Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

19 timer siden, tweet skrev:

Hadde jeg kunne valgt, hadde jeg pakket en sekk for henne og sendt henne ned til slummen i sør-Afrika for å jobbe. Da skulle hun fått sett hvordan den virkelige verden ser ut, når du ikke har penger nok til et helt måltid engang. Jeg hadde likt å sett hva hun hadde hatt å si om hun måtte jobbe med barn som hver dag blir mishandlet og som mest sannsynlig ikke har noe særlig til framtid. Og før noen sier det, så har jeg jobbet med og sett dette selv. 

Hun oppfører seg søren ikke som noen som har hatt det tungt i oppveksten. Hun pisser på alle med dårlig råd eller dårlig selvtillit, og det jeg får ut av å lese bloggen hennes, er at du kommer ingen vei uten penger. Og penger betyr alt! Det provoserer meg så inn i innerste granskauen hvordan de to oppfører seg. Hun tjener penger på å vise seg fram og hun bidrar ikke til en dritt godt i verden, etter min mening. Det eneste positive hun har gjort, er å samle inn penger til den greia svigermoren driver med. Jeg kan banne på at Isabel ikke gir penger til veldedighet selv utenom det. 

Er håret for flatt en dag, så er det krise og hun ser ikke uuuuut! Og uten linsene er hun blind. Jaha? Hun skulle fått møtt samboeren min som faktisk er blind, så kunne hun fått sett hvordan det faktisk er å leve uten syn. 

Nei, vet du... Den dama der er frekk, ordlegger seg forferdelig og gir unge jenter et forvridd syn på hvordan livet liksom bør være. FYSJ! 

Jeg er nysgjerrig på hvordan man oppfører seg når man har hatt det tungt i oppveksten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså jeg har klart å holde meg unna bloggen hennes for å ikke gi henne klikk ganske lenge nå, så jeg har heller ikke lest kommentarfeltet hennes på en stund. Har holdt å lese her og andre steder i media. Men jeg vil jo tro at flertallet av hennes negative kommentarer er ganske sakelige,  konstruktiv kritikk og gode spørsmål. Problemet er bare at hun ser på det som drittslenging.

Jeg er helt for for sånne programmer, folk som skriver stygge kommentarer bør måtte ta konsekvensen av det, men da håper jeg jeg at det sitter en redaksjon bak som faktisk velger ut de riktige kommentarene. Man skal ikke få et kamerateam på døra fordi man har stilt spørsmål om det stemmer at hun takket nei til bloggerene for eksempel.

Endret av superdupermeg
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Varma skrev:

Jeg er nysgjerrig på hvordan man oppfører seg når man har hatt det tungt i oppveksten? 

Jeg har hatt en tung oppvekst med mye dritt. Mobbing, far som var alkoholiker mm, men jeg oppfører meg ikke som Isabel. Jeg kjenner andre som også har hatt en tøff oppvekst, men er snille og gode mennesker. Isabel burde komme seg til psykolog ASP. Hvis hun ikke allerede går til psykolog da

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james

Alle de syke kometarene, gå inn på bloggen og se!        

At folk kan vær så frekke, gå inn og les!                                  

Sjekk ut kometarfelte!                                                      

Det blir bare mer og mer kometarer, les de!                

Pierre: leste nettop gjennom de stygge kometarene, gå inn på bloggen til Isabel og les! 

Eh, si meg.. Trenger dere klikk? :roll: 

Endret av jesse james
Skriver fra mobilen, ble helt tullerusk oppsett 😂
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Varma skrev:

Nå har ikke jeg fasiten på det altså, men jeg har selv hatt det jævlig tøft og bruker min erfaring til å hjelpe andre. Jeg kjenner også veldig mange som har slitt, og de fleste må jeg påstå er ordentlig snille og forståelsesfulle mennesker. Ikke alle er det, da.

Altså, jeg mener ikke at hun skal skrive side opp og side ned om hvor jævlig hun hatt det, og jeg håper nå hun har det bra. Jeg hadde kanskje sett for meg at hun kunne brukt sin erfaring til å hjelpe lesere som kanskje sliter selv, for hun må jo ha en viss forståelse for hvordan de kan ha det. Nå virker hun bare overfladisk, utakknemlig og virkelighetsfjern. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, jesse james skrev:

Alle de syke kometarene, gå inn på bloggen og se!        

At folk kan vær så frekke, gå inn og les!                                  

Sjekk ut kometarfelte!                                                      

Det blir bare mer og mer kometarer, les de!                

Pierre: leste nettop gjennom de stygge kometarene, gå inn på bloggen til Isabel og les! 

Eh, si meg.. Trenger dere klikk? :roll: 

Haha litt desperate her? ;):skratte: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides

Det er lite tvil om at noen er desperate etter lesere, både på godt og vondt-all pr er god pr. 

Det Isabel ikke skjønner er at den pr'en som var god på negativt grunnlag tidligere kommer til å gjøre henne deprimert når hun en dag står alene uten Pierre som støtter henne, nå. Og hun kommer til å falle hardt.

Å skrive at det er syke,frekke og grusomme kommentarer er rett og slett mest løgn. De fleste som har kommentert har vært kritiske til hennes syn på penger når hun snakker om å få pengene til å gå rundt, når hun tjener 200k i måneden og bruker de på kortvarig lykke. Når hun snakker om å være verd mer enn det tv2 ville gi henne. Men hun provoserer folk som kanskje har hatt en tyngre barndom enn henne men likevel dropper den kvalme holdningen hun har til mennesker. 

Itillegg går kritikken på at hun påstår å ha skrevet innlegget selv, når man ser på ordlyden på alle innlegg at dette skiller seg ut-det kommer snart ut hvem som har skrevet det. Mulig det er hennes ord/tanker men noen andre har skrevet innlegget. Isabel vet ikke hva prismatrise er engang. 

I lang tid, altfor lang tid, har hun skrytt av at hun og pierre har så masse på gang at de er i møter hele tiden og leserne må bare vente å se altså hva se snart skal!!! Det er såååååå spennende og nesten ikke til å troooooooo! Det eneste de har gjort er å være med på det kleine løgndetektorprogrammet 😄 Jeg blir flau. Rett og slett flau av å se hvordan man kan brenne sine broer slik. At å jobbe i kassa på butikken ikke er helt henne må hun kanskje skjønne at det kan bli reelt slik hun holder på. 

Og denne mammaen hennes som var verdens beste mamma og som ble klemt inn på snappen hennes som en annen maskot-hun har sikkert blitt fratatt den supre ferien til Dubai Isabel skrøt av å ha kjøpt til henne. Trist. Det lyves om alt og alle for profitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer til å slite VELDIG den dagen hun mister Pierre og ikke lenger kan leve av bloggen. Hva skal hun gjøre da? Jeg synes det er vilt at folk enda leser bloggen hennes og forsørger dama. Ja, det er jo pga at folk klikker seg inn på bloggen hun ligger på topplisten og kan leve av den. Hadde folk latt hver å klikke seg inn, så hadde hun ramlet nedover på listen I rekordfart. Se for meg hvor mye hun hadde stresset da og fått panikk. Lol.

Hun sier hun hele tiden hun har hemmelige prosjekter på gang, men ingenting skjer? :klo: Hun var med på et lavbudsjett program på Tv3 play og that it. Hun prøver å fremstå viktig og at mange vil samarbeide med ho, men det er jo ikke tilfelle. Hun tåler ikke kritikk og blir kjempe fornærmet. Ser på alt av konstruktiv kritikk som hets og drittslenging. Hun er så hårsår. Det er ikke så rart hun får så mye kritikk da. Rart hun ikke skjønmer det selv? Hun mener folk bare er bitre og så misunnelig. Hva er det å være misunnelig på da? Egoet hennes, mislykket puppeoperasjon, mislykket nese operasjon,  at hun nesten ikke har venner,  at hele Norge ler av henne, null selvinnsikt? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo Isabell konkludert med at noen bare hater henne uansett hva hun skriver. 

Haters gonna hate, liksom. Så problemet ligger ikke hos henne. :opplyser:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikker meg ikke inn på bloggen, men følger hun på snap. Jeg klarer ikke stoppe!

Snakk om desperat å prøve å få folk til å klikke seg inn på bloggen! Herrefred altså! 
Jeg følger ikke så mange bloggere på snap, men noen. De andre har enten kun en post hvor det står at det er laget et innlegg (ingen videoclickbait eller noe annet røvl), eller bare vanlige oppdateringer uten alt dette "bloggen bloggen bloggen bloggen". Med mindre det er en video at hun lager kyllingwok.. igjen og igjen..

Ser at Pierre også har begynt å kommandere folk inn på bloggen hennes. Skjønner jeg godt at han må, jeg mener, det er jo inntekten hans tydeligvis... Noe må jo betale t/r bussen til Kanstrup..

Og forresten. Ble hun sponset epler og vaniljesaus? ALLE måtte jo prøve epler og vaniljesaus og det var jo det diggeste ever liksom, i 3 dager.. Så hører vi aldri noe mer om det :klo::fnise: Leserne måtte jo tross alt LOVE henne å prøve det!
Eller kyllingwok for den saks skyld?

