Sofiegj Skrevet 30. november 2016 #1481 Del Skrevet 30. november 2016 Isabel med 18k lesere Idag, aiai. Hva skjer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 30. november 2016 #1482 Del Skrevet 30. november 2016 2 timer siden, Sofiegj skrev: Isabel med 18k lesere Idag, aiai. Hva skjer? Jeg tror folk begynner å gå lei. Hun har ikke sagt hva hun har operert (som hun lovet å si når hun hjem til Norge igjen) og bloggen er virkelig dørgende kjedelig. Bare det samme om igjen og om igjen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 30. november 2016 #1483 Del Skrevet 30. november 2016 Nå ligger hun på 10ende plass så da kommer nok avsløringen ang operasjonen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 30. november 2016 #1484 Del Skrevet 30. november 2016 Tror dere hun forblir å synke på leserlista eller er dette bare engangstilfelle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. november 2016 #1485 Del Skrevet 30. november 2016 1 time siden, smalls skrev: Jeg tror folk begynner å gå lei. Hun har ikke sagt hva hun har operert (som hun lovet å si når hun hjem til Norge igjen) og bloggen er virkelig dørgende kjedelig. Bare det samme om igjen og om igjen. Hun er nede på 10. plass på Blogglisten i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 30. november 2016 #1486 Del Skrevet 30. november 2016 Det er så morsomt at de alltid går med solbriller og hettegenser på fly og flyplasser, selv på natta/kvelden. Skjønner ikke greia med det? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 30. november 2016 #1487 Del Skrevet 30. november 2016 56 minutter siden, GlitterGlitter skrev: Det er så morsomt at de alltid går med solbriller og hettegenser på fly og flyplasser, selv på natta/kvelden. Skjønner ikke greia med det? Akkurat som de skulle vært like store som Kim og Kanye 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno1 Skrevet 30. november 2016 #1488 Del Skrevet 30. november 2016 Endelig går hun nedover på listen. Da skal jeg klikke meg inn på alle over og under i dag. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 30. november 2016 #1489 Del Skrevet 30. november 2016 26 minutter siden, smalls skrev: Akkurat som de skulle vært like store som Kim og Kanye Haha, Isabel ser jo veldig opp til Kim så skulle ikke forundre meg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. november 2016 #1490 Del Skrevet 30. november 2016 1 time siden, anno1 skrev: Endelig går hun nedover på listen. Da skal jeg klikke meg inn på alle over og under i dag. Det har jeg gjort og kommer til å gjøre det hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. november 2016 #1491 Del Skrevet 30. november 2016 3 timer siden, GlitterGlitter skrev: Det er så morsomt at de alltid går med solbriller og hettegenser på fly og flyplasser, selv på natta/kvelden. Skjønner ikke greia med det? Du vet, alle de forferdelige paparazziene (les fjortiser) som forsøker å få et glimt av berømthetene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 30. november 2016 #1492 Del Skrevet 30. november 2016 Tror de at de er Taylor Swift? 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 30. november 2016 #1493 Del Skrevet 30. november 2016 1 time siden, Xstrella skrev: Tror de at de er Taylor Swift? 😂 Something like that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 1. desember 2016 #1494 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) På 30.11.2016 den 18.57, GlitterGlitter skrev: Det er så morsomt at de alltid går med solbriller og hettegenser på fly og flyplasser, selv på natta/kvelden. Skjønner ikke greia med det? Så du de på Gardermoen? Jeg var der på tirsdag, og tror det var de jeg så. Hun oppførte seg isåfall som en diva i innsjekkingskøen, og han sto med solbriller på hele tiden. Veldig rart.... men...har hun innrømmet å ha operert rumpa? Hvis ikke, så er det garantert deg hun har gjort på denne hemmelige operasjonen. Ryddet for kommentar om kropp. Edie, mod. Endret 2. desember 2016 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. desember 2016 #1495 Del Skrevet 1. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 1. desember 2016 #1496 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) På 1.12.2016 den 1.24, Cissacissa skrev: Så du de på Gardermoen? Jeg var der på tirsdag, og tror det var de jeg så. Hun oppførte seg isåfall som en diva i innsjekkingskøen, og han sto med solbriller på hele tiden. Veldig rart.... men...har hun innrømmet å ha operert rumpa? Hvis ikke, så er det garantert deg hun har gjort på denne hemmelige operasjonen. Stod der 40 paparazzifotografer rundt dem? 🐵📸 Ryddet for kommentar om kropp i sitert innlegg. Edie, mod. Endret 2. desember 2016 av Edie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 1. desember 2016 #1497 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) På 1.12.2016 den 1.24, Cissacissa skrev: Så du de på Gardermoen? Jeg var der på tirsdag, og tror det var de jeg så. Hun oppførte seg isåfall som en diva i innsjekkingskøen, og han sto med solbriller på hele tiden. Veldig rart.... men...har hun innrømmet å ha operert rumpa? Hvis ikke, så er det garantert deg hun har gjort på denne hemmelige operasjonen. Nei, jeg har ikke vært på Gardermoen men jeg så det på snap. Så fryktelig dumt ut. Så du rumpa hennes på Gardermoen? (hørtes veldig rart ut hahaha) Ryddet for kommentar om kropp i sitert innlegg. Edie, mod. Endret 2. desember 2016 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. desember 2016 #1498 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) På 1.12.2016 den 1.24, Cissacissa skrev: Så du de på Gardermoen? Jeg var der på tirsdag, og tror det var de jeg så. Hun oppførte seg isåfall som en diva i innsjekkingskøen, og han sto med solbriller på hele tiden. Veldig rart.... men...har hun innrømmet å ha operert rumpa? Hvis ikke, så er det garantert deg hun har gjort på denne hemmelige operasjonen. Hun har innrømmet å operert rumpa, så kan ikke være det hun har gjort. 22 timer siden, Xstrella skrev: Stod der 40 paparazzifotografer rundt dem? 🐵📸 Og hylende fans? Ryddet for kommentar om kropp i sitert innlegg. Edie, mod. Endret 2. desember 2016 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 1. desember 2016 #1499 Del Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, GlitterGlitter skrev: Nei, jeg har ikke vært på Gardermoen men jeg så det på snap. Så fryktelig dumt ut. Så du rumpa hennes på Gardermoen? (hørtes veldig rart ut hahaha) Ja, jeg så rumpa på Gardermoen, hihi. Ingen paparazzier å se...faktisk virket det ikke som noen kjente de igjen, til tross for diva-nykker og solbriller inne. Merkelig...😂😂De skulle til Bangkok. Var det det du så på snap også? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. desember 2016 #1500 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg kunne forstått at de gikk med hette og solbriller hvis de var store kjendiser, men her det faktisk bare snakk om Isabel Raad og Pierre Louis. Jeg tror ingen hadde brydd seg og mange vet ikke hvem de er en gang! At de flyr rundt med solbriller på flyplassen er ganske LOL 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg