Linnpinn9 Skrevet 29. august 2016 #781 Del Skrevet 29. august 2016 3 timer siden, tweet skrev: Hadde jeg kunne valgt, hadde jeg pakket en sekk for henne og sendt henne ned til slummen i sør-Afrika for å jobbe. Da skulle hun fått sett hvordan den virkelige verden ser ut, når du ikke har penger nok til et helt måltid engang. Jeg hadde likt å sett hva hun hadde hatt å si om hun måtte jobbe med barn som hver dag blir mishandlet og som mest sannsynlig ikke har noe særlig til framtid. Og før noen sier det, så har jeg jobbet med og sett dette selv. Hun oppfører seg søren ikke som noen som har hatt det tungt i oppveksten. Hun pisser på alle med dårlig råd eller dårlig selvtillit, og det jeg får ut av å lese bloggen hennes, er at du kommer ingen vei uten penger. Og penger betyr alt! Det provoserer meg så inn i innerste granskauen hvordan de to oppfører seg. Hun tjener penger på å vise seg fram og hun bidrar ikke til en dritt godt i verden, etter min mening. Det eneste positive hun har gjort, er å samle inn penger til den greia svigermoren driver med. Jeg kan banne på at Isabel ikke gir penger til veldedighet selv utenom det. Er håret for flatt en dag, så er det krise og hun ser ikke uuuuut! Og uten linsene er hun blind. Jaha? Hun skulle fått møtt samboeren min som faktisk er blind, så kunne hun fått sett hvordan det faktisk er å leve uten syn. Nei, vet du... Den dama der er frekk, ordlegger seg forferdelig og gir unge jenter et forvridd syn på hvordan livet liksom bør være. FYSJ! Signerer! Kunne ikke vært mer enig. Håper hun en dag ramler nedover på lista og hun ikke lenger kan leve av bloggen. Da hadde jeg virkelig fryda meg 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 29. august 2016 #782 Del Skrevet 29. august 2016 9 timer siden, tweet skrev: Hadde jeg kunne valgt, hadde jeg pakket en sekk for henne og sendt henne ned til slummen i sør-Afrika for å jobbe. Da skulle hun fått sett hvordan den virkelige verden ser ut, når du ikke har penger nok til et helt måltid engang. Jeg hadde likt å sett hva hun hadde hatt å si om hun måtte jobbe med barn som hver dag blir mishandlet og som mest sannsynlig ikke har noe særlig til framtid. Og før noen sier det, så har jeg jobbet med og sett dette selv. Hun oppfører seg søren ikke som noen som har hatt det tungt i oppveksten. Hun pisser på alle med dårlig råd eller dårlig selvtillit, og det jeg får ut av å lese bloggen hennes, er at du kommer ingen vei uten penger. Og penger betyr alt! Det provoserer meg så inn i innerste granskauen hvordan de to oppfører seg. Hun tjener penger på å vise seg fram og hun bidrar ikke til en dritt godt i verden, etter min mening. Det eneste positive hun har gjort, er å samle inn penger til den greia svigermoren driver med. Jeg kan banne på at Isabel ikke gir penger til veldedighet selv utenom det. Er håret for flatt en dag, så er det krise og hun ser ikke uuuuut! Og uten linsene er hun blind. Jaha? Hun skulle fått møtt samboeren min som faktisk er blind, så kunne hun fått sett hvordan det faktisk er å leve uten syn. Nei, vet du... Den dama der er frekk, ordlegger seg forferdelig og gir unge jenter et forvridd syn på hvordan livet liksom bør være. FYSJ! Skulle laget en dokumentar ut av det. Isabel drar til slummen i Afrika og må bo der i en måned uten sminke, mobil, rettergang, speil, Pierre osv. Ser for meg sutring 24/7 jeg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. august 2016 #783 Del Skrevet 29. august 2016 26 minutter siden, smalls skrev: Skulle laget en dokumentar ut av det. Isabel drar til slummen i Afrika og må bo der i en måned uten sminke, mobil, rettergang, speil, Pierre osv. Ser for meg sutring 24/7 jeg. Rettergang??