Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Er det innafor å spørre hvorfor dere finner det så interessant å diskutere noen på denne måten? Jeg forstår at det kan ha noe for seg i forhold til hvordan hun negativt påvirker unge jenter og deres kroppsbilder, men noen kommentarer her syns jeg er i overkant smålige. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, -Skylar skrev:

Er det innafor å spørre hvorfor dere finner det så interessant å diskutere noen på denne måten? Jeg forstår at det kan ha noe for seg i forhold til hvordan hun negativt påvirker unge jenter og deres kroppsbilder, men noen kommentarer her syns jeg er i overkant smålige. 

Hvilken kommentarer er smålig og hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lagt ut et innlegg om at det var ei jente som prøvde å ødelegge mellom hun og Pierre ved å sende mld til Isabel og skrive at Pierre hadde vært utro. Hun reklamerer voldsomt for innlegget på sosiale medier, og det ligger også på forsiden til Nettavisen nå.

Dette er altså kort tid etter at Ariel avslørte at Isabel har sendt tilsvarende mld til henne. Isabel skrev til Ariel at Daniel (broren til Pierre) hadde vært utro, bare for å ødelegge mellom dem, og Ariel la med screenshot av meldingene som bevis.

Likevel velger altså Isabel å gjøre et stort nummer ut av at hun har mottatt en sånn mld av en totalt random. Stein i glasshus??

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ssophie skrev:

Hun har lagt ut et innlegg om at det var ei jente som prøvde å ødelegge mellom hun og Pierre ved å sende mld til Isabel og skrive at Pierre hadde vært utro. Hun reklamerer voldsomt for innlegget på sosiale medier, og det ligger også på forsiden til Nettavisen nå.

Dette er altså kort tid etter at Ariel avslørte at Isabel har sendt tilsvarende mld til henne. Isabel skrev til Ariel at Daniel (broren til Pierre) hadde vært utro, bare for å ødelegge mellom dem, og Ariel la med screenshot av meldingene som bevis.

Likevel velger altså Isabel å gjøre et stort nummer ut av at hun har mottatt en sånn mld av en totalt random. Stein i glasshus??

Den historien har hun fortalt flere ganger før. Jeg tror folk begynner å bli lei av å lese historien igjen. Viser hvor lite hun har å skrive om på bloggen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LeilaS skrev:

Hvilken kommentarer er smålig og hvorfor? 

At hun burde dø ut av bloggverdenen, at hun er latterlig og desperat, og den sarkastiske kommentaren om at hun jobber så mye stod ut i mine øyne. Ser ikke helt nødvendigheten i å forklare hvorfor jeg fant de smålige, det er vel ganske åpenbart? Det virker også som det er en undertone i svarene i denne tråden som lyser av skadefryd. 

Det er litt det jeg ikke forstår. Det ønsket etter å se noen feile og interessen av å snakke om alt som et galt med personen. Dersom diskusjonen hadde dreid seg om noe aktuelt, som eksempelet med påvirkningskraften bloggere har på unge jenter, ville den vært mer generell og forståelig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Undskyld hvis jeg skriver for meget om damen, men synes simpelthen det er så langt ude hun er nr 1 på blogg.no (nr 2 på blogglisten) i dag, at jeg følte for at skrive et indlæg om det. Bør det ikke være strafbart at tjene sine penge på at snyde folk i det omfang hun gør??? Dét at hun clickbaiter så meget gør jo faktisk at hun markedsfører sit produkt på en måde det ikke kan leve op til. I enhver anden sammenhæng ville det have været strafbart når det er i så stort omfang. Og så er der ikke engang nogen klagemuligheder når man ikke må skrive sin ærlige mening til hende :fnise: Håber virkelig snart folk stopper med at læse den blog!! God dag derude, selvom dette tragiske er sket :baby: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, -Skylar skrev:

At hun burde dø ut av bloggverdenen, at hun er latterlig og desperat, og den sarkastiske kommentaren om at hun jobber så mye stod ut i mine øyne. Ser ikke helt nødvendigheten i å forklare hvorfor jeg fant de smålige, det er vel ganske åpenbart? Det virker også som det er en undertone i svarene i denne tråden som lyser av skadefryd. 

