Sailor Skrevet 9. september 2016 #861 Skrevet 9. september 2016 32 minutter siden, Honey Dew skrev: Pr idag ligger hun fremdeles på 4. plass på Topplisten Hun er på fjerde plass på blogg.no på Blogglisten er hun på åttende plass. 1
mufi Skrevet 9. september 2016 #863 Skrevet 9. september 2016 Instagram: vår familie på 2 skal bli 3! Er det clickbait eller er hun gravid? Noen som vet? Er ikke overrasket om det bare er for å klatre på lista. Men. Teksten på Instagram... Kan den være så villedende?
Hattivatti Skrevet 9. september 2016 #864 Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, mufi skrev: Instagram: vår familie på 2 skal bli 3! Er det clickbait eller er hun gravid? Noen som vet? Er ikke overrasket om det bare er for å klatre på lista. Men. Teksten på Instagram... Kan den være så villedende? Hun passer på en hund så jeg tipper at overskriften bunner ut i det.... 16
Gjest Onbothsides Skrevet 9. september 2016 #865 Skrevet 9. september 2016 Kjære Gud, la Isabels clickbait ha dårlig uttelling. Hun skryter sånn av at alle elsker denne bloggen og vil lese om alt dette kjedelige hun skriver så håper hun kan få en oppvekker på hva folk bryr seg om. Det er forskjell på å skrive om en rolig normal hverdag og å skrive om en innholdsløs og tom hverdag. Jeg er sikker på st denne jenta får seg en liten støkk den dagen hun treffer jorden igjen, og det er bedre for henne om det skjer snart enn om det ikke skjer før hun mister totalt fotfeste
Lollipops Skrevet 9. september 2016 #866 Skrevet 9. september 2016 Det innlegget om at de nå skal bli en familie på tre handler om at de skal få hund. Herregud, blir helt matt. Og selvfølgelig skal de ha Pomeranian, da, helst så liten og søt som bare overhode mulig. 8
Sandin Skrevet 9. september 2016 #867 Skrevet 9. september 2016 Ingen seriøs oppdretter vil selge til de. Dessverre er det nok av de useriøse. 5
CherryBlossom90 Skrevet 9. september 2016 #868 Skrevet 9. september 2016 Alt hun skriver på bloggen er drit kjedelig og bare fjas. Hvem gidder å lese det? Clickbait om hun er gravid eller ikke, er noe oppbrukt nå. Kom med noe bedre enn det i alle fall da. 4
Hattivatti Skrevet 10. september 2016 #869 Skrevet 10. september 2016 12 timer siden, Lollipops skrev: Det innlegget om at de nå skal bli en familie på tre handler om at de skal få hund. Herregud, blir helt matt. Og selvfølgelig skal de ha Pomeranian, da, helst så liten og søt som bare overhode mulig. Jeg hadde nesten rett da Kan ikke helt forstå hva de skal med hund. De reiser jo så mye hele tiden, hvor skal hunden være da? 6
Honey Dew Skrevet 10. september 2016 #870 Skrevet 10. september 2016 (endret) 13 timer siden, Lollipops skrev: Det innlegget om at de nå skal bli en familie på tre handler om at de skal få hund. Herregud, blir helt matt. Og selvfølgelig skal de ha Pomeranian, da, helst så liten og søt som bare overhode mulig. Synes synd på hunden. Bor ikke de i leilighet? De kommer til å bli upopulære blant naboene, da en pomeranian lager en masse lyd Endret 10. september 2016 av Honey Dew 5
CherryBlossom90 Skrevet 10. september 2016 #871 Skrevet 10. september 2016 (endret) 24 minutter siden, Honey Dew skrev: Synes synd på hunden. Bor ikke de i leilighet? De kommer til å bli upopulære blant naboene, da en pomeranian lager en masse lyd Nemlig. Kusina mi har en pomeranian og den bjeffer bare den ser noen bevege seg på utsiden eller hører noe. Så good kuck! Endret 10. september 2016 av CherryBlossom90 1
allesote Skrevet 10. september 2016 #872 Skrevet 10. september 2016 1 time siden, Honey Dew skrev: Synes synd på hunden. Bor ikke de i leilighet? De kommer til å bli upopulære blant naboene, da en pomeranian lager en masse lyd Er det sikkert at de får ha husdyr da? De fleste leiligheteiere tillater ikke husdyr..
