Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

5 timer siden, ze7s skrev:

Ser for meg at Isabell Raad kunne funnet på å bli gravid kun for å redde lesertallet. Synes faktisk hun har blitt verre enn Anna Rassmussen når det kommer til clickbait.

Ikke gi henne ideer nå da.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, ze7s skrev:

Ser for meg at Isabell Raad kunne funnet på å bli gravid kun for å redde lesertallet. Synes faktisk hun har blitt verre enn Anna Rassmussen når det kommer til clickbait.

Hun er hundre ganger verre enn Anna. Hun er jo helt desperat! Men jeg sier som noen over her; er det noen som faktisk trodde det var slutt mellom dem??

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde 🙈 Men jeg klikket meg ikke inn på bloggen av den grunn. Leser kun denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

Jeg tror kanskje lesergruppen i hovedsak er svært unge og litt lettlurte folk. I alle fall kan det se slik ut på Instagram.

Endret av medeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, medeus skrev:

Jeg tror kanskje lesergruppen i hovedsak er svært unge og litt lettlurte folk. I alle fall kan det se slik ut på Instagram.

Jeg dør litt innvendig når jeg leser alle de kommentarene hvor pen og perfekt hun er :hjerte: <3 <3 Får hun et snev av kritikk, så er de der med gang og gir personen verbal juling. De som gir kritikk er jo bare misunnelig. 

Endret av LeilaS
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som at hun er EKSTREMT avhengig av Pierre! Nå har hun også booket tur hjem.. altså de får jo aldriii noe alenetid. Tenk om Pierre faktisk ville ha litt alenetid nå, men nei, Isabel MÅ kaste seg med... komisk

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asdas123

JEG ER I SLEKT MED ISABEL 

(Vi er fra samme land) 

Så slitsomt det må være å lage overskrifter :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
13 timer siden, Kronellermynt skrev:

JEG ER I SLEKT MED ISABEL 

(Vi er fra samme land) 

Så slitsomt det må være å lage overskrifter :ler: 

Jøss... Da er det bare å "gratulere med det loddet"........ 

😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig dumt når bloggerre skriver "jeg er gravid!!!" Går du inn på bloggen, så står det at de drømte de var gravid eller venninnen er blitt gravid. Det kan stå "det er slutt mellom oss" går du inn på bloggen, så står det at hun ikke vil gå på sin favoritt restaurant mer eller hun vil ikke drikke sprit mer. Så teit. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegget ... Skrev at de krangla og gjorde det slutt. Sitat fra bloggen: "Vi møttes omsider i leiligheten min, og ordnet opp, en gang for alle. Dette er første gangen vi har gått til så drastiske tiltak som det er å gjøre det slutt. Ikke vet jeg hva som foregikk i skallene våres, men heldigvis tok vi til fornuft nokså kjapt." 

Men... skjedde ikke dette sist gang de var i syden også???  Eller kanskje ikke forrige gang, men for en stund siden? De gjorde det slutt etter en krangel og så ble de sammen igjen.  Så var jo ikke akkurat første gangen, som hun skriver der.  On and off.. 

Endret av Snømusa
Skriveleif
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med den hånden hun hele tiden må ha oppi håret? Det må da være lettere å bruke hårklemmer

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james

Etter å ha sett lønn snappen hennes (regner med at det er med feriepenger)  så vurderer jeg å hore meg for en blogg "karriere" :ironi: 

Tenker at det ikke kan være så vanskelig, hun for jo det til.. Det er jo bare å finne på klikkbait som folk tydeligvis kjøper siden de går inn på bloggen. 

Why people why?! 

Endret av jesse james
Hadde glemt ironiflagget, kan jo være noen tar meg på ordet :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå flasher hun på snap at hun har fått lønn idag, 200 000 Jeg blir flau over det ekstreme eksponeringsbehovet hennes. Hun eier jo ikke skam den dama der.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 minutter siden, candykiss skrev:

Nå flasher hun på snap at hun har fått lønn idag, 200 000 Jeg blir flau over det ekstreme eksponeringsbehovet hennes. Hun eier jo ikke skam den dama der.

Næh,blir ikke imponert av den overdrevne skytinga hennes. Det er jo bare flaut. Tror hun er så rik og famous. Herregud :sprettoy:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jo ikke være summen hun har fått i dag, men totalen hun har på konto.. Og 200.000 er ikke så mye penger å ha på bok. Hun har jo ikke vært toppblogger så lenge at 11% av lønnen hennes skulle tilsi 200.000 i feriepenger. Det hele er jo bare usmakelig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Basilen skrev:

Trenger jo ikke være summen hun har fått i dag, men totalen hun har på konto.. Og 200.000 er ikke så mye penger å ha på bok. Hun har jo ikke vært toppblogger så lenge at 11% av lønnen hennes skulle tilsi 200.000 i feriepenger. Det hele er jo bare usmakelig. 

Blir så teit når hun hele tiden skal vifte med penger og vise oss hvor mye penger hun liksom har. Tror hun vi blir misunnelig eller?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...