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 29. august 2016 #784 Del Skrevet 29. august 2016 6 minutter siden, Honey Dew skrev: Rettergang??? Rettetang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 29. august 2016 #785 Del Skrevet 29. august 2016 Jeg synes egentlig litt synd på Isabel. Den dagen bloggen hennes ikke går rundt lenger vil hun ikke ha noe å falle tilbake på. Kan kan ikke tenke meg at det vil bli lett få seg en jobb etter hun har vist så mye narsissisme og dummskap. Hun fremstiller seg selv som en hjerneblåst barbiedukke som tror at verden kun svirrer rundt henne. Hun kommer til å falle hardt når det går tomt i pengekassen og jeg tror ikke hun skjønner det selv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelibabas Skrevet 29. august 2016 #786 Del Skrevet 29. august 2016 10 timer siden, tweet skrev: Hadde jeg kunne valgt, hadde jeg pakket en sekk for henne og sendt henne ned til slummen i sør-Afrika for å jobbe. Da skulle hun fått sett hvordan den virkelige verden ser ut, når du ikke har penger nok til et helt måltid engang. Jeg hadde likt å sett hva hun hadde hatt å si om hun måtte jobbe med barn som hver dag blir mishandlet og som mest sannsynlig ikke har noe særlig til framtid. Og før noen sier det, så har jeg jobbet med og sett dette selv. Hun oppfører seg søren ikke som noen som har hatt det tungt i oppveksten. Hun pisser på alle med dårlig råd eller dårlig selvtillit, og det jeg får ut av å lese bloggen hennes, er at du kommer ingen vei uten penger. Og penger betyr alt! Det provoserer meg så inn i innerste granskauen hvordan de to oppfører seg. Hun tjener penger på å vise seg fram og hun bidrar ikke til en dritt godt i verden, etter min mening. Det eneste positive hun har gjort, er å samle inn penger til den greia svigermoren driver med. Jeg kan banne på at Isabel ikke gir penger til veldedighet selv utenom det. Er håret for flatt en dag, så er det krise og hun ser ikke uuuuut! Og uten linsene er hun blind. Jaha? Hun skulle fått møtt samboeren min som faktisk er blind, så kunne hun fått sett hvordan det faktisk er å leve uten syn. Nei, vet du... Den dama der er frekk, ordlegger seg forferdelig og gir unge jenter et forvridd syn på hvordan livet liksom bør være. FYSJ! Enig! Minner meg faktisk på en serie som gikk på TV for noen år tilbake. Om bortskjemte ungdommer som for dem er mobil og penger er alt. Så ble de sendt ut i verden, til strenge foreldre. Husker at ei ble sendt til Afrika et sted, måtte sove på gulvet, fysisk jobb i mange timer. Skitt under neglene og ikke noe form for kommunikasjon utenfor området. Der hadde jeg likt å se Isabell. Makan til oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 29. august 2016 #787 Del Skrevet 29. august 2016 Jeg er så spent på dette huset i sentrum av Oslo som hun skal kjøpe neste år. Nybygg skulle det jo være. Med takterasse. Spesielt lurer jeg på hvor hun skal hente midlene fra. Jeg tror absolutt ikke på at hun tjener nok til å kunne KJØPE huset. Nei, hun blir nok lånetaker som oss andre. At kapitalen er der, hvis hun har spart all spenna hun har tjent, kan jeg tro. Nei, vent litt, Isabel er jo åpen om at hun bruker mellom 15000-20000 kr i UKA for å leve. Hva i pokker er månedslønna hvis 80 000 går til forbruk OG hun sparer til bolig? Dette blir så spennende. Jeg gleder meg faktisk mer enn til neste sesong av Game of Thrones! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 29. august 2016 #788 Del Skrevet 29. august 2016 Fatter ikke at hun bruker så mye penger på ræl. Klær fra Shein og fake vesker fra Ioffer, turer til Granca og plastiske operasjoner i Thailand. Hadde det vært meg hadde jeg spart opp egenkapital til en fet leilighet og kjøpt fine kvalitetsting! Fælt å se "rike" mennesker ha så dårlig smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 29. august 2016 #789 Del Skrevet 29. august 2016 isabell tror for det første at hun er en kjendis med veldig høy markedsverdi, eller merke verdi som hun kaller det selv. Hun tror også at det hun skriver på bloggen har noen form for innhold (jmf innlegget om at man trenger flere bloggere som henne) hvis hun tror at noen leser bloggen hennes på grunn av tekstene så håper jeg det er noe annet enn hengepuppene hun skal operer. Alle innlegg innholder bilder av henne, i billige klær med veske kopier, med en dårlig tekst om hva de to har gjort i dag. Og som regel