Gjest Onbothsides Skrevet 23. august 2016 #741 Del Skrevet 23. august 2016 45 minutter siden, Nutz skrev: Har jeg gått glipp av noe som har blitt slettet nå? Hvilken sak? Blogginnlegget om innsamling til hennes hjertesak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 23. august 2016 #742 Del Skrevet 23. august 2016 2 timer siden, Onbothsides skrev: Blogginnlegget om innsamling til hennes hjertesak. Som er hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 23. august 2016 #743 Del Skrevet 23. august 2016 50 minutter siden, Nutz skrev: Som er hva da? Samme lurer jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 23. august 2016 #744 Del Skrevet 23. august 2016 23 minutter siden, Onbothsides skrev: De har liksom snakket høyt om modelljobbing, tv og stoooooor ting som skal skje så lenge, for så bare å sitte der på bussen tur/retur Falkenberg og legge ut snapper. Haha nå lo jeg høyt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 23. august 2016 #745 Del Skrevet 23. august 2016 Hun tjener 200k pr mnd, de tar bare taxi, har ikke bil, ikke førerkort, de leier for 18000 i måneden. De bare reiser, shopper og poserer - dette gir meg en grunn til å leve lenge; må se hvornår dette ender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 23. august 2016 #746 Del Skrevet 23. august 2016 6 minutter siden, Onbothsides skrev: Hun tjener 200k pr mnd, de tar bare taxi, har ikke bil, ikke førerkort, de leier for 18000 i måneden. De bare reiser, shopper og poserer - dette gir meg en grunn til å leve lenge; må se hvornår dette ender. Trodde de bodde i en liten leilighet utenfor Oslo, så hørtes rart ut hvis de betaler 18 000 i måneden? Ikke vet jeg, men bare husker å ha lest det en plass. Kanskje det var i tråden her. Hvis hun tjener så mye, hvorfor går hun med falske designervesker og reiser til typiske turiststeder i syden. Virker bare rart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 23. august 2016 #747 Del Skrevet 23. august 2016 1 minutt siden, LeilaS skrev: Trodde de bodde i en liten leilighet utenfor Oslo, så hørtes rart ut hvis de betaler 18 000 i måneden? Ikke vet jeg, men bare husker å ha lest det en plass. Kanskje det var i tråden her. Hvis hun tjener så mye, hvorfor går hun med falske designervesker og reiser til typiske turiststeder i syden. Virker bare rart. De bor på aleksander kiellands plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 23. august 2016 #748 Del Skrevet 23. august 2016 7 minutter siden, Nutz skrev: De bor på aleksander kiellands plass Ok. Sier meg ingenting. Er ikke fra Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 23. august 2016 #749 Del Skrevet 23. august 2016 2 minutter siden, LeilaS skrev: Ok. Sier meg ingenting. Er ikke fra Oslo Oki, det er sentrumsnært 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruGlad Skrevet 23. august 2016 #750 Del Skrevet 23. august 2016 Går det an å melde bloggere på komiprisen? 🙈😨 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 24. august 2016 #751 Del Skrevet 24. august 2016 8 timer siden, LeilaS skrev: Trodde de bodde i en liten leilighet utenfor Oslo, så hørtes rart ut hvis de betaler 18 000 i måneden? Ikke vet jeg, men bare husker å ha lest det en plass. Kanskje det var i tråden her. Hvis hun tjener så mye, hvorfor går hun med falske designervesker og reiser til typiske turiststeder i syden. Virker bare rart. Jeg bor langt vekk fra Oslo så er ikke lokalkjent men mener det var i selve Oslo,utkant kanskje. Under 50 kvm og 18000. Hun sa det på en videoblogg. Det vanlige hadde vært å kjøpt en leilighet og solgt den når man skal kjøpe huset de påstår å skal kjøpe i 2017. Jeg holder pusten. Hun bruker penger som om hun ikke skjønte at de skal jo faktisk vare lenger enn til nesa rekker. Greit nok den er kortere men, ja uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 24. august 2016 #752 Del Skrevet 24. august 2016 5 timer siden, Onbothsides skrev: Jeg bor langt vekk fra Oslo så er ikke lokalkjent men mener det var i selve Oslo,utkant kanskje. Under 50 kvm og 18000. Hun sa det på en videoblogg. Det vanlige hadde vært å kjøpt en leilighet og solgt den når man skal kjøpe huset de påstår å skal kjøpe i 2017. Jeg holder pusten. Hun bruker penger som om hun ikke skjønte at de skal jo faktisk vare lenger enn til nesa rekker. Greit nok den er kortere men, ja uansett. De skal kjøpe hus neste år ja. Det blir jo spennende. Synes det er litt utrolig de enda er sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. august 2016 #753 Del Skrevet 24. august 2016 Hva er det hun jobber med? Jeg kan ikke forstå at hun tjener noe særlig på bloggingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 24. august 2016 #754 Del Skrevet 24. august 2016 22 minutter siden, Honey Dew skrev: Hva er det hun jobber med? Jeg kan ikke forstå at hun tjener noe særlig på bloggingen Ikke for å være slem, men da er du naiv. Det er så mye penger i reklame, og å bruke noen 20000 på at Isabell skal snakke om et produkt er lommepenger. Som bedrift vet du hvilken målgruppe du ønsker å nå, og målrettet reklame er ofte bedre enn TVreklame. Det er billigere å kjøpe Isabell enn 30sekunder på TV2 som antagelig ingen i målgruppen ser på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. august 2016 #755 Del Skrevet 24. august 2016 1 minutt siden, Prinsesse788 skrev: Ikke for å være slem, men da er du naiv. Det er så mye penger i reklame, og å bruke noen 20000 på at Isabell skal snakke om et produkt er lommepenger. Som bedrift vet du hvilken målgruppe du ønsker å nå, og målrettet reklame er ofte bedre enn TVreklame. Det er billigere å kjøpe Isabell enn 30sekunder på TV2 som antagelig ingen i målgruppen ser på. Men hvilke produkter gjør hun reklame for? Har vært inne på bloggen et par ganger, men finner bare selfies 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 24. august 2016 #756 Del Skrevet 24. august 2016 Et øyeblikk siden, Honey Dew skrev: Men hvilke produkter gjør hun reklame for? Har vært inne på bloggen et par ganger, men finner bare selfies 😅 tok meg der. Det vet jeg ikke, følger ikke bloggen ofte nok. Blogg.no har faste satser for utbetaling avhengig av plassering på topplisten. Konkrete beløper finner du på blogg.no (http://faq.blogg.no/?side=faq) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 24. august 2016 #757 Del Skrevet 24. august 2016 32 minutter siden, Honey Dew skrev: Men hvilke produkter gjør hun reklame for? Har vært inne på bloggen et par ganger, men finner bare selfies Jeg leser ikke bloggen og har ad block i tillegg, men jeg TROR det er sånn at man har reklame som en slags ramme rundt bloggen? Sånn at man får betalt per klikk bloggen har selv om man ikke klikker på reklamen? Om det var forståelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 24. august 2016 #758 Del Skrevet 24. august 2016 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, spekulasjoner, latterliggjøring og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 24. august 2016 #759 Del Skrevet 24. august 2016 5 timer siden, Honey Dew skrev: Hva er det hun jobber med? Jeg kan ikke forstå at hun tjener noe særlig på bloggingen Er vel klikkene, og fast lønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 24. august 2016 #760 Del Skrevet 24. august 2016 Når det gjelder inntjening så må man ikke glemme affiliatelenker også. Isabel har jo mange slike i løpet av en uke. En ting er jo om du klikker på et produkt fra feks Nelly, så får jo Isabel prosenter av salget. Men det som ikke er så åpenbart er jo at dersom du klikker på en slik lenke men ikke kjøper, så er det likevel plantet en "cookie", slik at dersom du senere handler fra Nelly (selv om du ikke går inn via bloggen, så får likevel Isabel prosenter av det du kjøper. Hvis man ikke ønsker å støtte bloggere blr man slette cookies regelmessig. Som andre nevner så er disse reklamene som ligger som en hestesko rundt blogginnlegget også noe hun før betalt for pr lesere hun har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg