Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, LeilaS skrev:

"HERREGUD!!!! NÅ STARTER EN NY SESONG MED PARADISE HOTEL!!!! Det starter i dag!! Les på blogen nå! HYYYYL!"

Hva er dette for en idiotisk clickbait? Noen som vet?

Så forteller hun hvordan hun er i senga. For de som er interessert da ;) 

Skulle ikke tro at hun er eldre en 14 år, når det gjelder måten å uttrykke seg på

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Honey Dew skrev:

Skulle ikke tro at hun er eldre en 14 år, når det gjelder måten å uttrykke seg på

Nei. Er ikke hun sånn 22? Blir flau! :flau: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, LeilaS skrev:

"HERREGUD!!!! NÅ STARTER EN NY SESONG MED PARADISE HOTEL!!!! Det starter i dag!! Les på blogen nå! HYYYYL!"

Hva er dette for en idiotisk clickbait? Noen som vet?

Så forteller hun hvordan hun er i senga. For de som er interessert da ;) 

Jeg fatter ikke og begriper ikke at folk kan være så dumme å lese den bloggen. Altså de andre bloggerne har jobbet seg oppover gjennom flere år. Man har blitt kjent med dem på godt og vondt, og de reklamerer ikke så jævla hver eneste sekund. Så kommer hun her og alt bloggen handler om er bloggen. Hun skriver ikke om noe spennende eller engasjerende eller fornuftig. Fatter heller ikke at nettavisen kan tillate seg å promotere en så usunn personlighet. Det samme med Sophie Elise. Altså de bidrar med andre ord til alt dette plastic fantastic hysteriet som aldri tar slutt. Men så lenge penger snakker så gir de vel blaffen i hva som skjer med dagens unge i samfunnet! Det verste med bloggen hennes er at hun virker så desperat. Hun har gjort seg selv til en " drit viktig" person. På snapp legger hun tusenvis av snap hvor det f.eks står : skal reise , les på bloggen, skal farge håret, les på bloggen, skal bæsje, les hvorfor på bloggen. Hun lever i en boble og tror hun er så ufattelig viktig at folk vil lese det. Ingen normale bloggere reklamerer så iherdig. Hadde bare innleggene vært spennende eller stilen hennes. Den er så Kim k trashy at det ikke går ann. Og alt ved dama er fake. Og hun lyver i hver eneste innlegg om at hun holder på med et eller annet prosjekt eller skal vise fram det ene og det andre, noe som aldri skjer.

hennes innlegg om hva hun hadde kjøpt fra nelly er jo bare tull. At folk kan være så dumme og tro hun handler for 50tusen kr er bare helt sykt. Selvfølgelig velger hun de dyreste plaggene på nelly og sier hun har kjøpt dem, slik at folk klikker på de og kjøper de, når hun i realiteten ikke har kjøpt et eneste plagg. Hvordan kan disse ung jentene være så dumme?? det fatter jeg bare ikke!!!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ALT du sier. Clickbaita hennes lyyyyser desperasjon lang vei. Hun nærmest roper ut folk MÅ klikke seg på bloggen. Når man klikker seg inn, så er det bare fjas alt sammen. Hvem gidder?

Siste clickbait handler vel sikkert om hun skal se en episode av PH :rolleyes: Booooring :Gjesp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Topoli skrev:

Jeg fatter ikke og begriper ikke at folk kan være så dumme å lese den bloggen. Altså de andre bloggerne har jobbet seg oppover gjennom flere år. Man har blitt kjent med dem på godt og vondt, og de reklamerer ikke så jævla hver eneste sekund. Så kommer hun her og alt bloggen handler om er bloggen. Hun skriver ikke om noe spennende eller engasjerende eller fornuftig. Fatter heller ikke at nettavisen kan tillate seg å promotere en så usunn personlighet. Det samme med Sophie Elise. Altså de bidrar med andre ord til alt dette plastic fantastic hysteriet som aldri tar slutt. Men så lenge penger snakker så gir de vel blaffen i hva som skjer med dagens unge i samfunnet! Det verste med bloggen hennes er at hun virker så desperat. Hun har gjort seg selv til en " drit viktig" person. På snapp legger hun tusenvis av snap hvor det f.eks står : skal reise , les på bloggen, skal farge håret, les på bloggen, skal bæsje, les hvorfor på bloggen. Hun lever i en boble og tror hun er så ufattelig viktig at folk vil lese det. Ingen normale bloggere reklamerer så iherdig. Hadde bare innleggene vært spennende eller stilen hennes. Den er så Kim k trashy at det ikke går ann. Og alt ved dama er fake. Og hun lyver i hver eneste innlegg om at hun holder på med et eller annet prosjekt eller skal vise fram det ene og det andre, noe som aldri skjer.

hennes innlegg om hva hun hadde kjøpt fra nelly er jo bare tull. At folk kan være så dumme og tro hun handler for 50tusen kr er bare helt sykt. Selvfølgelig velger hun de dyreste plaggene på nelly og sier hun har kjøpt dem, slik at folk klikker på de og kjøper de, når hun i realiteten ikke har kjøpt et eneste plagg. Hvordan kan disse ung jentene være så dumme?? det fatter jeg bare ikke!!!

