elisaday Skrevet 8. juli 2016 #621 Del Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, super-s skrev: Har media noen gang skrevet om "bruddene" deres? NEI. Enough said. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. juli 2016 #622 Del Skrevet 8. juli 2016 39 minutter siden, super-s skrev: Har media noen gang skrevet om "bruddene" deres? Ikke som jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 8. juli 2016 #623 Del Skrevet 8. juli 2016 Husket at VG (eller noe) skrev om Pierre og Martine, så er egentlig litt rart at de ikke skrev om utroskapen og sånn med Isabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 10. juli 2016 #624 Del Skrevet 10. juli 2016 Noen som har sett på den lille serien hun er med på? Ærlige meg eller hva den heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. juli 2016 #625 Del Skrevet 10. juli 2016 12 timer siden, Linnpinn9 skrev: Noen som har sett på den lille serien hun er med på? Ærlige meg eller hva den heter. Nei, men panelet på vgtv viste et klipp fra den hvor isabel satt i en løgndetektor og fikk spørsmål om hun hadde kjøpt instagram følgere. Hun svarte nei og testen sa at hun løy haha. Kleint. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 10. juli 2016 #626 Del Skrevet 10. juli 2016 "MIN NESTE OPERASJON!" Herregud, ikke si hun skal operere seg igjen? En annen clickbait "VI HAR SEX" Eh ja, de fleste vet vel at dere har sex? Det er jo ikke noe å rope ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 10. juli 2016 #627 Del Skrevet 10. juli 2016 7 minutter siden, Nutz skrev: Nei, men panelet på vgtv viste et klipp fra den hvor isabel satt i en løgndetektor og fikk spørsmål om hun hadde kjøpt instagram følgere. Hun svarte nei og testen sa at hun løy haha. Kleint. Hahaha seriøst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. juli 2016 #628 Del Skrevet 10. juli 2016 4 minutter siden, LeilaS skrev: Hahaha seriøst? Yes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 10. juli 2016 #629 Del Skrevet 10. juli 2016 Det er jo så tåpelig at hun liksom har 95k følger også ligger hun jevnt på 800-900 likes. Burde man ikke ha flere likes med så mange følgere? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 10. juli 2016 #630 Del Skrevet 10. juli 2016 26 minutter siden, Basilen skrev: Det er jo så tåpelig at hun liksom har 95k følger også ligger hun jevnt på 800-900 likes. Burde man ikke ha flere likes med så mange følgere? Jo, en venninne av meg har 65k og får 6000-8000 likes på hvert eneste bilde. Så det er nok falske følgere Isabel har 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 10. juli 2016 #631 Del Skrevet 10. juli 2016 Å herre.. Hvordan kunne hun skryte av å ha deltatt i det der "ærlige Norge" programmet. Jeg klarte knapt 5-7 minutter av episode 1, før jeg måtte stoppe avspillingen. Det er det pinligste, dårligste konseptet jeg noensinne har satt mine øyne i. Virker ut som de mest "kjente" trynene de har fått med, er folk fra PH. Til og med Iselin som var med på Paradise for x antall år siden har de valgt å ta med.. Det sier vel kanskje litt om nivået, og hvorfor det kun vises på TV3 sine nettsider. Tror jeg hadde holdt tyst om dette programmet om jeg var Isabel, dette var vel ikke akkurat noe spesielt å tilføye "cven". 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelibabas Skrevet 11. juli 2016 #632 Del Skrevet 11. juli 2016 Synes det er litt artig at hun klager over hvor useriøse VGTVs <<Panelet>> er, men så er hun med på ærlige Norge der hun lyver for alle som ser på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. juli 2016 #633 Del Skrevet 11. juli 2016 8 timer siden, Basilen skrev: Det er jo så tåpelig at hun liksom har 95k følger også ligger hun jevnt på 800-900 likes. Burde man ikke ha flere likes med så mange følgere? Hun har kjøpt følgere. Patetisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 11. juli 2016 #634 Del Skrevet 11. juli 2016 Men kommer dette som noe sjokk da? Jenta gjør jo alt for å fremstå som langt mer populær og rik enn hun er. En person som tjener gode penger, og som selv vet at man lever i velstand, føler neppe trangen til å snappe hvor mye man har stående på bankkonto. 200k på konto? Wow. Hvordan har du klart det? 200 k på konto? Det regner jeg med er noe de fleste har enten på BSU, aksjer, fond eller liggende i buffer et sted. En annen ting er trangen til å vise at du kan bade i sedler (ref. snap hvor det regnet penger over hodet til Isabel). Nei la oss ikke glemme de x-antall fake veskene hun stadig går rundt med. I tillegg til at hun poengterer at hun legger heller litt ekstra penger i en god skinnveske. Klær derimot, er for det meste billigvare fra nettbutikker som Nelly, for det ville jo blitt dyrt om hun skulle handle samme mengde klær fra merker (ref. Innlegg på blogg). Når vi snakker om klær. Hvis du hadde øra full av cash hadde det kanskje ikke gjort noe å gi de gamle eller ubrukte klærne dine til veldedighet, eller kanskje til Fretex, istedet for å selge de til blogglesere for småpenger. Ikke snakk om at dere skal kjøpe drømmehuset i sentrum av Oslo for alle pengene du har tjent på bloggen, når du i virkeligheten ender opp med en liten leilighet på under 50 kvm som du leier. Som de fleste andre i Oslo. Alle kan skape en fasade av velstand uten å legge noe energi i det. Jeg kan fylle IG-kontoen min med champagneglass hver kveld, uten at noen vet at innholdet koster 99kr flaska. Dette er ikke rocket science. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 11. juli 2016 #635 Del Skrevet 11. juli 2016 Nei @Milio det er ingen som er sjokkerte, mer forundret over at hun fortsatt holder seg høyt på lista. Det er jo så lite holdbarhet i bloggeiern og innholdet at det hele er en vits. Hun kommer på et tindspunkt til å synke på listen og det er bra for henne, for det kan bli tungt å stå i den oppbygde fasaden når den begynner å falme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 11. juli 2016 #636 Del Skrevet 11. juli 2016 Friskt innlegg i dagens Aftenposten: En jente, midt i Sraads målgruppe, som syns bloggen er for drøy ... http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Plastisk-kirurgi-Bloggere-ma-ta-mer-ansvar--Silje-Lien-Sveen-585497b.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. juli 2016 #637 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg kan heller ikke fatte og begripe hun enda ligger på 3 plass. Helt ubegripelig for meg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalender Skrevet 11. juli 2016 #638 Del Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, medeus skrev: Friskt innlegg i dagens Aftenposten: En jente, midt i Sraads målgruppe, som syns bloggen er for drøy ... http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Plastisk-kirurgi-Bloggere-ma-ta-mer-ansvar--Silje-Lien-Sveen-585497b.html Akkurat det der hjelper veldig på populæriteten hennes. Det vil føre til mere klikk på siden hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 11. juli 2016 #639 Del Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, Kalender skrev: Akkurat det der hjelper veldig på populæriteten hennes. Det vil føre til mere klikk på siden hennes. Haha, sant nok, men kanskje bare forbigående? Forhåpentligvis når det også noen uvitende foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 11. juli 2016 #640 Del Skrevet 11. juli 2016 Når det gjelder den løgndetektorgreien så svarte hun i kommetarfeltet at hele greien var ment å være morsomt, og at de fikk beskjed på forhånd at det ikke var reelt, bare noe de lagde til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg