Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men tror desværre hun sagtens kan blive ved med at råbe ulv overfor dem I kalder fjortiser. Man kan vel sige de er hendes kvæg indtil den dag de engang bliver voksne nok til at se hun virkelig ikke er nogen at være fan af :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ElisabethGD skrev:

Egentlig bare et fancy ord for bedrag, sorry 😂

Trenger ikke beklage. Gamle meg klarer ikke alltid å henge med i ungdommens språk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Trenger ikke beklage. Gamle meg klarer ikke alltid å henge med i ungdommens språk :)

Men fordi jeg ikke taler/skriver norsk forsøger jeg at bruge ord der minder om de norske, så er glad for du siger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Honey Dew skrev:

Det er dansk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for bilde fra sosiale medier og svar til dette.

Minner om følgende regel fra retningslinjer for Rampelyset:

Sitat

Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggene i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier. 

Edie, mod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Altså, jeg tar taxi over alt. Om jeg så skal to minutter ned i gata, tar jeg taxi. Jeg har typ fått litt panikk for å være i store folkemengder og det med å bli gjenkjent over alt.' 😂

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har hun skrevet (endnu) et indlæg med overskriften at de holder pause, men lige nedenunder står der 'vi trenger dette', så man kan regne ud det er en ferie inden man klikker sig ind, heldigvis 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LeilaS skrev:

Synes det er rart å skulle ta taxi når det bare to minutter det er snakk om. 

Trodde ikke drosjene tok slike korte turer jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Honey Dew skrev:

Trodde ikke drosjene tok slike korte turer jeg.

Er det en gammel dame som er dårlig til beins eller en som har brekt beinet,  så kan de ikke akkurat nekte de selv om det tar 2 minutter å kjøre dit de skal. Men i Isabel sitt tilfelle er det litt rart da hun er frisk og fint kan gå selv. Men jeg tror hun er redd for å møte på haters på gaten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun er litt bortskjemt nå syns jeg , om dere ser de sophie elise skriver er ikke bloggingen en så hard jobb som sånne som isabell påstår!! jeg har veksla mellom hvem av de jeg har likt minst, pga overfladiske greier men.. jeje , når skal isabell fortelle om oprasjon? hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...