Linnpinn9 Skrevet 19. juni 2016 #401 Del Skrevet 19. juni 2016 9 minutter siden, Lyspære55 skrev: Hei. Det er blitt postet et bilde av meg på instagrammen til Isabell, der hun lyver og setter meg i et veldig dårlig lys. Jeg og kjæresten min satt der før de kom, og har null interesse av å bli kjent med dem eller skulle sitte på samme bord som dem, men vi tullet med dem litt for morroskyld. Det var faktisk ikke jeg som snakket en gang. Jeg prøvde så klart ikke å stjele mobilen hennes, og jeg var heller ikke aggressiv, men jeg ba henne slette bilde av meg fordi jeg ikke vil bli lagt ut offentlig. Vi ble heller ikke kastet ut av en vekter som hun prøver å fremstille det som. Jeg hadde satt pris på om dere her inne kunne ha rapportert bilde hennes slik at det blir fjernet. Hadde hun tatt bilde av deg på byen og lagt det ut på IG? Hvorfor kan du ikke rapportere det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyspære55 Skrevet 19. juni 2016 #402 Del Skrevet 19. juni 2016 9 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Hadde hun tatt bilde av deg på byen og lagt det ut på IG? Hvorfor kan du ikke rapportere det selv? Hun har tatt bilde av meg ja, og skrevet dritt om meg som ikke er sant, mest sannsynlig for å få flere klikk som vanlig. Jeg har så klart rapportert bilde, men tenkte at det var større sjanse at bilde blir fjernet om flere rapporterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 19. juni 2016 #403 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) 37 minutter siden, Lyspære55 skrev: Hei. Det er blitt postet et bilde av meg på instagrammen til Isabell, der hun lyver og setter meg i et veldig dårlig lys. Jeg og kjæresten min satt der før de kom, og har null interesse av å bli kjent med dem eller skulle sitte på samme bord som dem, men vi tullet med dem litt for morroskyld. Det var faktisk ikke jeg som snakket en gang. Jeg prøvde så klart ikke å stjele mobilen hennes, og jeg var heller ikke aggressiv, men jeg ba henne slette bilde av meg fordi jeg ikke vil bli lagt ut offentlig. Vi ble heller ikke kastet ut av en vekter som hun prøver å fremstille det som. Jeg hadde satt pris på om dere her inne kunne ha rapportert bilde hennes slik at det blir fjernet. Kjipe greier, det der. Sjekket kontoen hennes og ser at en del kommenterer at det er ulovlig å henge ut folk slik, men like mange forsvarer henne. Av og til blir man rystet over hvor mange dumme mennesker det finnes, men det ga meg en forklaring på hvorfor rosabloggerne har så mange følgere :-P Spøk til side: Injurieloven forteller at denne handlingen kan straffes med bøter eller fengsel. § 247. Den som i ord eller handling optrer på en måte som er egnet til å skade en annens gode navn og rykte eller til å utsette ham for hat, ringeakt eller tap av den for hans stilling eller næring fornødne tillit, eller som medvirker dertil, straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år. Er ærekrenkelsen forøvet i trykt skrift eller i kringkastingssending eller ellers under særdeles skjerpende omstendigheter, kan fengsel inntil 2 år anvendes. § 248. Har den efter § 247 skyldige handlet mod bedre Vidende, straffes han med Fængsel indtil 3 Aar. https://lovdata.no/dokument/NLO/lov/1902-05-22-10/KAPITTEL_2-16 PS Jeg har selvsagt rapportert bildet. Skulle bare mangle. Endret 19. juni 2016 av medeus Tilføyelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 19. juni 2016 #404 Del Skrevet 19. juni 2016 Har også rapportert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 19. juni 2016 #405 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg har rapportert. Makan til oppførsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 19. juni 2016 #406 Del Skrevet 19. juni 2016 Hva heter hun på Instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 19. juni 2016 #407 Del Skrevet 19. juni 2016 5 minutter siden, Minipilla skrev: Hva heter hun på Instagram? isabelsraad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 19. juni 2016 #408 Del Skrevet 19. juni 2016 Nå ser det ut som bildet er slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 19. juni 2016 #409 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) 3 minutter siden, Unagi skrev: Nå ser det ut som bildet er slettet. Kanskje hun var innom her og oppdaget at det var straffbart å legge ut sånt? Det kommer forresten fremdeles opp her. Pussig. Endret 19. juni 2016 av medeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 19. juni 2016 #410 Del Skrevet 19. juni 2016 Bildet ligger der enda.. Rapportert jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyspære55 Skrevet 19. juni 2016 #411 Del Skrevet 19. juni 2016 Takk for at dere har rapportert Bilde kommer fremdeles opp her også, men hun har hvert fall vært innom bilde for å fjerne kritiske kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 19. juni 2016 #412 Del Skrevet 19. juni 2016 Rapportert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. juni 2016 #413 Del Skrevet 19. juni 2016 Hun ser mye eldre ut enn han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 19. juni 2016 #414 Del Skrevet 19. juni 2016 Har rapportert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossx Skrevet 19. juni 2016 #415 Del Skrevet 19. juni 2016 Å henge ut noen på den måten! Jeg skulle inn her og be folk om å rapportere bildet. Godt å se at det er gjort. Du som har blitt uthengt offentlig, kan faktisk snakke med politiet bare slik at sraad får påsnakk om å dele bilder av andre som ikke er lov. Pierre hang jo ut ei jente på sin blogg. Dette er noe de tror de kommer unna med. Og spesielt sraad. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 19. juni 2016 #416 Del Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, Lyspære55 skrev: Hei. Det er blitt postet et bilde av meg på instagrammen til Isabell, der hun lyver og setter meg i et veldig dårlig lys. Jeg og kjæresten min satt der før de kom, og har null interesse av å bli kjent med dem eller skulle sitte på samme bord som dem, men vi tullet med dem litt for morroskyld. Det var faktisk ikke jeg som snakket en gang. Jeg prøvde så klart ikke å stjele mobilen hennes, og jeg var heller ikke aggressiv, men jeg ba henne slette bilde av meg fordi jeg ikke vil bli lagt ut offentlig. Vi ble heller ikke kastet ut av en vekter som hun prøver å fremstille det som. Jeg hadde satt pris på om dere her inne kunne ha rapportert bilde hennes slik at det blir fjernet. Hun er så høy på seg selv, kan vel ikke fatte at noen våger å tulle med O'store og berømte Isabel fra paradise hotel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 19. juni 2016 #417 Del Skrevet 19. juni 2016 Rapportert Sinnsykt dårlig gjort av henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medlemmet Skrevet 19. juni 2016 #418 Del Skrevet 19. juni 2016 Hun har lagt ut intet mindre enn tre bilder på Insta med teksten "tenk at han skal bli pappa til mitt barn" og lignende. Første av dem for 21t siden. Hun er ikke gravid, regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 19. juni 2016 #419 Del Skrevet 19. juni 2016 Har ikke IG. Hva er det hun har skrevet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossx Skrevet 19. juni 2016 #420 Del Skrevet 19. juni 2016 Vil anbefale å ta screenshot av bildet. I tilfelle hun som ble uthengt ikke har gjort det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg