Sofiegj Skrevet 1. desember 2016 #1501 Del Skrevet 1. desember 2016 Isabel fortsatt nede i 20-21k. Kan se ut som hun mister følgere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethGD Skrevet 1. desember 2016 #1502 Del Skrevet 1. desember 2016 7 minutter siden, Sofiegj skrev: Isabel fortsatt nede i 20-21k. Kan se ut som hun mister følgere nå. Et par tusind flere end i går fordi hun skrev et "langt og personligt indlæg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 1. desember 2016 #1503 Del Skrevet 1. desember 2016 5 timer siden, Cissacissa skrev: Ja, jeg så rumpa på Gardermoen, hihi. Ingen paparazzier å se...faktisk virket det ikke som noen kjente de igjen, til tross for diva-nykker og solbriller inne. Merkelig...😂😂De skulle til Bangkok. Var det det du så på snap også? Så det er der de er? Hva gjør de der egentlig? Jeg så bare at de sto ved et rullebånd som så ut som Gardermoen med solbriller og hettegensere hahaha... Ikke overraskende at de ikke ble "overfalt" av paparazzier, er ikke akkurat de mest spennende menneskene for folk flest (hvis man ser bort i fra 12-åringer) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 1. desember 2016 #1504 Del Skrevet 1. desember 2016 49 minutter siden, GlitterGlitter skrev: Så det er der de er? Hva gjør de der egentlig? Jeg så bare at de sto ved et rullebånd som så ut som Gardermoen med solbriller og hettegensere hahaha... Ikke overraskende at de ikke ble "overfalt" av paparazzier, er ikke akkurat de mest spennende menneskene for folk flest (hvis man ser bort i fra 12-åringer) Hvis jeg så riktig, så sjekket de inn på et fly som skulle til Bangkok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 1. desember 2016 #1505 Del Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Cissacissa skrev: Hvis jeg så riktig, så sjekket de inn på et fly som skulle til Bangkok Det kan kanskje hende. Det er jo store tidsforskjeller, og det så ut som dag da hun kom frem og da var det natt her. Hun er heller ikke aktiv på snapchat som hun pleier, og oppdaterer bare veldig sent på kvelden her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 1. desember 2016 #1506 Del Skrevet 1. desember 2016 34 minutter siden, GlitterGlitter skrev: Det kan kanskje hende. Det er jo store tidsforskjeller, og det så ut som dag da hun kom frem og da var det natt her. Hun er heller ikke aktiv på snapchat som hun pleier, og oppdaterer bare veldig sent på kvelden her. Det så ut som de fløy med Thai Airways (på setene, siden det er det eneste flyselskapet, som jeg vet om, som har forskjellige farger på setene (med kombinasjonen lilla, rosa, gul)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 1. desember 2016 #1507 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) På mystoryen til Isabel la hun ut et screenshot fra mobilen med et bilde av et eller annet innlegg hun hadde skrevet. Øverst i venstre hjørne står hvilket mobilabonnement hun har, og det sto "dtac", og "dtac" er ifølge Wikipedia en Thailandsk mobiloperatør, så det stemmer nok at hun er i Thailand, evt Bangkok. Endret 1. desember 2016 av GlitterGlitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. desember 2016 #1508 Del Skrevet 2. desember 2016 Ryddet for kommentarer om kropp, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 3. desember 2016 #1509 Del Skrevet 3. desember 2016 Isabel nede i 20k Idag også ja. Ser ut som hun mister følgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. desember 2016 #1510 Del Skrevet 3. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg