Honey Dew Skrevet 19. mai 2016 #221 Del Skrevet 19. mai 2016 56 minutter siden, marizz skrev: Siden jeg fikk en del poeng på innlegget med sammendragene, så kan jeg skrive litt flere siden jeg allerede har bloggen hennes åpen(alt for å unngå flere klikk) To ord: bitchfight og drama: De tilbringer 17.mai i Sverige, noe Isabel synes er litt trist for hun vil se ungene gå i tog, spise is og drikke champagne. Så kommer hun til selve poenget i teksten: fjorårets 17.maifeiring. Hun feiret 17.mai med en veninne og hennes gjeng, og det endte nesten i slåsskamp mellom to bestevenninner. Til slutt orket ikke isabel mer, så hun tok taxi hjem. End of story Jeg vil ha baby: Hun sier Pierre har en liten lillesøster, som gjorde at Isabel vil ha barn. Pierre ble litt stressa når Isabel sa hun vil ha baby NÅ. Nå er det pierres tur til å operere: Pierre trengte tannlegetime, og etter han ringte smilte han til Isabel og sa "nå er det min tur til å operere!" Han skulle da borre et hull i en tann. Nå kan jeg anmelde stalkeren: Hun er glad for at det har blitt forbudt å stalke. Hun er takknemlig for at hun ikke har opplevd stalkere på et ekstremt nivå, men noe har hun opplevd. En fyr spammer henne på facebook. Svarer hun ikke på facebook, skriver han til hun på mailen. Gjerne flere ganger daglig. Hun lurer på om han er en hyggelig fyr uten sosiale antenner, eller om at han er creep. Deretter legger hun ut noen skjermbilder av ting han har skrevet. Dette reddet forholdet vårt: Isabel sier hun i starten av forholdet deres var veldig sjalu og eiesyk. Hun mener videre at tid fra hverandre er viktig(haha sier hun, er ikke hun med han hele tiden?). Hun mener venninnetid, familietid osv er viktig. Hun kommer med andre tips også som gjøre ting for hverandre i hverdagen, kommunikasjon osv. synes personlig det var et veldig uinteressant innlegg. Å bore i en tann er da ikke operasjon. Snakker om overdrivelse 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 19. mai 2016 #222 Del Skrevet 19. mai 2016 Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte, samt latterliggjøring. Phaedra,adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 19. mai 2016 #223 Del Skrevet 19. mai 2016 1 time siden, Superblomst skrev: Om jeg husker rett viste det skjermbildet at "stalkeren" hadde sendt henne typ 4 meldinger fordelt fra januar -mai Hardt å være kjendis! Hahah ja Jeg synes det så åpenbart ut som en ensom fyr som sikkert sliter litt med de sosiale antennene sine, så egentlig litt unødvendig å legge det ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fishy Skrevet 19. mai 2016 #224 Del Skrevet 19. mai 2016 Synes det er latterlig at Isabel beskriver seg selv som en "jævlig trofast venn". Når hun selv var utro med typen til venninna.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossx Skrevet 19. mai 2016 #225 Del Skrevet 19. mai 2016 www.bloggbarna.no ANBEFALER å lese her!! der bruker de SE og sraad som eksempel på dårlige forbilder. De ber om at innlegget blir spredd til flest mulige foreldre. Personlig synes jeg sraad er værre enn SE. Men før var SE like blottet for vett som det sraad er nå med tanke på kroppsspresset og opperasjoner osv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 19. mai 2016 #226 Del Skrevet 19. mai 2016 44 minutter siden, fishy skrev: Synes det er latterlig at Isabel beskriver seg selv som en "jævlig trofast venn". Når hun selv var utro med typen til venninna.. Haha gjør hun? Hun var vel ironisk der håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mittnavn Skrevet 20. mai 2016 #227 Del Skrevet 20. mai 2016 12 timer siden, Rose11 skrev: Haha gjør hun? Hun var vel ironisk der håper jeg Haha håper jeg og, men tviler Hun har så stor mangel på selvinnsikt at får lyst til å 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 20. mai 2016 #228 Del Skrevet 20. mai 2016 http://www.aftenposten.no/meninger/sid/La-kjoperumpa-vare-i-fred-Den-gjor-personen-lykkelig--Guro-Marie-Iversen-8471813.html er det "bodyshaming" å poengtere at bloggere er dårlige forbilder når de kjøper ser ting man kan trene seg opp til? Dessuten: det er mye plastisk kirurgi man ikke kan trene seg opp til, som silikon i pupper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 20. mai 2016 #229 Del Skrevet 20. mai 2016 HERRE. GUD. Hun skal være med på bloggerne...................... