super-s Skrevet 11. juni 2016 #381 Del Skrevet 11. juni 2016 3 timer siden, Linnpinn9 skrev: Blir så teit når hun hele tiden skal vifte med penger og vise oss hvor mye penger hun liksom har. Tror hun vi blir misunnelig eller? Jeg kunne godt tenkt meg å tjene så mye som henne, men ikke for enhver pris, så jeg er ikke sjalu/misunnelig på henne i det hele tatt. Jeg synes ikke penger er så viktig at jeg ønsker å ødelegge ryktet mitt og selvrespekten min for å tjene godt i en liten periode. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 13. juni 2016 #382 Del Skrevet 13. juni 2016 Lite aktivitet i tråden.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. juni 2016 #383 Del Skrevet 13. juni 2016 Hun ligger på 5 plass nå 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 13. juni 2016 #384 Del Skrevet 13. juni 2016 5 timer siden, smalls skrev: Hun ligger på 5 plass nå Haha derfor det er ekstremt med clickbait innlegg på insta nå😂😂 har IKKE gått inn på bloggen, men så hun la ut bilde av seg selv i bikini og skrev 29 kilo. Haha så var det en under som skrev at det handlet om bagasjen😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 14. juni 2016 #385 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) 8 timer siden, Blablaa skrev: Haha derfor det er ekstremt med clickbait innlegg på insta nå😂😂 har IKKE gått inn på bloggen, men så hun la ut bilde av seg selv i bikini og skrev 29 kilo. Haha så var det en under som skrev at det handlet om bagasjen😂 Ja, nå prøver hun desperat å komme seg på 3 plass igjen. Haha Så står det "det går rykter om at vi venter barn. Er jeg gravid? Sannheten ligger uteble bloggen" Clickbait Endret 14. juni 2016 av smalls 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 14. juni 2016 #386 Del Skrevet 14. juni 2016 4 timer siden, smalls skrev: Ja, nå prøver hun desperat å komme seg på 3 plass igjen. Haha Så står det "det går rykter om at vi venter barn. Er jeg gravid? Sannheten ligger uteble bloggen" Clickbait Haha! Herregud 😂 Jaja, ser hvertfall folk begynner å gå skikkelig lei av alle clickbait innleggene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 14. juni 2016 #387 Del Skrevet 14. juni 2016 Gravid-clickbait er så sykt oppbrukt.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 14. juni 2016 #388 Del Skrevet 14. juni 2016 7 timer siden, smalls skrev: Ja, nå prøver hun desperat å komme seg på 3 plass igjen. Haha Så står det "det går rykter om at vi venter barn. Er jeg gravid? Sannheten ligger uteble bloggen" Clickbait Er jeg gravid? Er jeg gravid? Er jeg gravid? NEI! Du er ikke gravid! Blir helt sprø av de clickbaita hun legger ut. Syns hun ikke det er pinlig slik som hun holder på?? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 15. juni 2016 #389 Del Skrevet 15. juni 2016 Så jeg feil, eller var det snap av LILLESØSTRA hennes som fylte leppene sine på storyen hennes?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 15. juni 2016 #390 Del Skrevet 15. juni 2016 1 minutt siden, Soeuh skrev: Så jeg feil, eller var det snap av LILLESØSTRA hennes som fylte leppene sine på storyen hennes?!? Storesøstra :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 15. juni 2016 #391 Del Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, amadine skrev: Storesøstra :/ Det var da enda godt det ikke var lillesøstra.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 15. juni 2016 #392 Del Skrevet 15. juni 2016 Den Tuesday, June 14, 2016 at 8.06, smalls skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. juni 2016 #393 Del Skrevet 16. juni 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler tredjepart. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalender Skrevet 17. juni 2016 #394 Del Skrevet 17. juni 2016 Hvor har de kjøpt leilighet hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 17. juni 2016 #395 Del Skrevet 17. juni 2016 27 minutter siden, Kalender skrev: Hvor har de kjøpt leilighet hen? Hvor står det at de har kjøpt? De skrev vel kontrakt på stedet og da er det vel snakk om leie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 17. juni 2016 #396 Del Skrevet 17. juni 2016 27 minutter siden, Hubbabubba2014 skrev: Hvor står det at de har kjøpt? De skrev vel kontrakt på stedet og da er det vel snakk om leie? Trodde de bodde hos mora til Isabel jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 17. juni 2016 #397 Del Skrevet 17. juni 2016 17 minutter siden, smalls skrev: Trodde de bodde hos mora til Isabel jeg. De har visst vært på visning og så skrevet kontrakt på stedet. Da er det vel snakk om leie når det ikke er noen budrunde etc. Hvor de har bodd tidligere er ikke godt å si da hun ikke har vist frem leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 19. juni 2016 #398 Del Skrevet 19. juni 2016 " Det var sexy å se Pierre sittende i klasserommet blandt titals av små barn" Svært uheldig formulering, hun burde kanskje jobbe litt med språket sitt generelt... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 19. juni 2016 #399 Del Skrevet 19. juni 2016 5 minutter siden, Corinne skrev: " Det var sexy å se Pierre sittende i klasserommet blandt titals av små barn" Svært uheldig formulering, hun burde kanskje jobbe litt med språket sitt generelt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyspære55 Skrevet 19. juni 2016 #400 Del Skrevet 19. juni 2016 Hei. Det er blitt postet et bilde av meg på instagrammen til Isabell, der hun lyver og setter meg i et veldig dårlig lys. Jeg og kjæresten min satt der før de kom, og har null interesse av å bli kjent med dem eller skulle sitte på samme bord som dem, men vi tullet med dem litt for morroskyld. Det var faktisk ikke jeg som snakket en gang. Jeg prøvde så klart ikke å stjele mobilen hennes, og jeg var heller ikke aggressiv, men jeg ba henne slette bilde av meg fordi jeg ikke vil bli lagt ut offentlig. Vi ble heller ikke kastet ut av en vekter som hun prøver å fremstille det som. Jeg hadde satt pris på om dere her inne kunne ha rapportert bilde hennes slik at det blir fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg