Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Har aldri hørt om dama, men stakk innom for å sjekke sitsitatet som var nevnt i bloggen til Linnea Myhre. Dæven for hjernetomt svada var min første tanke. Da følger jeg heller Kardashians istedenfor en copycat (hvis jeg måtte velge). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noen gidder å lese den bloggen!

Ikke bare lar hun være å svare på spørsmålsrunder, viser ikke innkjøpsvideoer som hun lover, har en ekstremt dårlig holdning til alt rundt seg, og prøver å fremstå som en ordentlig god person med gode verdier selv om hun kaster de på sjøen så fort hun har lyst på noe. Med det snakker jeg spesielt om at  hun sa hun skulle slutte å shoppe etter hun så Sweathsirt serien (men var rett tilbake på Nelly.com og HM så og si dagen etter og forsvarte seg med at hun betalte jo lønnen deres så..), gå med fake, og at hun snakket om å bli vegetarianer, men så fikk hun så lyst på kjøtt at hun bare dreit i det også..
Og for ikke å snakke om at hun aldri kan fortelle leserne om hva hun holder på med, det er alltid hemmelig og noe hun gleder seg til å fortelle, men det blir vist aldri noe av for hun forteller jo aldri om det. Hinting om TV og modelljobber, men alt hun kommer med er en ultraklein youtube kannal hvor de tror de er The Kardashians som de har laget helt selv.

Nå ser jeg at hun endelig har falt drastisk i lesertall, og hva gjør hun? Jo, ny operasjon. Hun vil dog ikke fortelle hva hun vil operere (jeg tror ikke hun er sikker selv engang), men sier hun skal legge seg under kniven i nærmeste fremtid. Jeg skjønner det jo, hun har jo allerede brukt opp alle andre clickbaits hun har på hånda, og leserne har vel skjønt at ALLE overskrifter hun har bare er tull.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, mjauritz skrev:

Ikke bare lar hun være å svare på spørsmålsrunder, viser ikke innkjøpsvideoer som hun lover, har en ekstremt dårlig holdning til alt rundt seg, og prøver å fremstå som en ordentlig god person med gode verdier selv om hun kaster de på sjøen så fort hun har lyst på noe. Med det snakker jeg spesielt om at  hun sa hun skulle slutte å shoppe etter hun så Sweathsirt serien (men var rett tilbake på Nelly.com og HM så og si dagen etter og forsvarte seg med at hun betalte jo lønnen deres så..), gå med fake, og at hun snakket om å bli vegetarianer, men så fikk hun så lyst på kjøtt at hun bare dreit i det også..
Og for ikke å snakke om at hun aldri kan fortelle leserne om hva hun holder på med, det er alltid hemmelig og noe hun gleder seg til å fortelle, men det blir vist aldri noe av for hun forteller jo aldri om det. Hinting om TV og modelljobber, men alt hun kommer med er en ultraklein youtube kannal hvor de tror de er The Kardashians som de har laget helt selv.

Nå ser jeg at hun endelig har falt drastisk i lesertall, og hva gjør hun? Jo, ny operasjon. Hun vil dog ikke fortelle hva hun vil operere (jeg tror ikke hun er sikker selv engang), men sier hun skal legge seg under kniven i nærmeste fremtid. Jeg skjønner det jo, hun har jo allerede brukt opp alle andre clickbaits hun har på hånda, og leserne har vel skjønt at ALLE overskrifter hun har bare er tull.

Helt enig!  Kunne ikke sagt det bedre selv. Hvorfor leser folk bloggen hennes?  Den er så ræva dårlig!!! :bond:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, mjauritz skrev:

Det er ett godt norsk ord for dette og det er ARROGANSE. Hun kommer til å bite seg selv i halen en vakker dag

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james

Alt jeg greide å fokusere på gjennom hennes "14tiss rant" på snap er hvor hoven/skjev nesen hennes er?!

Har hun sminket seg helt feil eller dunket bort i noe ? :fnise: 

(jeg vet at det tar opp mot et år før det endelige resultatet etter en operasjon, men dette så bare rart ut..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motbydelig. Håper folk snart kan slutte å lese bloggen hennes. Blir nesten som en bil ulykke,  klarer ikke å la være å se.. Håper hvertfall at mesteparten av folka som leser den ikke ser opp til hun. Da mister eg synet på mennesker..  Eller det gjorde jeg for lenge siden.. Men æææ slutt å trykk dere inn på bloggen hennes dere som gjør det

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mortherese skrev:

Motbydelig. Håper folk snart kan slutte å lese bloggen hennes. Blir nesten som en bil ulykke,  klarer ikke å la være å se.. Håper hvertfall at mesteparten av folka som leser den ikke ser opp til hun. Da mister eg synet på mennesker..  Eller det gjorde jeg for lenge siden.. Men æææ slutt å trykk dere inn på bloggen hennes dere som gjør det

Tror det er barn under 18 år som er verst når det kommer til å hylle henne. Hun er helt ekstrem når det gjelder å publisere bilder av seg selv på Instagram. Hver eneste bilde hun legger ut er av seg selv. 

Kjære Isabel. Det finnes faktisk andre ting å ta bilder av.

Hilsen fotograf

Endret av Honey Dew
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den Monday, August 01, 2016 at 10.11, elmukake skrev:

Hva var dette utbruddet på snapchat som hun og Kristin snakker om?

Hadde hun og Kristin utbrudd på SC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...