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 20. mai 2016 #230 Del Skrevet 20. mai 2016 36 minutter siden, Blablaa skrev: HERRE. GUD. Hun skal være med på bloggerne...................... Neste sesong skal jeg IKKE se på. Håper seertallet synker kraftig nå som hun skal være med. Eneste hun kommer til å gjøre er å skryte av hvor stor A kjendis hun har blitt og hvor rik hun er. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 20. mai 2016 #231 Del Skrevet 20. mai 2016 Dere burde lese kommentarene på det nyeste instagram bilde hennes,hun kaller opp leserne sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjeve Skrevet 20. mai 2016 #232 Del Skrevet 20. mai 2016 1 time siden, Blablaa skrev: HERRE. GUD. Hun skal være med på bloggerne...................... Er du sikker? Finner ikke noe om det på tv2.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 20. mai 2016 #233 Del Skrevet 20. mai 2016 59 minutter siden, Snurten1 skrev: Dere burde lese kommentarene på det nyeste instagram bilde hennes,hun kaller opp leserne sine. Det nyeste bilde har ingen kommentarerer? Har hun sletta de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 20. mai 2016 #234 Del Skrevet 20. mai 2016 Hahha eneste som manglet! Jeg har gitt opp at folk skal slutte å følge henne. Beklager men folk er sære. De fyller henne bare med mer ego. For et ufyselig menneske. Hun kommer aldri til å miste plassen sin det har jeg skjønt nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 20. mai 2016 #235 Del Skrevet 20. mai 2016 35 minutter siden, LeilaS skrev: Det nyeste bilde har ingen kommentarerer? Har hun sletta de? Lagt ut for 2 timer siden. Det er 104 kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 20. mai 2016 #236 Del Skrevet 20. mai 2016 Nå har det bare klikket for henne, enn å svare folk slik som hun gjør på IG???! Brakkesyke? Hun sitter jo bare alene inne, bestiller klær på nett og ser kun Pierre søsknene og mora si. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. mai 2016 #237 Del Skrevet 20. mai 2016 1 time siden, Titan skrev: Nå har det bare klikket for henne, enn å svare folk slik som hun gjør på IG???! Brakkesyke? Hun sitter jo bare alene inne, bestiller klær på nett og ser kun Pierre søsknene og mora si. Finner det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 20. mai 2016 #238 Del Skrevet 20. mai 2016 5 timer siden, Blablaa skrev: HERRE. GUD. Hun skal være med på bloggerne...................... Ja, fyll opp TV2-kanalene med gjennomrenoverte og sutrete narsissister. Det blir det bra TV av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 21. mai 2016 #239 Del Skrevet 21. mai 2016 12 timer siden, Honey Dew skrev: Finner det ikke Det er det bildet av henne i profil med en sånn hvit topp på seg og hestehale. Utrolig stygg er hun i kjeften til folk, kaller dem pissunger og alt mulig, ber ei holde kjeft, lurer på om hun har munndiare, og hun var ikke frekk mot henne i utgangspunktet, hun bare reagerte på at Isabel kalte en annen for en pissunge. En annen mann som gir henne råd om noe, helt konstruktivt fikk "råd" tilbake om å dra seg ut av IG, snap og bloggen ...hun ber folk dra til helvete ....hun må jo ha klikket, det der er jo ikke normalt. Og noen sånne ska være med på bloggerne?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 21. mai 2016 #240 Del Skrevet 21. mai 2016 1 time siden, Titan skrev: Det er det bildet av henne i profil med en sånn hvit topp på seg og hestehale. Utrolig stygg er hun i kjeften til folk, kaller dem pissunger og alt mulig, ber ei holde kjeft, lurer på om hun har munndiare, og hun var ikke frekk mot henne i utgangspunktet, hun bare reagerte på at Isabel kalte en annen for en pissunge. En annen mann som gir henne råd om noe, helt konstruktivt fikk "råd" tilbake om å dra seg ut av IG, snap og bloggen ...hun ber folk dra til helvete ....hun må jo ha klikket, det der er jo ikke normalt. Og noen sånne ska være med på bloggerne?? Hun er så full av seg selv at jeg har ikke sett noe verre. Finnes ordet ydmykhet i vokabularet hennes? Jeg var innom instagram-kontoen hennes, men siden jeg ikke følger henne, fikk jeg opp kun 10 kommentarer på det bildet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg