rart å hevde at det begynner å bli vanskelig å «scrolle på internett» uten å finne mobbing og kritikk av seg selv... Jeg bruker mye tid på internett hver dag, og har til gode å tenke «jøss, i dag har det vært skrevet mye om Isabel Raad i alle medier». Det er kun når jeg oppsøker hennes blogg eller rampelyset her på forumet at jeg finner noe om henne...

Nettopp. Synes det var så rart hun mente hun følte seg mobbet av media når hun nesten aldri er i media. Synes hun overdriver. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun mener KG? 

Det står jo mye skrevet om henne her og enkelte kommentarer om kroppen hennes syns jeg er drøye. 

Hun er allerede misfornøyd med hvordan kroppen hennes er skapt, og at folk diskuterer utseende hennes hjelper nok ikke på. Det har vel også noe med at hun ikke lenger ligger så høyt på blogglisten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun føler kanskje det er mobbing at det blir skrevet så lite om henne i media i motsetning til andre bloggere? :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes inntekt handler jo i hovedsak om å fremme nettsider som hun kan knytte annonselenker til. Jeg lo litt av siste innlegg der hun skriver at hun er kjempeinteressert i interiør men aldri finner noe i butikker. Med det veldet av interiørbutikker som finnes så er dette bare tull, men det handler jo om at hun ikke får inntekter av det hun evt viser frem på bloggen som hun har kjøpt i butikk. Produktene er jomofte de samme. Det er nettsider som gjelder. I dag presentert som en venninnetjeneste slik at de kjære leserne skal få rabatter. Smart av henne å lenke til store nettbutikker som nelly, ellos ol.  Hun reklamerer for en ny nettside også der man kan finne rabatter, så her er det inntjeningsmuligheter bak hver en busk. 

http://sraad.blogg.no/1473516553_rabattkoder_til_alle_.html

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, The Silence skrev:

Hun føler kanskje det er mobbing at det blir skrevet så lite om henne i media i motsetning til andre bloggere? :fnise:

Gud vet hva hun mener. Kan være hun mener KG, men hvorfor sier hun bloggere og media da? KG er vel ikke media? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
2 timer siden, LeilaS skrev:

Nettopp. Synes det var så rart hun mente hun følte seg mobbet av media når hun nesten aldri er i media. Synes hun overdriver. 

Hun er så kjedelig så de orker ikke bry seg engang. Hadde ikke visst om henne hadde det ikke vært for kg. Og tror ikke bare det gjelder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får krampe av henne!

Det er jo hun som lager styr og er frekk mot andre bloggere! Hun tror alle innlegg andre skriver er rettet mot henne. Hun har jo gått ut mot Sophie Elise, Kristin, Ariel og Kristina! I tillegg har hun også lagt ut mot Martine, Mads Hansen, VgTv, Bloggerne, en 14 åring som kommenterte OG en bruker på KG som møtte hun på byen!

Hvis hun mangler ting å skrive om å går hun jo til angrep på andre for å få klikk!

At hun drar offerkortet her er så kvalmt! Jeg er nesten helt fan av Martine Sjøhaug som har klart å heve seg over alt og ikke kommentert tilbake hver gang Isabel begynner om hvordan hun hadde Pierre "først". Hun bruker enda saken med Martine som clickbait og det er helt kvalmt! 

Og hva forventer hun da?! Hun skriver ting som er helt oppsiktsvekkende og som  kritiseres! Med det mener jeg alle innleggene som fronter plastisk kirurgi, overforbruk, utroskap, og hele pakken med hvor jævla selvsentrert hun er! Hvis hun ikke takler kritikken så må hun enten endre på livsstilen og holdningene sine eller legge ned bloggen!

All kritikk mot Isabel syntes jeg er på sin plass! Hun bidrar ikke med noe for noen og bloggen burde virkelig legges ned!

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke noen komenterte å spørre henne da..? "Hvilke medier snakker du om? Jeg (og flere) leser aldri om deg på noen medier. Så hva mener du?" 🤔 :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med deg altså. Når hun holder på som hun gjør, så er det jo ikke rart hun får kritikk da! Hun blir mobbet av media folk? Tror ikke det du. Hun blir mobbet av andre bloggere? Tror ikke det du! Innleggene Kristin, Linnea og andre kom med var på sin plass. Hva forventer hun egentlig?  Hun er faktisk ikke helt uskyldig hun heller da. Var det ikke ho som tok bilde av en hun møtte på byen og la ut på Instagram? Hvor hun kalte henne for helt psyco og hun må dere alle holde dere unna??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, frksølekopp skrev:

Kan ikke noen komenterte å spørre henne da..? "Hvilke medier snakker du om? Jeg (og flere) leser aldri om deg på noen medier. Så hva mener du?" 🤔 :fnise:

Frister veldig faktisk :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, frksølekopp skrev:

Hvorfor kan ikke du gjøre det selv?!:sjenert:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...