Honey Dew Skrevet 10. september 2016 #873 Skrevet 10. september 2016 3 timer siden, acetosella skrev: Er det sikkert at de får ha husdyr da? De fleste leiligheteiere tillater ikke husdyr.. Regner med at de har fått grønt lys, siden de nå snakker om å skaffe seg hund
Milio Skrevet 10. september 2016 #874 Skrevet 10. september 2016 1 time siden, Honey Dew skrev: Regner med at de har fått grønt lys, siden de nå snakker om å skaffe seg hund Næ, blogginnlegget først, så et nytt om at de fikk avslag. 11
elisaday Skrevet 10. september 2016 #875 Skrevet 10. september 2016 1 minutt siden, Milio skrev: Næ, blogginnlegget først, så et nytt om at de fikk avslag. Dagens gode nyhet. 2
Honey Dew Skrevet 10. september 2016 #876 Skrevet 10. september 2016 53 minutter siden, Milio skrev: Næ, blogginnlegget først, så et nytt om at de fikk avslag. Finner ikke det innlegget
Milio Skrevet 10. september 2016 #877 Skrevet 10. september 2016 3 timer siden, elisaday skrev: Dagens gode nyhet. 2 timer siden, Honey Dew skrev: Finner ikke det innlegget Nei, kanskje dårlig forklart, men jeg mener at det kommer sikkert et innlegg. Siden det handler om clickbait er det bedre å rope ut at de skal hund før de eventuelt har sjekka om tillatelse. På den måten kan de få TO innlegg.
Honey Dew Skrevet 10. september 2016 #878 Skrevet 10. september 2016 32 minutter siden, Milio skrev: Nei, kanskje dårlig forklart, men jeg mener at det kommer sikkert et innlegg. Siden det handler om clickbait er det bedre å rope ut at de skal hund før de eventuelt har sjekka om tillatelse. På den måten kan de få TO innlegg. Vi har drevet oppdrett og jeg kan trygt si at de aldri hadde fått kjøpt hund av oss. Vi sjelegransket alle kjøperne og alle var nødt til å ha erfaring med hund, men nå passet ikke rasen vi hadde oppdrett på for førstegangseiere. Selv om vi hadde drevet oppdrett på små hunderaser, hadde jeg vært svært skeptisk til å selge til disse to... 3
amadine Skrevet 10. september 2016 #879 Skrevet 10. september 2016 57 minutter siden, Honey Dew skrev: Vi har drevet oppdrett og jeg kan trygt si at de aldri hadde fått kjøpt hund av oss. Vi sjelegransket alle kjøperne og alle var nødt til å ha erfaring med hund, men nå passet ikke rasen vi hadde oppdrett på for førstegangseiere. Selv om vi hadde drevet oppdrett på små hunderaser, hadde jeg vært svært skeptisk til å selge til disse to... Det er dessverre useriøse hundeoppdrettere som kun tenker penger. Så hund får de nok tak i uansett 😏 3
The Kitten Skrevet 10. september 2016 #880 Skrevet 10. september 2016 12 timer siden, Honey Dew skrev: Synes synd på hunden. Bor ikke de i leilighet? De kommer til å bli upopulære blant naboene, da en pomeranian lager en masse lyd Man kan vel til en viss grad trene vekk bjeffing fra hunder, men jeg har ikke særlig stor tro på at de ville lagt sjelen sin i det akkurat. 4
Anbefalte innlegg