Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, smalls skrev:

Jeg å, men vil ikke klikke meg inn på bloggen. VELDIG nysgjerrig på hvordan den ser ut og hvor liten den er :P

Den ser ut som en helt standard, liten, moderne og hvit Oslo-leilighet. Soverom og kjøkken og stue i ett. Helt perfekt for et ungt par, men langt fra det Isabel så for seg for noen måneder siden.

Edit: er visst to soverom, i følge riosoto.

Endret av sukkerspinnn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ligger en (betydelig større) leilighet fra samme bygg ute til salgs på finn. Søk på **fjernet adressen** . På et av bildene ser dere fasaden til bygget. I første egt til venstre i bildet er det to større vinduer. Dette mener jeg å huske er vinduene til stua/kjøkkenet deres (det er 4 mnd siden jeg var på visning der), mens vinduet til venstre for dem igjen er vinduet til gjesterommet. Dvs at når du går forbi på gata (er mange som går der), kan du se rett inn i stua hvis ikke lamellene er igjen. Man går bokstavligtalt 10 cm unna sofaen deres. Hovedsoverom har vindu mot bakgård.

Endret av riosoto
Fjernet adressen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sukkerspinnn skrev:

Den ser ut som en helt standard, liten, moderne og hvit Oslo-leilighet. Soverom og kjøkken og stue i ett. Helt perfekt for et ungt par, men langt fra det Isabel så for seg for noen måneder siden.

Edit: er visst to soverom, i følge riosoto.

Hvis det er alt-i-ett, så er det vel hybelleilighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er ett bilde av Mathias (?) og Pierre hvor de er på ett lite hvitt rom. Regner med at det er soverom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, riosoto skrev:

Jeg har vært på visning i leiligheten deres! Det er en 42 kvm (hvis jeg husker rett) i xxxxxxxxxx, dvs like ved Alexander Kiellandsplass. Leiligheten er fin den - alle leilighetene i bygget er nyoppusset og lagt ut for salg i år - men den ligger i første egt og har digre vinduer rett ut mot veien, så jeg kunne ikke tenke meg å bo der... Men ser det i blogginnlegget hennes at de har hvite lameller i stuen. Det er fordi vinduene er på gateplan, ala butikkvinduer. Ellers er stue og kjøkken i lag (et ganske lite rom), det er to soverom, en liten bod og bad. Veldig stilrent og moderne men veldig langt unna flashy Frogner ;)

Kan jeg bare spørre hvordan du vet at det er akkurat den leiligheten du var på visning i, de nå leier? Ble nysgjerrig :fnise:

Ellers synes jeg ikke diskusjonen trenger å gå ut på at hun ikke bor på Oslos vestkant. Det er mange fine områder i Oslo, det er ikke sånn at man enten bor på Frogner, eller så er man fattig (selv om enkelte innflyttere virker å tro at det er sånn). Området rundt A.Kiellandsplass er jo både ålreit og relativt sentralt, med kort vei til både sentrum, st.hanshaugen osv. Hun oppfører seg utrooolig teit når hun flasher penger og tror hun er verdens rikeste (tjener mer enn en lege og advokat til sammen, please). Men om hun så hadde vært superrik, så er vel ikke hvor i Oslo man velger å bosette seg noe tema som trengs å tas opp.

Endret av KBNS
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james

Men har de kjøpt? Selv om leiligheten har vært ute for salg,så kan det være at de leier av de som har kjøpt. 

Isabell hadde vel snappet/blogget om kjøpe dokumentet, det hadde ikke gått så stille forbi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, KBNS skrev:

Kan jeg bare spørre hvordan du vet at det er akkurat den leiligheten du var på visning i, de nå leier? Ble nysgjerrig :fnise:

Ellers synes jeg ikke diskusjonen trenger å gå ut på at hun ikke bor på Oslos vestkant. Det er mange fine områder i Oslo, det er ikke sånn at man enten bor på Frogner, eller så er man fattig (selv om enkelte innflyttere virker å tro at det er sånn). Området rundt A.Kiellandsplass er jo både ålreit og relativt sentralt, med kort vei til både sentrum, st.hanshaugen osv. Hun oppfører seg utrooolig teit når hun flasher penger og tror hun er verdens rikeste (tjener mer enn en lege og advokat til sammen, please). Men om hun så hadde vært superrik, så er vel ikke hvor i Oslo man velger å bosette seg noe tema som trengs å tas opp.

