Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, LeilaS skrev:

Men hva er det Isabel blogger om som er så spennende?  Siden hun ligger på 2 plass på blogg.no 

Tror nok det er alt det tabubelagte og kontroversielle hun har gjort. Det er jo ikke akkurat hverdagskost å ta så mange operasjoner (i hvert fall ikke når man ikke bor i Hollywood) og så har det jo vært ganske mye drama rundt henne, og drama = underholdning. Dessverre tror jeg svært få av de som leser bloggen hennes leser den fordi de syns hun er en interessant person på innsiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såå mange bilder på instagram nå hvor det står "For aller første gang.." "Klikk inn på bloggen min da! Jeg har skrevet noe kjempe spennende!" 😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun virkelig burde komme seg til en psykolog eller finne seg noen kan prate med. Hun virker veldig ensom, enten er hun med Pierre eller så er hun med noen få venninner en sjelden gang. Hvor ble det av venninnene hennes etter Paradise for eksempel, som forsvant ganske kjapt etter Martine-dramaet? Hun kommer med unnskyldninger om at hun har blitt en "kjærestejente" og ikke lenger har behov for å dra ut lenger, hun tar taxi overalt fordi hun får angst av å være ute og det virker som hun aldri har blitt invitert til blogg-eventer. Hun har kanskje innsett at hun har gått på en smell? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Jeg tror hun virkelig burde komme seg til en psykolog eller finne seg noen kan prate med. Hun virker veldig ensom, enten er hun med Pierre eller så er hun med noen få venninner en sjelden gang. Hvor ble det av venninnene hennes etter Paradise for eksempel, som forsvant ganske kjapt etter Martine-dramaet? Hun kommer med unnskyldninger om at hun har blitt en "kjærestejente" og ikke lenger har behov for å dra ut lenger, hun tar taxi overalt fordi hun får angst av å være ute og det virker som hun aldri har blitt invitert til blogg-eventer. Hun har kanskje innsett at hun har gått på en smell? 

For at være ærlig giver det mig ikke lyst til at stoppe med at kritisere hende og gøre grin med hende at hun tilsyneladende har det dårligt. Synes simpelthen hun er så styg overfor andre mennesker (og tjener alt for mange penge på det!!!) at missionen ikke er fuldført før hun er stoppet med at blogge eller i hvert fald røget ned i bunden af listen. Indtil da har hun en magt der skal sættes en stopper for. Ingen mennesker fortjener at leve i ensomhed og social angst, men problemet med SRaad er bare at hun direkte selv er skyld i det. Hun kan jo finde ud af at have kæreste og venner, så det er jo ikke fordi hun ikke ved hvordan man behandler andre mennesker. Hun har så bare valgt at gøre det til sin levevej at behandle stort set resten af verden som skidt. Og hun giver blanke i at man prøver at fortælle hende det hvis hun da overhovedet lader ens kommentar slippe igennem :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElisabethGD skrev:

For at være ærlig giver det mig ikke lyst til at stoppe med at kritisere hende og gøre grin med hende at hun tilsyneladende har det dårligt. Synes simpelthen hun er så styg overfor andre mennesker (og tjener alt for mange penge på det!!!) at missionen ikke er fuldført før hun er stoppet med at blogge eller i hvert fald røget ned i bunden af listen. Indtil da har hun en magt der skal sættes en stopper for. Ingen mennesker fortjener at leve i ensomhed og social angst, men problemet med SRaad er bare at hun direkte selv er skyld i det. Hun kan jo finde ud af at have kæreste og venner, så det er jo ikke fordi hun ikke ved hvordan man behandler andre mennesker. Hun har så bare valgt at gøre det til sin levevej at behandle stort set resten af verden som skidt. Og hun giver blanke i at man prøver at fortælle hende det hvis hun da overhovedet lader ens kommentar slippe igennem :fnise:

Det er jeg helt enig i! Hun har selv skyld i det. I motsetning til andre bloggere, har Isabel selv lagt opp til å være kjent for hennes kjipe oppførsel... Hun har sikkert funnet ut at "haters makes me famous" ikke fungerer i lengden. Altså når man kaster penger over seg på snapchat, slenger dritt om andre bloggere, lager drama om utroskap og henger ut tenåringsjenter på bloggen, er det ikke rart at hun har endt opp slik...