Det er litt det jeg ikke forstår. Det ønsket etter å se noen feile og interessen av å snakke om alt som et galt med personen. Dersom diskusjonen hadde dreid seg om noe aktuelt, som eksempelet med påvirkningskraften bloggere har på unge jenter, ville den vært mer generell og forståelig. 

Det er aldrig cool at skrive i en grim tone, men det synes jeg netop folk formår at lade være med herinde, de kalder hende ikke skældsord eller lignende :)

Jeg skriver selv om SRaad (har også lige lavet en ny tråd) fordi jeg synes hun er skræmmende, både hende som person, men også især dét at hun er kommet til tops i blogverdenen ved at være sammen med sin venindes daværende fyr og skrive overdrevet om det, og så efterfølgende bare clickbaite sig til at fastholde positionen. Det siger så meget om vores samfund at sådan noget kan ske. Alligevel bebrejder jeg dog SRaad mere end befolkningen netop fordi hun clickbaiter i det omfang hun gør. Et eller andet sted synes jeg det bør gøres strafbart, for hun sælger et produkt hun på ingen måde leverer i sidste ende. Derfor gør hun mig ligeså vred som de webshops der har snydt mig og andre gennem tiden - det er ganske enkelt forkert at tjene penge på bedrag, uanset hvor harmløs man så ellers er :) Ville ønske jeg aldrig havde sat mig til at se Paradise Norge :fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får trøste deg med at de aller fleste rosablogger ikke kommer til å var evig. Det er så mange av dem at de kommer til å kvele hverandre.

Det er noe som heter opp som en løve og ned som en skinnfell. Det er bare å vente, så skjer det. :plystre:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært på 1 plass før,  men har ramlet fort ned igjen. Jeg tror ikke hun kommer til å være der så lenge 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Honey Dew skrev:

Slik som fjortisene heier på henne og dyrker henne, er jeg redd for fremtiden til dette landet...

Lige præcis!! Og det er også voksne kvinder der gør det. Ansvarsløst og tragisk :angry:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på hun ikke er der i morgen, synes bare stadig det er skræmmende. Én ting er at hendes blog generelt er som den er, men at hun kun er på førstepladsen fordi folk IGEN hoppede på at hun frygtede Pierre var utro, det går over min forstand :hakeslepp:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, ElisabethGD skrev:

Jeg er helt sikker på hun ikke er der i morgen, synes bare stadig det er skræmmende. Én ting er at hendes blog generelt er som den er, men at hun kun er på førstepladsen fordi folk IGEN hoppede på at hun frygtede Pierre var utro, det går over min forstand :hakeslepp:

Ja, den clickbaiten er så oppbrukt. Tenk at folk enda går fem på. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva Pierre syns om at hun lager så mange innlegg om hans "utroskap"? Sant eller ikke, er ganske spesielt å lage underholdning og drama på bloggen ut av det 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Lurer på hva Pierre syns om at hun lager så mange innlegg om hans "utroskap"? Sant eller ikke, er ganske spesielt å lage underholdning og drama på bloggen ut av det 

Han henviser selv til indlæggene på sin Facebook fordi han også lever af bloggen 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 minutter siden, ElisabethGD skrev:

Han henviser selv til indlæggene på sin Facebook fordi han også lever af bloggen 😂

Sykt at han er med på noe sånt, men all PR er god PR i følge dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Sykt at han er med på noe sånt, men all PR er god PR i følge dem?

Åbenbart.. Men som sagt mener jeg det egentlig er fup, og at det ikke burde være tilladt. Man skal ikke tjene penge på bedrag!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ElisabethGD skrev:

Åbenbart.. Men som sagt mener jeg det egentlig er fup, og at det ikke burde være tilladt. Man skal ikke tjene penge på bedrag!

Hva betyr fup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...