Hei! Jeg var på flere visninger i samme bygg, og alle leilighetene var forskjellige. Derfor kjenner jeg igjen leiligheten :) det er ulik farge på veggen bak kjøkkenet etc. Kjenner også igjen vinduene, sånne vindu er det kun i 1 egt.

er forøvrig enig i det du sier om vestkanten. Jeg personlig er jo (åpenbart) veldig fornøyd med å bo i området Alexander Kiellandsplass - kjempesentralt og fint der! Kommenterte det kun fordi jeg så andre gjorde det. Var tåpelig av meg. 

Ellers har jeg fått noen 'trusler' eller lite hyggelige meldinger om at jeg la ut adr, så den er nå fjernet fra mine innlegg. Hadde satt stor pris på det om du kunne fjernet den fra sitatet fra mitt innlegg - vil nødig at I og P skal få trøbbel fordi jeg la den ut (var ikke så gjennomtenkt...) og vil helst ikke ha en blogger på nakken heller. Hehe. Takk på forhånd :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, riosoto skrev:

Hei! Jeg var på flere visninger i samme bygg, og alle leilighetene var forskjellige. Derfor kjenner jeg igjen leiligheten :) det er ulik farge på veggen bak kjøkkenet etc. Kjenner også igjen vinduene, sånne vindu er det kun i 1 egt.

er forøvrig enig i det du sier om vestkanten. Jeg personlig er jo (åpenbart) veldig fornøyd med å bo i området Alexander Kiellandsplass - kjempesentralt og fint der! Kommenterte det kun fordi jeg så andre gjorde det. Var tåpelig av meg. 

Ellers har jeg fått noen 'trusler' eller lite hyggelige meldinger om at jeg la ut adr, så den er nå fjernet fra mine innlegg. Hadde satt stor pris på det om du kunne fjernet den fra sitatet fra mitt innlegg - vil nødig at I og P skal få trøbbel fordi jeg la den ut (var ikke så gjennomtenkt...) og vil helst ikke ha en blogger på nakken heller. Hehe. Takk på forhånd :)

Har fjernet det nå :) var forøvrig ikke spesielt myntet på deg det jeg skrev om Oslo vest vs øst altså :) tenkte mer generelt i tråden, at det blir en smule usaklig. Er ganske mye å ta Isabel på, men hvilken side av Oslo hun bor på er liksom ikke blant de tingene :P 

3 timer siden, jesse james skrev:

Men har de kjøpt? Selv om leiligheten har vært ute for salg,så kan det være at de leier av de som har kjøpt. 

Isabell hadde vel snappet/blogget om kjøpe dokumentet, det hadde ikke gått så stille forbi. 

De leier. Hun skrev det i kommetarfeltet på ett eller annet innlegg (lenge siden jeg leste, så husker ikke hvilket).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, KBNS skrev:

Har fjernet det nå :) var forøvrig ikke spesielt myntet på deg det jeg skrev om Oslo vest vs øst altså :) tenkte mer generelt i tråden, at det blir en smule usaklig. Er ganske mye å ta Isabel på, men hvilken side av Oslo hun bor på er liksom ikke blant de tingene :P 

De leier. Hun skrev det i kommetarfeltet på ett eller annet innlegg (lenge siden jeg leste, så husker ikke hvilket).

Takk, setter stor pris på at du slettet den! :)

er forøvrig enig i at en del av kritikken mot dem kan bli usaklig - som foreksempel hvor i Oslo de bosetter seg. Er så vannvittig mye de gjør som får meg til å rive meg i håret, å bosette seg her er ikke en av dem. Ser forøvrig lik usaklig kritikk i andre tråder her på forumet, så det er vel ganske typisk at gjengmentaliteten tar over og så blir alt de sier/gjør feil.