er det svært lite annet enn et "viktig møte"'eller middag på Egon. Jeg har ikke klikket meg inn på bloggen på mange uker og ser at lesertallene synker, det fryder meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 29. august 2016 #790 Del Skrevet 29. august 2016 4 timer siden, Michelibabas skrev: Enig! Minner meg faktisk på en serie som gikk på TV for noen år tilbake. Om bortskjemte ungdommer som for dem er mobil og penger er alt. Så ble de sendt ut i verden, til strenge foreldre. Husker at ei ble sendt til Afrika et sted, måtte sove på gulvet, fysisk jobb i mange timer. Skitt under neglene og ikke noe form for kommunikasjon utenfor området. Der hadde jeg likt å se Isabell. Makan til oppførsel. Syns jeg har hørt om noe sånt, ja! Syns også å huske en serie som gikk på NRK. Den store reisen eller noe sånt? Det sendte de familier ned til forskjellige stammer i Afrika, Asia og alle mulige steder. Der måtte de leve som dem, og det var ikke mulig å slurve unna. Fy fader, det hadde jeg likt å se Isabel oppleve. Hun trenger virkelig å lære hva som faktisk er viktig i livet.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Privatbruker Skrevet 29. august 2016 #791 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Hun har godtatt alle kommentarene på innlegget "BLOGGERNE". Og idag la hun ut snap og mente alle som kommenterte negativt på bloggen hennes var bitre mennesker og at hun blir flau over den norske nasjonen.... Endret 29. august 2016 av Privatbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Privatbruker Skrevet 29. august 2016 #792 Del Skrevet 29. august 2016 2 minutter siden, Privatbruker skrev: Hun har godtatt alle kommentarene på innlegget "BLOGGERNE". Og idag la hun ut snap og mente alle som kommenterte negativt på bloggen hennes var bitre mennesker og at hun blir flau over den norske nasjonen.... Og jeg må ikke glemme at hun nevnte at hun er glad for alle nettrollene i kommentarfeltet hennes, fordi hun nå spiller inn ett program, der de skal søke opp IP adressene og avsløre hvem som har kommentert hva, og at kamerateamet kommer til å møte opp for å avsløre identiteten til disse "nettrollene". Jeg synes ikke majoriteten av de som kommenterte var ufyselige og frekke, de skrev bare sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 29. august 2016 #793 Del Skrevet 29. august 2016 3 minutter siden, Privatbruker skrev: Hun har godtatt alle kommentarene på innlegget "BLOGGERNE". Og idag la hun ut snap og mente alle som kommenterte negativt på bloggen hennes var bitre mennesker og at hun blir flau over den norske nasjonen.... Hun godtok som vanlig ikke mitt. Jeg stilte kritiske spørsmål til om hun har skrevet innlegget selv, og minnet henne på at slikt kommer for en dag-hvilket hadde vært flott om det gjorde. Så kan man se at det er kanskje ikke så masse jobbing uansett med blogg, man får jo bsre andre til å skrive for seg. Det er jo temmelig merkelig at hun (de) er på møter hele uken men at det aldri skjer noen😊 Hvem er de på møter med? En parterapeut eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Privatbruker Skrevet 29. august 2016 #794 Del Skrevet 29. august 2016 4 minutter siden, Onbothsides skrev: Hun godtok som vanlig ikke mitt. Jeg stilte kritiske spørsmål til om hun har skrevet innlegget selv, og minnet henne på at slikt kommer for en dag-hvilket hadde vært flott om det gjorde. Så kan man se at det er kanskje ikke så masse jobbing uansett med blogg, man får jo bsre andre til å skrive for seg. Det er jo temmelig merkelig at hun (de) er på møter hele uken men at det aldri skjer noen😊 Hvem er de på møter med? En parterapeut eller? Ja har reagert på det selv.. Det er alltid noen prosjekter på gang, men virker ikke som det skjer så mye på den fronten bak fasaden. Jeg så det var en del som kommenterte hva hun har å være stolt av, og da sa hun på snap at hun har all grunn til å være stolt av seg selv fordi hun er signert av nettavisen, er en av landets største bloggere og tjener over 200 000 hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 29. august 2016 #795 Del Skrevet 29. august 2016 1 minutt siden, Privatbruker skrev: Ja har reagert på det selv.. Det er alltid noen prosjekter på gang, men virker ikke som det skjer så mye på den fronten bak fasaden. Jeg så det var en del som kommenterte hva hun har å være stolt av, og da sa hun på snap at hun har all grunn til å være stolt av seg selv fordi hun er signert av nettavisen, er en av landets største bloggere og tjener over 200 000 hver måned. Jeg tror hun søker negativ oppmerksomhet fordi den positive får hun ikke uansett merker hun vel, så like greit å få pr med den negative da. Og Pierre, han lever på henne? Han er jo med henne hele tiden så han kan jo ikke h en annen jobb, 1+1=2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 29. august 2016 #796 Del Skrevet 29. august 2016 46 minutter siden, Privatbruker skrev: Og jeg må ikke glemme at hun nevnte at hun er glad for alle nettrollene i kommentarfeltet hennes, fordi hun nå spiller inn ett program, der de skal søke opp IP adressene og avsløre hvem som har kommentert hva, og at kamerateamet kommer til å møte opp for å avsløre identiteten til disse "nettrollene". Jeg synes ikke majoriteten av de som kommenterte var ufyselige og frekke, de skrev bare sannheten. Herregud, for en dramaqueen hun er. Når du er en toppblogger må du tåle å få negative kommentarer og kritikk. Hvert fall når du oppfører deg slik som Isabel gjør. Hun kan faktisk ikke forvente annet. Hadde hun vært litt mindre cocky og lutt ydmyk, så hadde hun kanskje ikke fått så mye kritikk. Så truer hun med at nå må vi bare se å passe oss, ellers tropper hun opp på døren vår med kamerateam og greier. Oooh am shaking. Rart ikke 90% av det som har blitt sagt her har blitt fjernet. Men de kommer vel snart å sletter alt som er blitt sagt her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 29. august 2016 #797 Del Skrevet 29. august 2016 55 minutter siden, Privatbruker skrev: Hun har godtatt alle kommentarene på innlegget "BLOGGERNE". Og idag la hun ut snap og mente alle som kommenterte negativt på bloggen hennes var bitre mennesker og at hun blir flau over den norske nasjonen.... Hun blir flau over den norske nasjonen???? Vel, jeg tror den norske nasjonen blir like flau over henne. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 29. august 2016 #798 Del Skrevet 29. august 2016 1 time siden, Onbothsides skrev: Hun godtok som vanlig ikke mitt. Jeg stilte kritiske spørsmål til om hun har skrevet innlegget selv, og minnet henne på at slikt kommer for en dag-hvilket hadde vært flott om det gjorde. Så kan man se at det er kanskje ikke så masse jobbing uansett med blogg, man får jo bsre andre til å skrive for seg. Kanskje en avsporing, men jeg husker Linni ble tatt for det der en gang på vgtv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 29. august 2016 #799 Del Skrevet 29. august 2016 1 time siden, Privatbruker skrev: Og jeg må ikke glemme at hun nevnte at hun er glad for alle nettrollene i kommentarfeltet hennes, fordi hun nå spiller inn ett program, der de skal søke opp IP adressene og avsløre hvem som har kommentert hva, og at kamerateamet kommer til å møte opp for å avsløre identiteten til disse "nettrollene". Jeg synes ikke majoriteten av de som kommenterte var ufyselige og frekke, de skrev bare sannheten. Det programmet blir en megasuksess: Noen skriver at neseoperasjonen ikke ble bra, at hun var penere før. Redaksjonen hyrer inn en hacker som finner fram til avsenderen av kommentaren og konfronterer vedkommende med minst tre TV-biler: Hvordan kan du skrive noe så grusomt, ditt nettroll?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 29. august 2016 #800 Del Skrevet 29. august 2016 3 minutter siden, Nutz skrev: Kanskje en avsporing, men jeg husker Linni ble tatt for det der en gang på vgtv Jja blir ikke forundret om det skjer med dette også, lott flaut da å jobbe så masse og den eneste gangen man får skryt så er det noen andre som har skrevet 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg