gjestgitt Skrevet 27. juni 2016 #581 Skrevet 27. juni 2016 (endret) Så enig at hun var fantastisk vakker som 16-åring, hvordan i all verden kan hun ha ønsket å fikse på seg mtp på hvor nydelig hun egentlig er. Trist å se utviklig med totalrenovering av kroppen, hun har jo skiftet helt uttrykk :/ Irriterte meg litt i begynnelsen på hvor mye hun brukte sine plastikkoperasjoner som clickbait, særlig baken men synes faktisk SE fremstår som mye feigere med måten hun har håndtert det på. Isabelle er i det minste ærlig og lurer ingen med at hun har fullført et treningsprogram som kun nok eksisterer i fantasiland... Endret 27. juni 2016 av gjestgitt 10
neiognei Skrevet 28. juni 2016 #582 Skrevet 28. juni 2016 12 timer siden, gjestgitt skrev: Irriterte meg litt i begynnelsen på hvor mye hun brukte sine plastikkoperasjoner som clickbait, særlig baken men synes faktisk SE fremstår som mye feigere med måten hun har håndtert det på. Isabelle er i det minste ærlig og lurer ingen med at hun har fullført et treningsprogram som kun nok eksisterer i fantasiland... Skjønner ikke helt logikken. SE skylder ikke deg noe svar på om hun har operert eller ikke. Feigt? Hvordan er det feigt? Hun har vel ikke lyst til å kommentere det, evt venter til det "rette" tidspunktet da. Det har ingenting som helst med Isabel sin måte å drive bloggen på. 11
Safiye Skrevet 28. juni 2016 #583 Skrevet 28. juni 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod
Basilen Skrevet 28. juni 2016 #584 Skrevet 28. juni 2016 Den 27. juni 2016 at 3.44, ClosedParadise skrev: Så jeg og! På bildet hvor hun viste neglene. Fargen var helt flasset av. På bloggen skriver hun at hun ikke bruker selvbruning!! Haha! Det har hun fått samme hudsykdom som Michael Jackson. 3
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 28. juni 2016 #586 Skrevet 28. juni 2016 4 timer siden, Basilen skrev: På bloggen skriver hun at hun ikke bruker selvbruning!! Haha! Det har hun fått samme hudsykdom som Michael Jackson. Har du aldri vært på ferie, blitt brun og så flasset av fargen? Er det som nemlig ofte skjer når man ikke smører seg inn godt etter hjemkomst.
ClosedParadise Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #587 Skrevet 28. juni 2016 23 minutter siden, Hubbabubba2014 skrev: Har du aldri vært på ferie, blitt brun og så flasset av fargen? Er det som nemlig ofte skjer når man ikke smører seg inn godt etter hjemkomst. Det der var ikke farge fra sola for å si det sånn. Det var tydelige harde kanter. Så jo; selvbruning! 1
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 28. juni 2016 #588 Skrevet 28. juni 2016 1 minutt siden, ClosedParadise skrev: Det der var ikke farge fra sola for å si det sånn. Det var tydelige harde kanter. Så jo; selvbruning! Hun har jo akkurat vært på ferie og hun har jo greit med pigmenter fra før. Smålig å henge seg oppi at hun flasser av på fingrene.
ClosedParadise Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #590 Skrevet 28. juni 2016 3 timer siden, Hubbabubba2014 skrev: Hun har jo akkurat vært på ferie og hun har jo greit med pigmenter fra før. Smålig å henge seg oppi at hun flasser av på fingrene. 7
Basilen Skrevet 29. juni 2016 #591 Skrevet 29. juni 2016 Den 28. juni 2016 at 20.43, Hubbabubba2014 skrev: Hun har jo akkurat vært på ferie og hun har jo greit med pigmenter fra før. Smålig å henge seg oppi at hun flasser av på fingrene. Hehe.. Handler ikke om å være smålig, men at hun juger og at hun for det første reklamerer for betakaroten og for det andre har en naturlig glød i huden. Når du til og med da føler du må spe på med falsk brunfarge blir det latterlig. 1
Linnpinn9 Skrevet 29. juni 2016 #592 Skrevet 29. juni 2016 (endret) Den Tuesday, June 28, 2016 at 16.03, Basilen skrev: På bloggen skriver hun at hun ikke bruker selvbruning!! Haha! Det har hun fått samme hudsykdom som Michael Jackson. Rart denne kommentaren ikke ble fjernet for hets/spekulasjoner Ingenting mot deg, men blir overgitt at mye blir fjernet. Skal ikke så mye til. Synes bare det er rart kommentaren din fikk lov å stå. Nå blir garantert denne kommentaren min fjernet Endret 29. juni 2016 av Linnpinn9
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 29. juni 2016 #593 Skrevet 29. juni 2016 2 timer siden, Basilen skrev: Hehe.. Handler ikke om å være smålig, men at hun juger og at hun for det første reklamerer for betakaroten og for det andre har en naturlig glød i huden. Når du til og med da føler du må spe på med falsk brunfarge blir det latterlig. Kan du bevise at hun bruker selvbruning eller bare spekulerer du?
Basilen Skrevet 30. juni 2016 #594 Skrevet 30. juni 2016 23 timer siden, Hubbabubba2014 skrev: Kan du bevise at hun bruker selvbruning eller bare spekulerer du? Jeg uttaler meg aldri om ting jeg ikke har peiling på http://imgur.com/hItGg2p 13
Linnpinn9 Skrevet 1. juli 2016 #595 Skrevet 1. juli 2016 8 timer siden, Basilen skrev: Jeg uttaler meg aldri om ting jeg ikke har peiling på http://imgur.com/hItGg2p Wow, stygt negledesign 6
Gjest Keikolina Skrevet 1. juli 2016 #596 Skrevet 1. juli 2016 Den ene neglen minnet meg om noe jeg så i pinlige sykdommer.
Gjest L´issi Skrevet 2. juli 2016 #597 Skrevet 2. juli 2016 Hva er denne såkalte "beef'en" mellom Isabel, Pierre og Ariel egentlig?
ze7s Skrevet 2. juli 2016 #598 Skrevet 2. juli 2016 1 time siden, L´issi skrev: Hva er denne såkalte "beef'en" mellom Isabel, Pierre og Ariel egentlig? Jeg er heller ikke helt med på den, kan noen gi en utfyllende forklaring?
linkan Skrevet 2. juli 2016 #599 Skrevet 2. juli 2016 27 minutter siden, ze7s skrev: Jeg er heller ikke helt med på den, kan noen gi en utfyllende forklaring? Tror det handler om at Isabel og Ariel ikke liker hverandre. Derfor blir Isabel sint når Pierre henger med Ariel, også var det egentlig meningen at han skulle jobbe i studioet som Ariel og kjæresten hennes driver sammen, men så får han ikke lov av Isabel (den offisielle versjonen deres er vel at Pierre ikke vil likevel, men jeg tror jeg tør gjette på hvem som styrer showet i det forholdet der). Ariel sier at hun og Pierre egentlig er gode venner, Isabel sier at Pierre og Ariel har en såkalt "beef". Også er det sikkert veldig mye mer som jeg ikke har fått med meg, dette er kun ting jeg har snappet opp på Ariels blogg. Jeg vil ikke gå inn på Isabel sin blogg for å se hennes versjon. Det fyker vel mange løgner i alle retninger der, tror jeg. 13
Nutz Skrevet 2. juli 2016 #600 Skrevet 2. juli 2016 Er det ny beef eller er det samme gamle? Må jo være utrolig kjipt for pierre å ikke få være med på studiodrømmen med broren, men han blir vel med seinere når det er slutt med isabel tenker jeg 2
Anbefalte innlegg