Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

45 minutter siden, Jenki skrev:

Når og hvor har hun sagt at hun skal være med på Bloggerne?

I dette innlegget: http://sraad.blogg.no/1458077347_meg_p_bloggerne.html  sier hun at hun hadde hatt lyst til å være med, noe annet har ikke jeg sett....

Oi, flaut om det ikke stemmer da, haha. Jeg har kun lest det her inne, siden jeg nekter å klikke meg inn på bloggen. Jaja, da får tv2 lese det og tenke på det om de vurderer å ha henne med ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, super-s skrev:

Oi, flaut om det ikke stemmer da, haha. Jeg har kun lest det her inne, siden jeg nekter å klikke meg inn på bloggen. Jaja, da får tv2 lese det og tenke på det om de vurderer å ha henne med ;) 

Bra du sendte mail en uansett. Isabel ligger jo på 3 plass og det kan godt hende de vurderer å ta henne med neste sesong. Det håper jeg virkelig ikke. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, LeilaS skrev:

Bra du sendte mail en uansett. Isabel ligger jo på 3 plass og det kan godt hende de vurderer å ta henne med neste sesong. Det håper jeg virkelig ikke. 

Jepp! Er ikke sikkert at min mening har noe å si for deres avgjørelse, men det er verdt et forsøk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. mai 2016 at 15.19, Blablaa skrev:

HERRE. GUD. Hun skal være med på bloggerne......................

Lurer på hvor du har lest det? Jeg er så nysgjerrig på om det stemmer :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som gir meg lyst til å grine er disse menneskene som forsvarer titlene hennes. Som "Jeg har forlatt Pierre". Trodde alle skjønte at hun kun gjør dette for å skape spekulasjoner rundt forholdet deres og dermed klikke seg inn på bloggen, men neida. "Hun skriver jo at hun har forlatt ham, og det har hun jo. Hun forlot ham i Sverige og reiste hjem til Norge". Altså.... :murvegg::murvegg::murvegg:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Basilen skrev:

Lurer på hvor du har lest det? Jeg er så nysgjerrig på om det stemmer :P

Hun skrev det selv i kommentarfeltet på bloggen sin. En som spurte om hun skulle være med på bloggerne, da svarte Isabel: Ja, det skal jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, helledussen999 skrev:

Hun skrev det selv i kommentarfeltet på bloggen sin. En som spurte om hun skulle være med på bloggerne, da svarte Isabel: Ja, det skal jeg

Begynner å bli mer og mer skeptisk jeg. Hvis hun nå skal være med,  hvorfor står det ingenting om dette på Tv2 sine hjemmesider?Trodde de var de første som kom ut med sånt og ikke deltakerne selv. Hvis det stemmer, så har hun jo brutt taushetsplikten.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladde gjennom kommentarene hennes på insta og da sa hun det? :S haha har jeg spredd løgner..??? Men jeg leste at hun skrev det hvertfall under en kommentar på et bilde. Skal se om jeg finner det igjen:S flaut visst det ikke er sant jeg ble bare så sjokka når jeg så hun skrev dwt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blablaa skrev:

Bladde gjennom kommentarene hennes på insta og da sa hun det? :S haha har jeg spredd løgner..??? Men jeg leste at hun skrev det hvertfall under en kommentar på et bilde. Skal se om jeg finner det igjen:S flaut visst det ikke er sant jeg ble bare så sjokka når jeg så hun skrev dwt

Det var ikke det at jeg mente du serverte oss en løgn, jeg bare er nysgjerrig på om det stemmer 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, LeilaS skrev:

Begynner å bli mer og mer skeptisk jeg. Hvis hun nå skal være med,  hvorfor står det ingenting om dette på Tv2 sine hjemmesider?Trodde de var de første som kom ut med sånt og ikke deltakerne selv. Hvis det stemmer, så har hun jo brutt taushetsplikten.

Og hvordan vet du hva som er avtalt mellom produsenten og bloggeren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 21.5.2016 at 9.54, Honey Dew skrev:

Hun er så full av seg selv at jeg har ikke sett noe verre. Finnes ordet ydmykhet i vokabularet hennes?

Jeg var innom instagram-kontoen hennes, men siden jeg ikke følger henne, fikk jeg opp kun 10 kommentarer på det bildet

Hmm, jeg følger henne ikke jeg heller, men jeg så flere enn 10 ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.5.2016 at 11.40, Agurk skrev:

Meget useriøst av Tv2 og ha med en person som oppfører seg slik på Bloggerne! Tydelig at de ikke har gjort god nok research på jenta, kanskje et tips til Tv2 hadde vært på sin plass?

Nåh, sånne som henne skaper muligens seere, riksklysa på tv liksomm, folk bare MÅ se, akkurat det samme som at vi prater om henne her. Hun kommer til å være på topp inntil folk slutter å følge med på henne .-...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har Isabel lagt ut på snapstory at hun tar bussen, og det virker som hun leser KG :fnise: "Buss hva faen?" "Jeg tar ikke kollektiv." "Uff hva gjør vi her Pierre? Det er jo bare kvinneguidefolk som tar bussen, uuugh"

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Soeuh skrev:

Nå har Isabel lagt ut på snapstory at hun tar bussen, og det virker som hun leser KG :fnise: "Buss hva faen?" "Jeg tar ikke kollektiv." "Uff hva gjør vi her Pierre? Det er jo bare kvinneguidefolk som tar bussen, uuugh"

Hva mener hun? At hun tar bussen og mener vi på KG bare tar bussen? Jeg er litt treg nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, smalls skrev:

Hva mener hun? At hun tar bussen og mener vi på KG bare tar bussen? Jeg er litt treg nå.

At hun er for god til å ta bussen, fordi hun er "the queen", så kollektivtransport er ikke for henne. Hun vil med andre ord ikke "synke like lavt" som de på kg ved å ta kollektivtransport.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. For god for offentlig transport hun, ja. 

Ja vi har vel alle sett det store "forbruket" hennes av taxiturer ;) nei, nå må hun komme seg ned fra den høye hesten sin. Hun er en helt normal jente (om vi ser bort fra operert, operert, operert). Hun har vært med på paradise Hotel liksom.... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...