Skjønner godt at hun er stolt jeg, ingenting sier suksess som å bli sponset av Toro!

(Og hun er forresten ikke Norges 3 største blogger... På blogglisten ligger hun nå på 7 plass, fyi)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg klikker meg ikke inn på bloggen, men følger hun på snap. Jeg klarer ikke stoppe!

Snakk om desperat å prøve å få folk til å klikke seg inn på bloggen! Herrefred altså! 
Jeg følger ikke så mange bloggere på snap, men noen. De andre har enten kun en post hvor det står at det er laget et innlegg (ingen videoclickbait eller noe annet røvl), eller bare vanlige oppdateringer uten alt dette "bloggen bloggen bloggen bloggen". Med mindre det er en video at hun lager kyllingwok.. igjen og igjen..

Ser at Pierre også har begynt å kommandere folk inn på bloggen hennes. Skjønner jeg godt at han må, jeg mener, det er jo inntekten hans tydeligvis... Noe må jo betale t/r bussen til Kanstrup..

Og forresten. Ble hun sponset epler og vaniljesaus? ALLE måtte jo prøve epler og vaniljesaus og det var jo det diggeste ever liksom, i 3 dager.. Så hører vi aldri noe mer om det :klo::fnise: Leserne måtte jo tross alt LOVE henne å prøve det!
Eller kyllingwok for den saks skyld?

Skjønner godt at hun er stolt jeg, ingenting sier suksess som å bli sponset av Toro!

(Og hun er forresten ikke Norges 3 største blogger... På blogglisten ligger hun nå på 7 plass, fyi)

Var inne på topplisten istad og hun ligger på 4 plass. 

Men anyways, hun og Pierre begynner å bli temmelig desperate nå. Gjør alt i sin makt for at folk skal klikke seg inn. Det er så ufattelig flaut!!!! Jeg han virkelig ikke ord. Bare flaut når de nærmest må be på sine knær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Rose11 skrev:

Var inne på topplisten istad og hun ligger på 4 plass. 

Men anyways, hun og Pierre begynner å bli temmelig desperate nå. Gjør alt i sin makt for at folk skal klikke seg inn. Det er så ufattelig flaut!!!! Jeg han virkelig ikke ord. Bare flaut når de nærmest må be på sine knær. 

http://blogglisten.no 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Rose11 skrev:

Hmm hvorfor ligger hun på 4 da jeg var innom topplisten på Blogg.no? 

Fordi det gjelder de som blogger for blogg.no :) Blogglisten har med alle bloggerne i landet :) (i hvert fall flesteparten)

Her: http://unitedbloggers.no, har du hvor feks CBE og komikerfrue blogger fra. Disse bloggerne sine plasseringer finner du ikke på blogg.no, fordi de blogger for en annen plattoform :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, mjauritz skrev:

Fordi det gjelder de som blogger for blogg.no :) Blogglisten har med alle bloggerne i landet :) (i hvert fall flesteparten)

Her: http://unitedbloggers.no, har du hvor feks CBE og komikerfrue blogger fra. Disse bloggerne sine plasseringer finner du ikke på blogg.no, fordi de blogger for en annen plattoform :) 

Aha ja da så :) Ikke rart de er så desperate når hun ligger på 7 plass. Håper hun raser enda lenger ned :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Privatbruker

Nok en gang slenger hun penger rundt seg på instagramvideo... med teksten: "Idag brukte jeg flere hundre tusen! :ohmy: les på blogen..OMG!"

hva er problemet hennes? jesus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james
32 minutter siden, Privatbruker skrev:

Nok en gang slenger hun penger rundt seg på instagramvideo... med teksten: "Idag brukte jeg flere hundre tusen! :ohmy: les på blogen..OMG!"

Snap og :roll: gir henne ikke klikk. Men tipper det er flerehundre i "drømmer verden" på ting hun ønsker seg eller på kredittkort gjeld :fnise:

noen som har vært inne å lest? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Privatbruker skrev:

Jeg klikka meg inn på bloggen. Må virkelig slutte med det!

Men ja, hun har altså betalt moms for de tre første terminene. Nå vet dere det, så må vi alle sammen slutte å klikke oss inn, slik at det blir langt mindre moms for henne å betale i fremtiden. Men det er vanskelig. Det blir litt som en stygg ulykke, man må bare stoppe og se.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Privatbruker

Hun kommer til å angre så bittert en dag på at hun slang penger rundt seg, offentliggjorde seg selv på en blogg som ødelegger for fremtidig karriere og brukte penger på å fikse halve kroppen. Hun kommer til å gå på en SMELL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...