Endret av GlitterGlitter
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Det er jeg helt enig i! Hun har selv skyld i det. I motsetning til andre bloggere, har Isabel selv lagt opp til å være kjent for hennes kjipe oppførsel... Hun har sikkert funnet ut at "haters makes me famous" ikke fungerer i lengden. Altså når man kaster penger over seg på snapchat, slenger dritt om andre bloggere, lager drama om utroskap og henger ut tenåringsjenter på bloggen, er det ikke rart at hun har endt opp slik...

Præcis! Og glem ikke at hun sådan helt alvorligt selv mener hun bidrager med en masse, og at det er folk der mobber hende, ikke omvendt 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror alt dette kommer av at hun ikke har så god selvtillit. Det hun trenger hjelp med, er å få denne opp. Nå skal ikke jeg spekulere i hva som er årsaken til dette, men jeg kjenner meg litt igjen i henne, slik som jeg var i tenårene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lokmeister2016 skrev:

henne ligger på 6 plass nåda, tror folk er lei av at henne ikke deler om oprasjonen sin:P

Neida. Nå kommer click baitene som bare juling

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over disse bildene av Isabel fra 2015:

http://bloggfiler.no/sraad.blogg.no/images/1517893-9-1429981165135.jpg

http://bloggfiler.no/sraad.blogg.no/images/1517893-12-1427717109955.jpg

Dette er før alle inngrepene. Tenk at det går an å se slik ut og tro at man ikke er vakker nok. Og tross alt, så ser hun fremdeles ut til å tro at hun ikke er nok. Ikke ett av de inngrepene hun foretok fremstår som forståelig for meg. I bloggverdenen må hun være det største "offeret" for dagens skjønnhetsidealer, og da jeg så disse bildene innså jeg hvor trist det faktisk er. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 365vinter skrev:

Kom over disse bildene av Isabel fra 2015:

http://bloggfiler.no/sraad.blogg.no/images/1517893-9-1429981165135.jpg

http://bloggfiler.no/sraad.blogg.no/images/1517893-12-1427717109955.jpg

Dette er før alle inngrepene. Tenk at det går an å se slik ut og tro at man ikke er vakker nok. Og tross alt, så ser hun fremdeles ut til å tro at hun ikke er nok. Ikke ett av de inngrepene hun foretok fremstår som forståelig for meg. I bloggverdenen må hun være det største "offeret" for dagens skjønnhetsidealer, og da jeg så disse bildene innså jeg hvor trist det faktisk er. 

Jeg synes hun var mye penere der, faktisk :/

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Rubella skrev:

Jeg synes hun var mye penere der, faktisk :/

Hun hadde ikke trengt å operere seg. Overhodet ikke. Jeg tror hun kommer til å angre 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 11/28/2016 den 10.09, GlitterGlitter skrev:

Hun klager jo på at jenter lager så mye drama og er misunnelig, men det er jo hun selv som lager det. Folk er ikke misunnelige, men tror det er egoet og arrogansen hennes som tilrette legger det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rose11 skrev:

Hun hadde ikke trengt å operere seg. Overhodet ikke. Jeg tror hun kommer til å angre 

Det tror jeg også. Det er nesten umulig å ikke angre i hvertfall bittelitt når man opererer så mye på så kort tid. Det hele virker så spontant. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle
3 timer siden, Rose11 skrev:

Bare nysgjerrig; hvordan må man se ut for å 'trenge' å operere seg? Er det ikke like viktig å kunne akseptere seg selv slik en ser ut, uansett om man er det folk flest vil kalle vakker, eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...