Den boblen kommer til å sprekke noe så kolossalt. Hun burde virkelig fått seg en skikkelig utdannelse og det går fint å kombinere blogg og jobb.

Jeg blir forbannet over måten hun driver på. Andre bloggere legger virkelig en innsats i å skrive gode og fengende innlegg og har holdt på i mange år, uten å komme i nærheten av topplisten, så kommer hun og skriver kun om utseendet sitt og får alle fjortisene til å klikke seg innpå bloggen sin.

Om noen år kommer hun til å sitte der og lure på hva som skjedde, siden leserne har forsvunnet en etter en

Endret av Honey Dew
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Den boblen kommer til å sprekke noe så kolossalt. Hun burde virkelig fått seg en skikkelig utdannelse og det går fint å kombinere blogg og jobb.

Jeg blir forbannet over måten hun driver på. Andre bloggere legger virkelig en innsats i å skrive gode og fengende innlegg og har holdt på i mange år, uten å komme i nærheten av topplisten, så kommer hun og skriver kun om utseendet sitt og får alle fjortisene til å klikke seg innpå bloggen sin.

Om noen år kommer hun til å sitte der og lure på hva som skjedde, siden leserne har forsvunnet en etter en

Jeg tror dessverre hun får holde på lenge før boblen sprekker. Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun er så desperat? har hun ikke noe liv uteno??. Alt handler jo bare om at en skal klikke inn på bloggen for å lese hva hun gjør, og det verste er at hun IKKE GJØR NOE!!!!. Og når man går inn så er det så kjedlig stoff. Man får aldri essensen i noe av det hun skriver. Og det er samme innlegg om og om og om igjen. Ikke noe nytt eller noe spennende. Tror hun ikke vet helt hva hun skal gjøre eller skrive om, så hun lager desperat overskrifter og nærmest tvinger folk inn på bloggen på snap og instagram! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At hun føler for å måtte fortelle hvordan hun er i senga er vel strengt tatt siste krampetrekk fra henne. Hun har jo allerede clickbaita om utroskap og graviditet.

edit; det handler om at hun liker å sove naken og ha masse puter..

Endret av Milio
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som ødela livet til Isabel? Ble veldig nysgjerrig og vil ikke klikke meg inn på bloggen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, CherryBlossom90 skrev:

Hvem var det som ødela livet til Isabel? Ble veldig nysgjerrig og vil ikke klikke meg inn på bloggen :) 

Skumleste bare, men var visst en venninne hun hadde på ungdomsskolen som frøs henne ut pga gutten venninnen var forelsket i, var forelsket i Isabel. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Jeg har ikke lest bloggen på dagevis bare for bidra til å se hvor clickcrazy hun kan bli. Går jo ikke glipp av noe uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Wednesday, September 07, 2016 at 18.22, Lollipops skrev:

Skumleste bare, men var visst en venninne hun hadde på ungdomsskolen som frøs henne ut pga gutten venninnen var forelsket i, var forelsket i Isabel. 

Hardt liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, The Kitten skrev:

Hun har rykket ned til 9. plass på blogglisten. Så nå må hun snart finne på noe nytt.

Hun må jo gå tom for ideer snart. Jeg lurer på hva neste clickbait blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Keikolina skrev:

Lurer på hva som skjedde med hun som anmeldte henne. Hun som ble lagt ut på bloggen.

Lurer jeg å på, men slike saker blir som regel bare henlagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Keikolina skrev:

Lurer på hva som skjedde med hun som anmeldte henne. Hun som ble lagt ut på bloggen.

15 timer siden, LeilaS skrev:

Lurer jeg å på, men slike saker blir som regel bare henlagt. 

Mener hun endte med å ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, The Kitten skrev:

Hun har rykket ned til 9. plass på blogglisten. Så nå må hun snart finne på noe nytt.

Pr idag ligger hun fremdeles på 4. plass på Topplisten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...