Forøvrig ligger leiligheten deres aaaaakkurat på vestsiden av Akerselva, så man kan jo si de bor på vestkanten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, riosoto skrev:

Takk, setter stor pris på at du slettet den! :)

er forøvrig enig i at en del av kritikken mot dem kan bli usaklig - som foreksempel hvor i Oslo de bosetter seg. Er så vannvittig mye de gjør som får meg til å rive meg i håret, å bosette seg her er ikke en av dem. Ser forøvrig lik usaklig kritikk i andre tråder her på forumet, så det er vel ganske typisk at gjengmentaliteten tar over og så blir alt de sier/gjør feil.

Forøvrig ligger leiligheten deres aaaaakkurat på vestsiden av Akerselva, så man kan jo si de bor på vestkanten :) 

Jeg tror mange er sarkastiske - Er veldig fint på Kiellands plass er vestkanten i mine øyne hehe. Men tror mange er sarkastiske når det kommer til bosted når det kommer til isabel. For tror hun har skrytt endel om det å kjøpe drømmebolig å hus på beste vestkant å når hun ender opp på Kiellands som er fint for oss fleste men tydeligvis ikke for henne. Gjør folk litt narr av henne i form av å nedverdige bo området hun nå bor i for tydeligvis er ikke det godt nok for henne. 

Kiellands plass er kort vei til både løkka og st hanshaugen. Er utrolig sentralt og absolutt en drøm for de fleste. Dyre priser og fine leiligheter. Så etterspørselen er absolutt tilstede. 

Men dette er hva jeg tror flere på forumet kanskje mente. Tror veldig få syns Kiellands er et dårlig sted å bo! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at folk sikter til at det er dårlig sted å bo, meg inkludert. Det blir bare for teit når hun briefer med penger og snakker om å kjøpe bolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på snæp nå at til og med brunfargen hennes er fake!! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg blir sjokkert av henne lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Basilen skrev:

Så på snæp nå at til og med brunfargen hennes er fake!! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg blir sjokkert av henne lengre

Så jeg og! På bildet hvor hun viste neglene. Fargen var helt flasset av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MXB skrev:

Tviler på at folk sikter til at det er dårlig sted å bo, meg inkludert. Det blir bare for teit når hun briefer med penger og snakker om å kjøpe bolig.

Nettopp. Er jo det det går I. Hun later som hun er rik og skryter av det hele tiden. Så ender hun opp der? Som faktisk er lite forventet. Betyr ikke at vi synes det er en dårlig plass. Men bare rart hun endte opp der når hun får det til å virke som hun skal bo på Frogner liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvom jeg ikke liker dama så synes jeg hun var veldig pen. Utrolig synd at hun har fikset på seg selv så mye, spesielt i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, MXB skrev:

Selvom jeg ikke liker dama så synes jeg hun var veldig pen. Utrolig synd at hun har fikset på seg selv så mye, spesielt i ansiktet.

Hun var jo så vakker før hun gjorde disse inngrepene

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var kjempevakker!  Det eneste som fortsatt er vakkert er øynene og håret. Og så har hun jo fin mage også da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Nettopp. Er jo det det går I. Hun later som hun er rik og skryter av det hele tiden. Så ender hun opp der? Som faktisk er lite forventet. Betyr ikke at vi synes det er en dårlig plass. Men bare rart hun endte opp der når hun får det til å virke som hun skal bo på Frogner liksom.

Akkurat der er jeg litt uenig :) nå er det riktignok en stund siden sist jeg leste bloggen hennes, men kan ikke huske at hun har sagt at hun skal bo på Frogner, eller noe som "hinter" til at de har flyttet dit? Og det finnes faktisk rike folk som ikke ender opp på Frogner også, så det er jo ikke noe automatikk i at alle som har mye penger bor der. Det eneste hun egentlig har fremstilt på bloggen er at de skulle kjøpe et hus til 10 mill, så sånn sett er det kanskje litt rart at hun endte opp på 40 kvm på Kiellands plass, men let's face it, Isabel og Pierre har ikke råd til et hus på 10 mill - hvertfall ikke per nå. Hennes inntekt er relativt usikker, og Pierre har vel ikke noen spesiell inntekt så vidt vi vet. Han har hvertfall ikke inntekt nok til å kjøpe et hus til 10 mill. Men liksom.. Det var vel ingen som trodde at det kom til å skje med det første uansett, haha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...